ksd photo
Erik Friemuth, διευθύνων σύμβουλος της TUI Hotels & Resorts | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI λειτουργεί πλέον παγκοσμίως ως ενιαία μάρκα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 2015, ο όμιλος TUI ξεκίνησε τη διεθνή του πρωτοβουλία «oneBrand». Μέχρι τον Οκτώβριο του 2017, όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά brands ταξιδιωτικών εταιρειών αναπροσαρμόστηκαν κάτω από το παγκόσμιο brand TUI. Είτε πρόκειται για την Ολλανδία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία ή – από σήμερα – το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία: οι πελάτες τώρα κάνουν κράτηση μέσω TUI.

Ο Erik Friemuth, υπεύθυνος μάρκετινγκ της TUI δήλωσε:«Ένα παγκοσμίως ενοποιημένο brand δημιουργεί εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ασφάλεια για τους πελάτες μας. Είμαι περήφανος για το τι έχουν επιτύχει οι διεθνείς μας ομάδες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ένα ενοποιημένο brand αντανακλά κυρίως τη δυναμική του ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου της TUI – είτε σε ταξιδιωτικό γραφείο, αεροσκάφος, κρουαζιερόπλοιο ή ξενοδοχείο, φροντίζουμε τους πελάτες μας καθ’ όλη τη διάρκεια των διακοπών τους. Ήδη, μπορεί να εξαχθεί ένα πρώτο συμπέρασμα: η TUI είναι η πιο δημοφιλής ταξιδιωτική εταιρεία της Ευρώπης.»

Τα πρώτα εθνικά brands επαναπροσδιορίστηκαν με επιτυχία το 2015. Τοπικά brands όπως η Fritidsresor (Σουηδία) ή η Arke (Ολλανδία) ονομάζονται τώρα TUI. Εκτός από την ενοποιημένη επωνυμία με το περίφημο κόκκινο χαμόγελο, ο παγκόσμιος κύριος έμπορος προσφέρει επίσης και άλλα οφέλη. Οι πελάτες δεν γνωρίζουν μόνο μία από τις ισχυρότερες και πιο δημοφιλείς μάρκες της Ευρώπης στην πατρίδα τους, αλλά επωφελούνται από καλύτερη καθοδήγηση και στη χώρα προορισμού: από το check-in στο αεροδρόμιο, τη μεταφορά με λεωφορείο και στο ίδιο το ξενοδοχείο μέχρι τις τοπικές υπηρεσίες από το προσωπικό της TUI: Το σύνθημα «Σκέφτεσαι ταξίδι, σκέφτεσαι TUI» χαρακτηρίζει όλη την εμπειρία του πελάτη. Η παγκόσμια επωνυμία υποστηρίζεται επιπροσθέτως από την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια «For You». Ένα συνεπές εμπορικό σήμα επιτρέπει πολλές online ευκαιρίες, για παράδειγμα σε εφαρμογές ή υπηρεσίες internet.

Ωστόσο, η ενιαία επωνυμία απλοποιεί ακόμα την επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες – βοηθά στην ανάπτυξη σύνδεσης μεταξύ ξενοδοχειακών και αεροπορικών αγοραστικών δραστηριοτήτων και δημιουργεί μεγαλύτερη διαφάνεια μεταξύ μεγαλύτερου αριθμού ξενοδόχων. Δίνει τη δυνατότητα στην TUI ως τον γενικότερο τουριστικό εταίρο σε πολλούς προορισμούς να επιδείξει τη δύναμή της και την παρουσία της στον τομέα.

Χάρη στο rebrand, περισσότερα από 1.600 ταξιδιωτικά γραφεία που ανήκουν στην TUI διαθέτουν τώρα μια σύγχρονη εμφάνιση, εκατοντάδες μετρητές και σταθμοί αεροδρομίων παρέχουν καθοδήγηση στους πελάτες μας και ένας μεγάλος αριθμός των 65.000 υπαλλήλων της TUI Group εργάζεται τώρα για την TUI ή για τα Robinson Club, TUI Magic Life, TUI Cruises ή TUI Sensatori.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *