sofer

Η TUI Βρετανίας παραδέχεται τα λάθη ως προς τις αποζημιώσεις αλλά επιμένει ότι “έγινε καλή δουλεια” δεδομένης της κατάστασης

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο Travel Weekly, ο εμπορικός υπεύθυνος της TUI, παραδέχθηκε τα προβλήματα, που αφορούν στις αποζημιώσεις, αλλά πρόσθεσε ότι δεδομένης της κατάστασης “έγινε καλή δουλειά”.

Ο Richard Sofer δήλωσε ότι η κατάσταση ήταν πρωτοφανής και πως ο tour operator παραδέχθηκε τα λάθη του, καθώς ο CEO της TUI Βρετανίας Andrew Flintham, έστειλε απηύθυνε μία ειλικρινή επιστολή προς το κοινό περί τούτου.

Θεωρεί ότι η TUI έχει κάνει σημαντικές προσπάθειες για να επιδιορθώσει την κατάσταση και να διασφαλιστεί το γεγονός ότι υπάρχουν τα απαραίτητα κανάλια και οι ευκαιρίες επικοινωνίας με τις αρμόδιες ομάδες. Προς τούτο έχει δημιουργηθεί μία ψηφιακή φόρμα, η οποία αποτελεί έναν απλοϊκό μηχανισμό και για αυτό το λόγο ο tour operator έχει καταφέρει να παρέχει τις αποζημιώσεις που ζητούν οι πελάτες.

Σχετικά με τις ακυρώσεις λόγω της πανδημίας δήλωσε ότι η κατάσταση ήταν εξαιρετικά δύσκολη καθώς 1.5 εκατομμύρια πελάτες ακύρωσαν τα ταξίδια τους, ενώ τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα καθώς τα κεντρικά γραφεία και τα καταστήματα ήταν κλειστά για μεγάλο διάστημα και δεν υπήρχε η δυνατότητα επικοινωνίας με τους πελάτες. Η TUI εφάρμοσε την τηλεργασία κατά την περίοδο του lockdown και σταδιακά θα αυξηθεί ο αριθμός των εργαζομένων στα γραφεία και τα καταστήματα.

Όσον αφορά την κριτική που δέχθηκε η εταιρία από το καταναλωτικό παρατηρητήριο  Which? και το MoneySavingExpert, ο Richard Sofer δήλωσε ότι ήταν κάπως άδικη, και πρόσθεσε ότι το 40% των πελατών έχει λάβει voucher το οποίο περιλαμβάνει και ένα bonus πιστωτικό, το οποίο ανέρχεται στο 20% της αξίας της αρχικής κράτησης.

Εν κατακλείδι αρνείται οποιοδήποτε ισχυρισμό σχετικά με το γεγονός ότι η TUI έχει κάνει επίτηδες δύσκολη και χρονοβόρα τη διαδικασία παροχής αποζημίωσης. Το κύριο πρόβλημα που αντιμετώπισε ο tour operator ήταν ο πρωτοφανής αριθμός κλήσεων που δεχόταν σε όλη τη διάρκεια του lockdown. Εν τούτοις, η ομάδα της TUI εργάστηκε σκληρά και έχει ήδη ανταποκριθεί στα early bookings, ενώ πλέον εξετάζονται τα αιτήματα των 3 τελευταίων εβδομάδων.

Δείτε ΕΔΩ την πλήρη συνέντευξη του Richard Sofer στο Travel Weekly.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *