#WhatILoveAboutRhodes

Βέλγος ο νικητής του διαγωνισμού της καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο Δήμος Ρόδου μέσω της Δ/νσης Τουρισμού ανακοινώνει τη λήξη του διαγωνισμού της ψηφιακής καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes  που ξεκίνησε στις 27 Σεπτεμβρίου και διήρκησε όλο τον Οκτώβριο. Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η προβολή της Ρόδου μέσα από τα μάτια των τουριστών που έχουν επισκεφθεί το νησί, δηλαδή μέσα από τις δικές τους φωτογραφίες και πάντα με τη χρήση του hashtag #WhatILoveAboutRhodes.

Ο διαγωνισμός είχε έπαθλο για τον νικητή ή τη νικήτρια δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια  προς Ρόδο για το καλοκαίρι 2021 και τα οποία προσφέρει ο Δήμος Ρόδου.

Νικητής σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού είναι ο κος Frank με καταγωγή από το Βέλγιο και του οποίου η φωτογραφία ανέβηκε στις 12 Οκτωβρίου (15 ημέρες από την έναρξη του διαγωνισμού) και  συγκέντρωσε 5.745 likes.

Η εικόνα απεικονίζει την επιβλητική Πύλη Νταμπουάζ της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου.

rodosΟ κ. Frank Sterckx ενημερώθηκε και με χαρά και ενθουσιασμό δήλωσε: «Γεια σας, είμαι ο Frank και ζω στο Βέλγιο. Από την αρχή του πρώτου Lockdown τον Μάρτιο του 2020 είχα ξεκινήσει να δημοσιεύω περισσότερες φωτογραφίες στο Instagram, κυρίως για τη Ρόδο. Έχω επισκεφτεί το νησί 23 φορές και είναι το αγαπημένο μου μέρος στην Ελλάδα.

Ως “Φίλος της Ρόδου” έλαβα επίσης το email από τον Δήμο της Ρόδου, λέγοντας σε εμένα και τον κόσμο ότι ξεκίνησαν μια διαφημιστική εκστρατεία #WhatILoveAboutRhodes.

Σκέφτηκα ότι ήταν υπέροχη ιδέα και χρησιμοποίησα το hashtag σε όλες τις αναρτήσεις μου που σχετίζονται με τη Ρόδο στο Instagram.

Όταν ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός, δεν είχα ιδέα ποια εικόνα θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Έχω εκατοντάδες και εκατοντάδες.

Μέχρι τελικά να τη βρω: η είσοδος D’Amboise στην Παλιά Πόλη.

Επειδή αυτό είναι ένα τόσο όμορφο μέρος, ένας χώρος παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO και κάτι που κάθε τουρίστας στη Ρόδο θα επισκεφτεί.

Η εικόνα δεν δείχνει μόνο μια πύλη πόλης της Παλιάς Πόλης, αλλά συμβολίζει επίσης μια είσοδο σε ένα νησί πολιτισμού, ήλιο, διακοπές, καλό φαγητό.

Λέω ότι το 2020 ήταν η πρώτη φορά που σχεδόν 20 χρόνια δεν επισκέφτηκα τη Ρόδο και ελπίζω ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί ποτέ.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμο της Ρόδου για αυτό το φανταστικό βραβείο. Ακριβώς όταν η χώρα μας ετοιμάζεται για ένα δεύτερο lockdown, έλαβα αυτά τα χαρούμενα νέα από εσάς.

Κερδίζοντας αυτά τα εισιτήρια για τη Ρόδο είναι σίγουρα ένα καλό σημάδι. Τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα, για όλους».

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ο κος Frank είχε πάρει τον τίτλο του «Friend of Rhodes» το 2016 από τον Δήμο Ρόδου και είχε επίσης δημοσιευθεί στον τοπικό Τύπο.

Ένα μήνα μετά τη διεξαγωγή του διαγωνισμού το #WhatILoveAboutRhodes έχει συγκεντρώσει πάνω από 1500 φωτογραφίες και βίντεο που αποτυπώνουν τις εμπειρίες των τουριστών του νησιού μας. Κάθε φωτογραφία παρουσιάζει και μια μοναδική εμπειρία που στη συνέχεια γίνεται ανάμνηση και μέσω της ονειροπόλησης θα γίνει νοσταλγία. Άλλωστε, σκοπός της καμπάνιας ήταν αφενός να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που αφορά τη Ρόδο, αλλά και να παραμείνουν «πιστοί» τουρίστες στο στάδιο της «ονειροπόλησης» σε σχέση με τον προορισμό. Επιπλέον, μέσα από την καμπάνια πολλοί επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις εμπειρίες που έζησαν στη Ρόδο με τους ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα προκειμένου να επιτευχθεί η ψηφιακή σύσταση από «στόμα σε στόμα».

Εξαιρετικά σημαντική σε αυτή την ενέργεια έχει αποδειχθεί η και η συμβολή των ίδιων των πολιτών της Ρόδου. Ο Δήμος Ρόδου μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού και του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνος Ταρασλιά ευχαριστεί θερμά τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της Ρόδου για τη συνεισφορά και τη συμμετοχή τους.

Σημειώνεται δε ότι καμπάνια συνεχίζεται και έπεται νέος διαγωνισμός ο οποίος θα λάβει χώρα εντός του Δεκεμβρίου. Ο κ. Κωνσταντίνος Ταρασλιάς προσκαλεί και πάλι τους Ροδίτες να συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια με το hashtag #WhatILoveAboutRhodes προκειμένου να κρατηθεί ενεργή η παρουσία του προορισμού στα κοινωνικά δίκτυα και το χειμώνα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *