Η Turkish Airlines, η νικήτρια του βραβείου “Best Airline in Europe” για έκτη συνεχή χρονιά από το Skytrax, από τον πιο αναγνωρισμένο παγκόσμιο οργανισμό έρευνας ικανοποίησης επιβατών παρουσίασε το νέο της διαφημιστικό με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με Oscar Morgan Freeman.
Το διαφημιστικό προβλήθηκε πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του show υψηλότερης τηλεθέασης στην ιστορία των ΗΠΑ, Super Bowl, του τελικού του αμερικανικού National Football Team (NFL), στις 5 Φεβρουαρίου 2017.
Σε συνέχεια της φανταστικής διαφημιστικής καμπάνιας “Batman κατά Superman” στο παιχνίδι Super Bowl 50 του προηγούμενου έτους, η οποία προβλήθηκε σε πάνω από 800 εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο, η Turkish Airlines λάνσαρε για άλλη μια φορά νέα διαφημιστική καμπάνια στο φετινό παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον Morgan Freeman.
Το διαφημιστικό σκηνοθετήθηκε από τον διάσημο σκηνοθέτη Matthias Zentner, ο οποίος έχει επίσης σκηνοθετήσει διαφημιστικά σποτ για πολλά παγκόσμια brands. Γυρίστηκε στο Λος Άντζελες σε διάρκεια 10 ωρών με τη συμμετοχή 101 ατόμων, το διαφημιστικό θα προβληθεί στο κοινό μέσα από 16 τηλεοπτικά κανάλια, και από τα πιο υψηλού κύρους μέσα ενημέρωσης στις τέσσερις ηπείρους.
Σχολιάζοντας τη συμφωνία με τον ηθοποιό νικητή-Oscar, σκηνοθέτη, ηθοποιό φωνής και πιλότο Μόργκαν Φρίμαν, M. Ilker Ayci, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines δήλωσε: “Δεν πετάμε μόνο σε περισσότερες χώρες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, αλλά παράλληλα επενδύουμε στην εμπειρία των επιβατών προς κάθε προορισμό μας. Σύμφωνα με την παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξής μας, θα συνεχίσουμε με ταχείς ρυθμούς να εγκαινιάζουμε νέους προορισμούς πτήσεων. Δεσμευόμαστε προς την καινοτομία και στοχεύουμε πάντα για το καλύτερο. Έως τώρα, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα των διαφημιστικών μας με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ήρωες. Η νέα διαφημιστική μας καμπάνια με τον Morgan Freeman έχει ήδη τεράστια επιτυχία. Εκτιμούμε τη συμφωνία μας με τον Freeman για τη συμβολή του στην παγκόσμια εικόνα μας και στην αναγνωρισιμότητα του brand μας. »
Ο Morgan Freeman δήλωσε, «Ως αδειοδοτημένος πιλότος, είχα ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις πτήσεις, και γνωρίζω ότι η Turkish Airlines βραβεύεται συνεχώς για τις μοναδικές προσφορές και καινοτόμες υπηρεσίες της που συνεχίζουν να σκοράρουν επιτυχημένα. Εκτός από αυτό έχει εκπληκτικά νόστιμο catering στα αεροσκάφη αλλά και στο lounge. Είναι τιμή να συνεργάζομαι με μια τέτοιου κύρους αεροπορική εταιρία που πετά προς περισσότερες χώρες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο. “
Η Turkish Airlines είχε επίσης χορηγήσει “Batman v Superman: Dawn of Justice», μία από τις πιο δημοφιλείς ταινίες του περασμένου έτους, και μετέδωσε το διαφημιστικό βίντεο με πρωταγωνιστές παγκόσμιες διάσημες προσωπικότητες, όπως ο Ben Affleck, ο Henry Cavill και ο Jesse Eisenberg, ως μέρος της συμφωνίας χορηγίας, στο Super Bowl για πρώτη φορά. “Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout”, άλλη μία διαφημιστική συμφωνία με τον Lionel Messi και τον Kobe Bryant, η οποία είχε επιλεγεί ως η καλύτερη διαφημιστική ταινία της τελευταίας δεκαετίας από το YouTube.
Η διαφημιστική καμπάνια με τον Morgan Freeman θα μεταδοθεί σε κάθε προορισμό που πετάει η Turkish Airlines σε όλο τον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια του Super Bowl, η Turkish Airlines έτρεξε επίσης σε πραγματικό χρόνο παιχνίδι στο Twitter με το hashtag #widenyourworld, προσφέροντας 20 δωρεάν εισιτήρια business class προς οποιοδήποτε προορισμό.