Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

Virtuoso: Αυξημένη η ζήτηση για πολυτελείς διακοπές σε ΗΠΑ και Καναδά

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Την… ανιούσα έχει πάρει η ζήτηση για πολυτελείς διακοπές το 2022 στην αμερικανική και την καναδική, τουριστική αγορά, όπως διαπιστώνει το μεγαλύτερο δίκτυο πολυτελών διακοπών της Αμερικής και του Καναδά, Virtuoso.

Οι προκρατήσεις οργανωμένων πακέτων διακοπών για το 2022 εμφανίζονται αυξημένες κατά 35%, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2020, ενώ οι επιτόπιες κρατήσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία είναι αυξημένες κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες. Επιπλέον, οι μελλοντικές κρατήσεις κρουαζιέρας στο Virtuoso για το 2022 καταγράφουν εντυπωσιακή άνοδο κατά 103% από ό,τι ήταν το 2019, πριν την πανδημία, που ήταν η πιο ευημερούσα χρονιά για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Αυτά διαπιστώθηκαν κατά το ετήσιο Φόρουμ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά, που πραγματοποίησε το Virtuoso το τετραήμερο 26 με 28 Ιανουαρίου, στο  La Cantera Resort & Spa, στο Σαν Αντόνιο του Τέξας, με τη συμμετοχή 350 εκπροσώπων των μελών του δικτύου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, σε δημοσκόπηση που πραγματοποίησε το Virtuoso στα μέλη του για την πορεία των κρατήσεων εφέτος, προέκυψε ότι το 97% αναμένει υψηλότερες πωλήσεις για το 2022, με το 36% να αναμένει ότι οι πωλήσεις θα είναι 21-50% υψηλότερες και το 23% να αναμένει ότι οι πωλήσεις θα είναι πάνω από 50% υψηλότερες, σε σύγκριση με το 2021.

Το 38% των πρακτορείων δήλωσαν ότι αναζητούν να προσλάβουν ανεξάρτητους συνεργάτες και το 34% ότι προσέλαβαν διοικητικό και υποστηρικτικό προσωπικό, προκειμένου για τους βοηθήσει να ανταπεξέλθουν στην κάλυψη της αυξημένης ζήτησης, που παρατηρείται στην αγορά.

“Στον πυρήνα του, το Virtuoso, είναι μια κοινότητα επιχειρήσεων που δημιουργούν αξία από κοινού”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Virtuoso, Matthew Upchurch. Και πρόσθεσε: “Αυτή η αξία έχει κορυφωθεί με την καταναλωτική αναγνώριση της επωνυμίας μας και οδήγησε στην ανύψωση του επαγγέλματος του ταξιδιωτικού συμβούλου”.

“Σε έναν κόσμο εμπορευματοποίησης, αυτό που μας δίνει τη δυνατότητα να πετύχουμε είναι ο συνδυασμός της δύναμης της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ψηφιακής νοημοσύνης”, συνέχισε ο Upchurch. Για να καταλήξει: “Όλοι εργαζόμαστε στην υπηρεσία του ταξιδιώτη και το θεμέλιο που έχουμε δημιουργήσει μαζί ενισχύει τις συνδέσεις που έχουμε με ταξιδιώτες, με τα πρακτορεία και τους συμβούλους μας και με εξωτερικούς συνεργάτες, που μπορούν να προσθέσουν αξία σε αυτό το οικοσύστημα”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *