USTOA: Οι top προορισμοί και τα travel trends του 2019

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ιταλία παραμένει ένας από τους κορυφαίους προορισμούς που θέλουν να επισκεφθούν οι Αμερικανοί.

Μια πρόσφατη έρευνα που διενήργησε η PriceWaterhouseCoopers LLP (PwC) για την Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων των Ηνωμένων Πολιτειών (USTOA) διαπίστωσε ότι η Ιταλία είναι ο πιο «καυτός» προορισμός για το 2019.

Στους 10 κορυφαίους προορισμούς της έρευνας, η Ισλανδία ήταν στο νούμερο 2 με την Ιαπωνία, το Βιετνάμ, την Αυστραλία, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Κολομβία, την Καμπότζη και την Πορτογαλία να ακολουθούν.

Μερικοί από τους προορισμούς στην κορυφή των 10 αντικατοπτρίζουν τις κορυφαίες εναλλακτικές επιλογές τουρισμού.Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι κορυφαίοι αναδυόμενοι προορισμοί περιλαμβάνουν την Ισλανδία, την Καμπότζη, την Κροατία, την Κολομβία, το Βιετνάμ, την Πορτογαλία, το Μπουτάν, τη Βολιβία, τη Μιανμάρ και την Αιθιοπία.

«Είναι ενδιαφέρον να βλέπουμε πέντε προορισμούς – την Ισλανδία, την Καμπότζη, την Κολομβία, το Βιετνάμ και την Πορτογαλία – να εμφανίζονται τόσο στους καυτούς προορισμούς όσο και στις αναδυόμενες λίστες προορισμών», πρόσθεσε ο Terry Dale, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USTOA.

Οι τάσεις 

Η ζήτηση για τις πολιτιστικά πλούσιες τοποθεσίες παραμένει υψηλή.Περίπου το 82% των μελών προσφέρουν εμπειρίες ταξιδιού τέχνης και πολιτισμού. Η κατηγορία της τέχνης και της κουλτούρας ήταν επίσης το κορυφαίο πρόγραμμα για τους ταξιδιώτες το 2017, με βάση τον όγκο των πωλήσεων.

Άλλες κατηγορίες ταξιδιών είναι προγράμματα για το μήνα του μέλιτος και τα ρομαντικά ταξίδια, καθώς και τα ταξίδια περιπέτειας.  Τα 2/3 των Αμερικανών πρακτόρων προσφέρουν προγράμματα για το μήνα του μέλιτος και ρομαντικά ταξίδια και το 63% ταξίδια περιπέτειας. Περισσότεροι από τους μισούς 56% προσφέρουν επίσης οικογενειακά προγράμματα πολλαπλών γενεών.

Η έρευνα

Η μελέτη PWC αποκάλυψε επίσης τον οικονομικό αντίκτυπο της τουριστικής βιομηχανίας και την προβλεπόμενη μελλοντική ανάπτυξη. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι φορείς τουριστικών επιχειρήσεων του έργου USTOA έκλεισαν το 2018 με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας 9,8 εκατομμύρια επιβάτες.

Η PWC βρήκε επίσης μια βιομηχανία γεμάτη αισιοδοξία. Το εκατό τοις εκατό των μελών τουριστικών εταιρειών προβλέπουν αύξηση των πωλήσεων το 2019.

«Από τη στιγμή που η πρώτη μελέτη PwC ανατέθηκε το 2012, είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει μια τέτοια ώριμη απάντηση. Είναι ακόμα πιο ενθαρρυντικό το γεγονός ότι περισσότερα από τα μισά μέλη (56%) προβλέπουν αύξηση πωλήσεων που κυμαίνεται από το 7 έως 10% ή και περισσότερο το 2019, γεγονός που υποδηλώνει ένα πιθανό έτος άνθησης».

Ενώ η αισιοδοξία για την ανάπτυξη είναι μεγάλη, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες καταλαβαίνουν ότι δεν είναι άνοσοι σε άλλα παγκόσμια προβλήματα. Οι παγκόσμιοι κίνδυνοι που θεωρούν ως κορυφαίες ανησυχίες είναι η τρομοκρατία, η πολιτική αστάθεια και ο τουρισμός.

15% των μελών δήλωσαν ότι η τρομοκρατία ήταν κάτι που τους ανησυχεί εξαιρετικά. Το 2016, το 56% έδειξε ότι η τρομοκρατία αποτελούσε μεγάλη ανησυχία.

Τέλος, η πολιτική αστάθεια και ο υπερατρισμός κατατάσσονται κατά παρόμοιο τρόπο όσον αφορά τη σπουδαιότητα, με το 13% των ερωτηθέντων να δείχνουν ότι πρόκειται για ανησυχίες.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *