Βούλα Πατουλίδου: Στο Διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα η προβολής της τουριστικής Θεσσαλονίκης

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Τη μεγάλη σημασία και επικοινωνιακή αξία της ψηφιακής δομής (portal thessaloniki.travel σε 5 γλώσσες, social media, youththessaloniki, Virtual Reality thessaloniki) που δημιούργησε τον τελευταίο ενάμισι χρόνο ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της ΠΚΜ και πρόεδρος του ΟΤΘ, κα. Βούλα Πατουλίδου, μιλώντας σε εκδήλωση που διοργανώθηκε το Σάββατο στο πλαίσιο του Μoney Show.

H κα. Πατουλίδου παρουσίασε από το βήμα της εκδήλωσης «Τουρισμός και Επικοινωνία» τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της επικοινωνιακής πολιτικής στην οποία έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει στα ψηφιακά μέσα ο Οργανισμός για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.

«Κάθε μικρό και μεγάλο ταξίδι ξεκινάει πλέον μέσα από το διαδίκτυο. Η Θεσσαλονίκη επένδυσε στην παρουσία και στην προβολή της μέσα από αυτό κερδίζοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα το στοίχημα που είχε βάλει για την λειτουργία ενός επίσημου ισχυρού ψηφιακού πυλώνα επικοινωνίας και προβολής», είπε η κα. Πατουλίδου.

Πρόσθεσε δε, πως το portal thessaloniki.travel παρουσιάζει την τουριστική Θεσσαλονίκη σε πέντε γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Ρωσικά, Κινέζικα και Γερμανικά). Θα προστεθούν και τα Ιταλικά από τη Σχολή Διερμηνέων και Μεταφραστών του Πανεπιστημίου της Τεργέστης. «Twitter, Instagram, Pinterest, Facebook είναι ενεργά. Από 18 διαφορετικές χώρες του κόσμου έχουν καταγραφεί downloads στις νέες εφαρμογές Thessaloniki VR και Thessaloniki UNESCO VR», πρόσθεσε η κα. Πατουλίδου.

Σύμφωνα με την ίδια, η ανάδειξη των infokiosks με επίκεντρο το γυάλινο περίπτερο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι πρόταση και στοίχημα για τη δημιουργία ενός νέου παραθύρου προβολής και επικοινωνίας για τους επισκέπτες της πόλης.

Στις προθέσεις του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι να εξοπλιστεί το περίπτερο με διαδραστικές οθόνες αναζήτησης και ενημέρωσης που θα παρέχουν πληροφορίες στους τουρίστες για τα μνημεία, τα αξιοθέατα, τη γαστρονομία αλλά και χρηστικές πληροφορίες για την κίνηση, τις αγορές και το ημερολόγιο των εκδηλώσεων της πόλης. Σ’ αυτό θα συμβάλλει, όπως γνωστοποίησε στον ΟΤΘ, και ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης με την ενεργοποίηση των 4 ενημερωτικών monitors για αγορές και προσφορές προϊόντων που υπάρχουν εντός του ΤhessMall. To περίπτερο θα διανέμει έντυπο υλικό και χάρτες, θα παρουσιάζει ενδεικτικά τοπικά προϊόντα, θα προσφέρει αναμνηστικά δώρα (δώρα αγάπης απ’ την Θεσσαλονίκη) και τις ειδικές μάσκες VR.

Στην εκδήλωση επισημοποιήθηκε και η συνεργασία μεταξύ ΟΤΘ και της Σχολής Διερμηνέων Μεταφραστών του Πανεπιστημίου της Τεργέστης, η οποία ξεκίνησε μέσα από το portal προορισμού Thessaloniki.travel, το οποίο προκάλεσε το ενδιαφέρον των Ιταλών σπουδαστών. Ο καθηγητής Giacomo Klein που μίλησε με θέμα «Τουρισμός και Μετάφραση-Τεργέστη καλεί τον ΟΤΘ», τόνισε ότι τα Ελληνικά μπήκαν για πρώτη φορά στον κύκλο σπουδών της Σχολής, μια μεγάλη επιτυχία με μακροπρόθεσμο όραμα και δρομολογούν συνεργασίες στο πλαίσιο των προγραμμάτων Ersamus με το Α.Π.Θ. και το Ε.Κ.Π.Α.

Η διευθύντρια Γραφείου ΕΟΤ στο Μιλάνο, κα. Κυριακή Μπουλουσίδου ανέφερε ότι οι Ιταλοί τουρίστες προς την Ελλάδα εμφάνισαν πέρυσι αύξηση 5%, θεωρούν την Ελλάδα «δεύτερο σπίτι τους», μαθαίνουν σταδιακά κι άλλες ελληνικές περιοχές εκτός από το Ιόνιο, τις Κυκλάδες και την Κρήτη που προτιμούν. Ο ΕΟΤ προβάλλει μάλιστα στην Ιταλία τη Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα της ελληνικής γαστρονομίας.

Από την πλευρά του ο διευθυντής εργασιών Μακεδονίας-Θράκης της Eurobank, κ. Φίλιππος Τσούμας ανέφερε στην εκδήλωση ότι, ο τουρισμός το 2017 συνεισέφερε κατά 19,7% στο ΑΕΠ και κατά 24,8% στην απασχόληση, υπήρξε αύξηση κατά 3,1% της μέσης δαπάνης/τουρίστα παρ όλο που παρατηρήθηκε μείωση του μέσου χρόνου παραμονής των τουριστών στην Ελλάδα.

Ο αναπληρωτής καθηγητής τουριστικών επιχειρήσεων του ΑΤΕΙΘ Θεσσαλονίκης, δρ Σπύρος Αβδημιώτης πρότεινε τη μεγαλύτερη σύνδεση του τουρισμού της Θεσσαλονίκης με τον Αριστοτέλη, τον πιο γνωστό αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο στον κόσμο,ενώ τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει τουριστικός ευρωπαϊκός κόμβος μάθησης και εκπαίδευσης.

Την παρουσίαση-συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Πιπερίδης ενώ χαιρετισμό απηύθυνε εκ μέρους των διοργανωτών του Money Show, ο επίτιμος πρόξενος Ιταλίας και πρόεδρος του Ελληνο-ιταλικού Επιμελητηρίου κ Χρήστος Σαραντόπουλος.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *