tui
Φωτό: TUI Group

Η TUI σχεδιάζει νέο ξενοδοχειακό brand στον τομέα της πολυτελούς διαμονής

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τη διεύρυνση της παρουσίας του, τόσο στο πολυτελές, όσο και το οικονομικό τμήμα των υπηρεσιών Φιλοξενίας, με δικά του ξενοδοχεία και θέρετρα, επιθυμεί ο όμιλος TUI, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό του, Sebastian Ebel.

Σύμφωνα με τον κ. Ebel, ο όμιλος βασίζεται στα υφιστάμενα brand για το εύρος των οικογενειακών διακοπών χαμηλού προϋπολογισμού, ενώ για τις διακοπές πολυτελείας πρόκειται να δημιουργηθεί ένα νέο.

Ωστόσο, ο κ. Ebel, ο οποίος διαβλέπει ευκαιρίες για περισσότερες επιχειρήσεις στον τομέα του πολυτελούς τουρισμού, είπε ότι το νέο brand  δεν θα φέρει την επωνυμία TUI, χωρίς, βεβαίως, να επεκταθεί περαιτέρω όσον αφορά το όνομα.

Πρόσφατα, το ξενοδοχειακό τμήμα του ομίλου διεύρυνε σημαντικά το εμπορικό σήμα TUI Blue, το οποίο διαθέτει ποικιλία από πολυτελείς εγκαταστάσεις, όπως το νέο TUI Blue Olhuveli Romance Island, μόνο για ενήλικες, στις Μαλδίβες, το οποίο άνοιξε τον χειμώνα. Στο πολυτελές τμήμα, ο τουριστικός πράκτορας δραστηριοποιείται στη γερμανική αγορά με την επωνυμία Airtours.

Ο όμιλος είχε ήδη πριν από την πανδημία στραφεί στη διαχείριση και το franchise ξενοδοχείων, αναλαμβάνοντας, παράλληλα, το μάρκετινγκ, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι κάτοχος των εγκαταστάσεων.

Προκειμένου να δημιουργηθούν προσφορές με πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ο κ. Ebel ανακοίνωσε την επέκταση της μάρκας Suneo.

Ήδη, κατά την παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος 2023, η TUI Γερμανίας είχε παρουσιάσει επτά νέα ξενοδοχεία Suneo στην Κρήτη, την Κω, την Τουρκία, την Τυνησία, την Ιταλία και την Αυστρία, καθώς και για πρώτη φορά στη Γερμανία. Το πρώτο γερμανικό ξενοδοχείο της οικονομικής μάρκας είναι το θέρετρο στο Trassenheide, που άνοιξε πέρυσι ο όμιλος Usedomer Seetelhotels, το οποίο θα επαναλειτουργήσει στα τέλη Δεκεμβρίου ως TUI Suneo Kinderresort.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *