Η πρόθεση για ταξίδια δεν φαίνεται να αποδυναμώνεται μεταξύ των Αμερικανών καταναλωτών, παρά το γεγονός ότι η συνολική αύξηση των τιμών των καταλυμάτων ανήλθε στο 23,6% τα τελευταία δύο χρόνια, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Trivago.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Αμερικανοί δεν φαίνεται να πτοούνται από την άνοδο των τιμών και βρίσκουν νέους τρόπους για να μειώσουν το κόστος των διακοπών, με ποσοστό 77% περίπου να σχεδιάζουν να “σηκώσουν” μέρος των αποταμιεύσεων για να ταξιδέψουν φέτος.
Οι κορυφαίοι προορισμοί για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες αυτό το καλοκαίρι είναι οι: Χονολουλού (ΗΠΑ), Τόκιο (Ιαπωνία), Ντουμπάι (Η.Α.Ε.), Κωνσταντινούπολη (Τουρκία), Λαχάινα (ΗΠΑ), Αττάλεια (Τουρκία), Παλμ Μπιτς (Αρούμπα), Χονγκ Κονγκ, Μπελέκ (Τουρκία) και Παραντάιζ Άιλαντ Σίτι (Μπαχάμες).
Παρά την επικρατούσα κρίση του κόστους ζωής, το 36% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι οι διακοπές είναι απαραίτητες, ακολουθούμενο από το 32% που θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια.
Περίπου το 40% είναι διατεθειμένο να αποφύγει τις αγορές ρούχων για έξι μήνες προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα για ένα ταξίδι, ενώ το 38% θα χρησιμοποιούσε τις δημόσιες συγκοινωνίες ή θα πήγαινε με τα πόδια στη δουλειά αντί να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Το 37% θα περιόριζε τα δώρα γενεθλίων σε φίλους και ένα άλλο 37% δεν θα πήγαινε σε bachelor πάρτι.
Ένα επιπλέον 35% θα έβαζε τέλος στην καθημερινή αγορά καφέ φέτος, έναντι 21% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι.
Μικρότερης διάρκειας διακοπές
Τη φετινή χρονιά, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν πιο σύντομες διακοπές κοντά στο σπίτι τους. Σχεδόν το 73% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να κλείσουν διακοπές σε ένα μέρος κοντά στο σπίτι τους λόγω της κρίσης του κόστους ζωής.
Κατά τον προγραμματισμό του προϋπολογισμού, το 37% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να προγραμματίσει ένα ταξίδι χαμηλού προϋπολογισμού και το 47% ότι θα προγραμματίσει ένα ταξίδι μεσαίου προϋπολογισμού.
Οι ταξιδιώτες επιδιώκουν επίσης να μειώσουν το κόστος, ταξιδεύοντας μόνο με χειραποσκευές (20%), χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα που επιτρέπει ταξίδια με πόντους (28%) και κλείνοντας ταξίδια σε περιόδους εκτός αιχμής (37%).
Επίσης, στη συντριπτική πλειοψηφία του 96%, οι Αμερικανοί καταναλωτές συγκρίνουν τις τιμές των ξενοδοχείων σε διάφορες ιστοσελίδες.
Όσον αφορά την απόφαση κράτησης, το 61% θεωρεί την τοποθεσία του ξενοδοχείου ως έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, ακολουθούμενο από το value for money (58%). Αξίζει να σημειωθεί ότι, εάν ένα ξενοδοχείο χαμηλότερης κατηγορίας έχει θετικές κριτικές, το 80% θα το επέλεγε για τη διαμονή του.
Η έρευνα της Trivago διεξήχθη διαδικτυακά σε δείγμα 2.000 Αμερικανών πολιτών άνω των 18 ετών, οι οποίοι θα ταξιδέψουν μέσα τους επόμενους 12 μήνες, από τις 13 έως τις 17 Μαρτίου.