Flintham

Η TUI UK απολογείται για τις καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων | Μήνυμα συγνώμης προς τους πελάτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με απολογητική διάθεση εμφανίστηκε ο επικεφαλής της TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μήνυμά του προς τους πελάτες του tour operator, που επηρεάστηκαν από τις καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, ζητώντας συγγνώμη  για την αναστάτωση, και δεσμεύτηκε για τη στήριξή του.

Ο διευθύνων σύμβουλος του tour operator, Andrew Flintham, έστειλε μήνυμα με αφορμή τις συνολικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων του κλάδου, που προκάλεσαν αναστάτωση σε χιλιάδες ταξιδιώτες.

“Τις τελευταίες εβδομάδες, θα έχετε διαβάσει στις ειδήσεις ή θα έχετε δει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία στο σύνολό της έχει επηρεαστεί από καθυστερήσεις και ακυρώσεις”, έγραψε. “Γνωρίζω ότι οι πελάτες μας εργάζονται σκληρά για τις πολύτιμες διακοπές τους, γι’ αυτό κάνουμε πάντα ό,τι περνάει από το χέρι μας για να προσφέρουμε φανταστικές διακοπές”.

Ο κ. Flintham επεσήμανε ότι οι διακοπές της TUI βασίζονται σε ένα “σύνθετο οικοσύστημα” υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τους πιλότους και το πλήρωμα καμπίνας, καθώς και επιχειρησιακούς συνεργάτες, που καλύπτουν τομείς όπως το check-in, οι αποσκευές και η τροφοδοσία.

Ο tour operatot συνεργάζεται επίσης στενά με τις ομάδες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και ασφάλειας των αεροδρομίων.

“Τα αεροπλάνα μας δεν μπορούν να απογειωθούν όταν το οικοσύστημα δεν λειτουργεί όπως πρέπει”, είπε.

“Κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου των διακοπών του Μαΐου, το οικοσύστημα αντιμετώπισε προβλήματα χωρητικότητας, που επηρέασαν ορισμένους από τους πελάτες μας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πελάτες υπέστησαν καθυστερήσεις και -σε σπάνιες περιπτώσεις- ακυρώσεις.  Αυτοί οι πελάτες είχαν μια κακή εμπειρία  -για αυτό, και για την αγωνία που προκλήθηκε από τις ακυρώσεις, ζητώ συγγνώμη”.

Και πρόσθεσε: “Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι μάθαμε από αυτό που συνέβη και συνεργαζόμαστε στενά με τους εταίρους μας για να αντιμετωπίσουμε τα ζητήματα που προκάλεσαν τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις. Θα ήθελα επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι καταστάσεις όπως αυτή είναι σπάνιες -αυτή την εβδομάδα, η συντριπτική πλειονότητα των πτήσεών μας έχει εκτελεστεί κανονικά και περισσότεροι από 200.000 πελάτες απογειώθηκαν για να απολαύσουν τις διακοπές τους με την TUI, όπως είχαν προγραμματιστεί. Οι ομάδες μας υποστηρίζουν πελάτες που επηρεάστηκαν στην εύρεση εναλλακτικών διακοπών και στη διεκπεραίωση τυχόν επιστροφών χρημάτων. Και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η TUI δεν θα σας άφηνε ποτέ αποκλεισμένο στο εξωτερικό”.

“Ελπίζω ότι αυτό σας δίνει την αυτοπεποίθηση να ανυπομονείτε για τις διακοπές σας με την Tui αυτό το καλοκαίρι ή την επόμενη φορά που θα ταξιδέψετε μαζί μας”, κατέληξε ο κ. Flintham.

Tagged

1 σχόλιο στο “Η TUI UK απολογείται για τις καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων | Μήνυμα συγνώμης προς τους πελάτες

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *