tui

TUI: “Αλαλούμ” με ακυρώσεις πτήσεων και ταξιδιών, μετά από πολύωρη αναμονή | Ακύρωση διακοπών στην Κω

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Θύματα πολύωρων καθυστερήσεων ακόμη κι ακυρώσεων των ταξιδιών και των διακοπών τους υπήρξαν εκατοντάδες επιβάτες της TUI, τις τελευταίες ημέρες, ανάμεσά τους και παραθεριστές προς ελληνικούς προορισμούς, που με ένα μήνυμα, το οποίο τους εστάλη από την εταιρία, είδαν τις πολυπόθητες διακοπές τους να καταστρέφονται.

Παραθεριστές, οι οποίοι θα αναχωρούσαν από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, όπως αναφέρει σε εκτεταμένο ρεπορτάζ της η Mirror, υπέστησαν πολύωρες καθυστερήσεις πριν τελικά τους ανακοινωθεί ότι δεν πετάξουν για τον προορισμό τους, αφού, προηγουμένως, υπέμειναν μια τετράωρη αναμονή για να περάσουν από τον έλεγχο και την ασφάλεια και άλλη μια τετράωρη καθυστέρηση, ενώ “περίμεναν πιλότο”.

Η προβληματική πτήση για την Κω, από τον αεροσταθμό 2, επρόκειτο να απογειωθεί στις 15.45, χθες, αλλά όπως διαβεβαιώνουν οι εξαγριωμένοι επιβάτες, θα έχαναν την πτήση -αν ήταν στην ώρα της- λόγω των ουρών “έξω από το κτίριο” για το check-in.

Αφού υπέμειναν περαιτέρω τετράωρη καθυστέρηση, μια οικογένεια λέει ότι ενημερώθηκε με μήνυμα από την TUI ότι το ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων και ενός ξενοδοχείου all-inclusive, ακυρώθηκε

Μία επιβάτιδα από το Sale, ονόματι Helen, η οποία ταξίδευε στην Κω με τον σύζυγό της και την έφηβη κόρη της, δηλώνει συγκλονισμένη από τη μεταχείριση, σύμφωνα με αναφορά της Mirror.

“Δεν υπήρχε σχεδόν καθόλου προσωπικό εδώ. Όλοι έλαβαν ένα μήνυμα από την TUI που έλεγε ότι οι διακοπές τους ακυρώθηκαν και να πάνε στα σπίτια τους. Οι κοπέλες που έκαναν check-in δεν γνώριζαν τίποτα, εμείς το μάθαμε πριν από αυτές. Και έμειναν να ασχολούνται με εκατοντάδες επιβάτες που διαμαρτύρονταν, μιας ολόκληρης πτήσης”, είπε η Helen.

“Έπρεπε να ξαναπεράσουμε από τον έλεγχο ασφαλείας, να δείξουμε τα διαβατήριά μας, παρόλο που δεν είχαμε φύγει ποτέ από το αεροδρόμιο. Δεν θα περίμενα κάτι τέτοιο από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ και σίγουρα όχι από την TUI. Είναι απλά απαράδεκτο. Όλοι οι επιβάτες είναι πραγματικά θυμωμένοι, υπάρχουν παιδιά που κλαίνε. Πήραμε μια εβδομάδα άδεια από τη δουλειά, η κόρη μου δεν πάει σχολείο -ανυπομονούσε γι’ αυτές τις διακοπές, αγόρασε καινούργια ρούχα, τα πάντα. Περιμέναμε να είναι άσχημα τα πράγματα στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, αλλά όλοι είμαστε σοκαρισμένοι με το πόσο άσχημα είναι στην πραγματικότητα. Η αστυνομία έπρεπε να ξεφορτώσει τις βαλίτσες των ανθρώπων επειδή δεν υπήρχε προσωπικό για να το κάνει”, συμπλήρωσε με απογοήτευση.

Η ανακοίνωση της TUI

Σε μία “καρμπόν” ανακοίνωση, αντίστοιχη με εκείνη της 27ης Μαΐου προχώρησε η TUI, ζητώντας συγνώμη από το επιβατικό κοινό, που επλήγη. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

“Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από ορισμένους από τους πελάτες μας που αντιμετώπισαν καθυστερήσεις πτήσεων τις τελευταίες ημέρες.

Ως η μεγαλύτερη εταιρία διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο, προτεραιότητά μας είναι να μεταφέρουμε τους πελάτες μας στις διακοπές τους με ασφάλεια. Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τους συνεργάτες μας στο αεροδρόμιο για να παρακολουθούμε την κατάσταση και να συνεχίζουμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία διακοπών στους πελάτες μας.

Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να περιορίσουμε τυχόν καθυστερήσεις πτήσεων, που μπορεί να συμβούν κατά καιρούς για διάφορους επιχειρησιακούς λόγους. Σε σπάνιες περιπτώσεις που σημειωθούν καθυστερήσεις πτήσεων, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας, μέσω άμεσης επικοινωνίας και παρέχοντας διανυκτέρευση και μεταφορές όπου χρειάζεται, καθώς και γεύματα και αναψυκτικά.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους πελάτες να μην φτάνουν στο αεροδρόμιο πολύ νωρίτερα από την πτήση τους, καθώς αυτό μπορεί να συμβάλει σε καθυστερήσεις στην ουρά του τερματικού σταθμού. Το τυπικό check-in ανοίγει τουλάχιστον δυόμιση ώρες πριν από την ώρα αναχώρησης για πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων και τουλάχιστον τρεισήμισι ώρες πριν από την αναχώρηση για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Σε ορισμένα αεροδρόμια, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τη δυνατότητα παράδοσης των αποσκευών την προηγούμενη ημέρα και παράδοση αποσκευών με αυτόματη εξυπηρέτηση”.

Λίστα με τις καθυστερημένες πτήσεις στις 29 Μαΐου

Ακολουθεί μια λίστα με πτήσεις της TUI που καθυστέρησαν χθες, Κυριακή, 29 Μαΐου 2022.

-TOM508 Manchester προς Αττάλεια – Αναχωρούσε στις 1655 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 06:30 GMT 30 Μαΐου

-TOM509 Αττάλεια προς Μάντσεστερ – Αναχωρούσε στις 2230 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1140 GMT στις 30 Μαΐου

-TOM2744 Μάντσεστερ προς Ηράκλειο – Αναχωρούσε στις 0655 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1215 GMT 30 Μαΐου

-TOM2745 Ηράκλειο προς Μάντσεστερ – Αναχωρούσε στις 12:00 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 2359 GMT

-TOM586 Μάντσεστερ προς Σαλ – Αναχωρούσε στις 1325 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1830 GMT

-TOM587 Σαλ προς Μάντσεστερ – Αναχωρούσε στις 2050 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 0146 GMT, 30 Μαΐου

-TOM2746 Μάντσεστερ – Αλμερία / Αναχωρούσε στις 05:05 GMT/ Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1051 GMT

-TOM2747 Αλμερία – Μάντσεστερ / Αναχωρούσε 0905 GMT / Εκτίμηση για αναχώρηση 1340 GMT

-TOM4750 Λονδίνο (Gatwick) – Κως / Αναχωρούσε στις 05:40 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 14:00 GMT

TOM4751 Κως – Λονδίνο (Gatwick) / Αναχωρούσε στις 1040 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1845 GMT

-TOM1798 Δουβλίνο προς Ρέους / Αναχωρούσε στις 0445 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1745 GMT στις 30 Μαΐου

-TOM1799 Ρέους προς Δουβλίνο / Αναχωρούσε στις 0815 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 2115 GMT στις 30 Μαΐου

-TOM3780 Ντόνκαστερ προς Πάλμα ντε Μαγιόρκα / Αναχωρούσε στις 05:25 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 1555 GMT στις 30 Μαΐου

-TO3781 Πάλμα ντε Μαγιόρκα για Ντόνκαστερ / Αναχωρούσε στις 1910 GMT / Εκτιμάται ότι θα αναχωρήσει στις 0905 GMT 30 Μαΐου

“Πρόσφατα, λόγω ενός συνδυασμού παραγόντων που προκάλεσαν σημαντικές διακοπές λειτουργίας, πήραμε τη δύσκολη απόφαση να ακυρώσουμε ορισμένες από τις πτήσεις μας. Εάν επηρεάζεστε από μια ακύρωση πτήσης και ταξιδεύατε με πακέτο διακοπών της TUI, αυτό σημαίνει ότι επηρεάζονται όλες οι διακοπές σας και ως εκ τούτου ακυρώνονται. Παρακαλούμε αποδεχτείτε την ειλικρινή μας συγγνώμη για την ταλαιπωρία και την απογοήτευση που προκάλεσε αυτή η απόφαση. Να είστε βέβαιοι ότι δεν λάβαμε αυτή την απόφαση επιπόλαια.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ, δικαιούστε αποζημίωση που καταβάλλεται ανά άτομο. Μπορείτε να υποβάλετε αξίωση 72 ώρες μετά την αναχώρησή σας, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο www.tui.co.uk/destinations/contact-us/flight-delays.

Είναι εξαιρετικά σπάνιο να ακυρώσουμε μια πτήση και τις διακοπές σας με αυτόν τον τρόπο, γι’ αυτό στο πλαίσιο της συγγνώμης μας σας προσφέρουμε ένα κουπόνι διακοπών 200 £ ανά άτομο και ανά ξενοδοχείο που θα επιλέξετε να ταξιδέψετε ξανά μαζί μας στο μέλλον. Θα πρέπει να λάβετε αυτό το κουπόνι εντός 28 ημερών.

Θα λάβετε, επίσης, πλήρης επιστροφής του συνολικού κόστους της κράτησής σας εντός 14 ημερών”, αναφέρει η TUI.

Ακυρωμένες πτήσεις

Εκτός από τις καθυστερήσεις υπήρξαν και ακυρώσεις πτήσεων, οι οποίες διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Ακύρωση πτήσης στις 29 Μαΐου: TOM850 Μπρίστολ – Σαρμ ελ Σέιχ

Ακυρώσεις πτήσεων στις 28 Μαΐου: TOM6654 Μπρίστολ – Ρόδος, TOM758 Μπέρμιγχαμ – Αττάλεια, TOM628 Γκάτγουικ – Αττάλεια,

TOM1650 Δουβλίνο – Ρόδος, TOM2680 Μάντσεστερ – Κως, TOM5658 Στάνστεντ – Πάφος, TOM6622 Κάρντιφ – Ρόδος, TOM654 Γλασκώβη – Αττάλεια, TOM1682 Κορκ – Πάλμα ντε Μαγιόρκα και TOM6676 Μπρίστολ – Πάφος.

Tagged

2 σχόλια στο “TUI: “Αλαλούμ” με ακυρώσεις πτήσεων και ταξιδιών, μετά από πολύωρη αναμονή | Ακύρωση διακοπών στην Κω

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *