Photo by Vlada Karpovich on Pexels

TUI: “Ευέλικτες διακοπές” και μεγαλύτερα ταξίδια στις μελλοντικές τάσεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι καταναλωτές είναι πλέον πιο πιθανό να κάνουν λιγότερα, μεγαλύτερα ταξίδια και παρατεταμένες διακοπές, γεγονός στο οποίο συμβάλλει το μέτρο της εξ αποστάσεως εργασίας, σύμφωνα με τις μελλοντικές, ταξιδιωτικές τάσεις, που “βλέπει” η TUI.

Μιλώντας σε εκδήλωση του tour operator για τα μέσα ενημέρωσης, την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland, Andrew Flintham είπε, επίσης, ότι οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν περισσότερο με την οικογένεια, αναζητώντας νέες εμπειρίες, ενώ τόνισε πως το όραμα της TUI είναι η “μαζική εξατομίκευση” των διακοπών της.

“Οι άνθρωποι ταξιδεύουν περισσότερο, με μερικά από αυτά τα ταξίδια να γίνονται προκειμένου να αναπληρώσουν τις χαμένες διακοπές το 2019, αλλά πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα αρχίσουν να εξετάζουν τα ταξίδια σύμφωνα με τα πιο ευέλικτα πρότυπα εργασίας. Επίσης, θα αρχίσουν να εξετάζουν τα σύντομα ταξίδια και αντ’ αυτών να παραμένουν στον προορισμό της επιλογής τους για μεγαλύτερη περίοδο. Για παράδειγμα ένα ταξίδι 10 ημερών, από τις οποίες οι επτά ημέρες θα αφορούν αποκλειστικά τη χαλάρωση και οι άλλες τρεις θα περιλαμβάνουν και εργασία. Όλοι γνωρίζουμε ότι η εργασία θα έχει πολύ περισσότερα οφέλη όταν συνδυάζεται με διακοπές, παρά όταν γίνεται από το γραφείο ή έστω το σπίτι”, είπε ο Flintham.

Σύμφωνα με τον ίδιο οι διακοπές πολλών γενεών μαζί ήταν μια αυξανόμενη τάση πριν από την πανδημία και προέβλεψε ότι αυτή θα συνεχίσει να αυξάνεται. Πρόσθεσε ότι οι καταναλωτές αναζητούν, επίσης, εμπειρίες, όπως “την ευκαιρία να προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες ή να κάνουν πράγματα πιο κοντά στο σπίτι τους”.

“Το όραμά μας είναι η μαζική εξατομίκευση των διακοπών μας. Το εύρος είναι τεράστιο -από διακοπές στην παραλία, μέχρι περιηγήσεις, διακοπές στην πόλη, σκι, παραποτάμιες κρουαζιέρες, κρουαζιέρες και διάφορες εμπειρίες”, είπε.

Με βάση τα όσα είπε, η μεγαλύτερη τάση μετά την πανδημία είναι η ευελιξία και είναι κάτι που πρόκειται να παραμείνει. “Αν και δεν πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα χρειαστούν το ίδιο επίπεδο ευελιξίας που είχαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή η τάση είναι σίγουρα κάτι που θα διαμορφώσει τα ταξίδια καθώς προχωράμε στο μέλλον”, τόνισε. Για να συμπληρώσει: “Η ευελιξία μπορεί να αφορά από την επιλογή του δωματίου του ξενοδοχείου στο οποίο θα μείνει κάποιος στο αγαπημένο του θέρετρο, του φαγητού που θέλει να προπαραγγείλει στην πτήση του, την ψυχαγωγία εν πτήσει μέχρι τη δυνατότητα να αλλάξει ξενοδοχείο ή να μεταφέρει τις διακοπές του σε μεταγενέστερο χρόνο, εάν χρειαστεί”.

“Το πώς ταξιδεύουν οι άνθρωποι -όταν ταξιδεύουν- και γιατί οι άνθρωποι ταξιδεύουν είναι οι ερωτήσεις που θέτουμε στον εαυτό μας καθημερινά και τελικά θα μας οδηγήσουν να δούμε πώς αντιμετωπίζουμε την ευελιξία στο μέλλον”, κατέληξε.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *