brand

Η Turkish Airlines επιλέχθηκε ξανά ως «Το πιο αξιόπιστο Brand της Τουρκίας»

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Turkish Airlines ανακηρύχθηκε, ως «το πιο αξιόπιστο Brand» της Τουρκίας, σε όλους τους τομείς, από έναν από τους κορυφαίους ανεξάρτητους οργανισμούς στον κόσμο στον τομέα των εμπορικών σημάτων και της συμβουλευτικής στρατηγικής, την Brand Finance, που ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της αξιολόγησής της για το 2019.

Ο εθνικός αερομεταφορέας, ο οποίος επανειλλημένα έχει λάβει αυτόν τον τίτλο, ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην Τουρκία σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Κ. İlker Aycı, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines δήλωσε «Είμαστε περήφανοι για τα επιτεύγματά μας που καθόρισαν τη στρατηγική μας στο να γίνουμε η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο. Η συνέχιση της επιτυχίας των τελευταίων χρόνων καταδεικνύει ότι η απόδοσή μας είναι βιώσιμη. Αυτό δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Γνωρίζουμε την αξία της του να είσαι ο εθνικός αερομρεταφορέας της Τουρκίας καθώς πετάμε σε 124 χώρες στον κόσμο».

Η Brand Finance, η οποία αξιολογεί χιλιάδες brands σε παγκόσμια κλίμακα μέσω των ερευνών της επικεντρώνεται στις μεταβλητές χρηματοδότησης και μάρκετινγκ, και ανακοινώνει τα αποτελέσματα της κατάταξης, τα οποία διαμορφώνονται σύμφωνα με τα κριτήρια ισχύος και αξίας του εμπορικού σήματος της παγκόσμιας κοινής γνώμης και των τομέων κάθε χρόνο από το 1996.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *