Βρετανία: Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με τον Mark Tanzer της ΑΒΤΑ

Βρετανία: Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με τον Mark Tanzer της ΑΒΤΑ

abta

Ο γενικός διευθυντής της ABTA, Mark Tanzer,  προχώρησε σε μια εφ’όλης της ύλης συνέντευξη σχετικά με την κατάσταση των tour operators στη Βρετανία.

Πιο συγκεκριμένα, ο Mark Tanzer, μετά το πρόσφατο video του έδωσε συνέντευξη στο έγκριτο travel weekly, και απάντησε σε μια σειρά σημαντικών ερωτημάτων της αρχισυντάκτριας, Lucy Huxley.

Ο εκτελεστικός διευθυντής του βρετανικού συνδέσμου tour operators ανέφερε ότι πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου κατάσταση, την οποία καμία υφιστάμενη ρύθμιση δεν μπορεί να βοηθήσει. Ο κόσμος είναι «απομονωμένος» λόγω των παγκόσμιων ταξιδιωτικών περιορισμών που έχουν τεθεί, ενώ οι tour operators και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία έχουν σημαντικό ζήτημα ρευστότητας λόγω του μεγάλου αριθμού ακυρώσεων και των μηδενικών κρατήσεων.

Το κύριο θέμα της συνέντευξης ήταν η χρηματική αποζημίωση, που δικαιούνται οι πελάτες εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της ακύρωσης, και πως αυτή μπορεί να γίνει δυνατή. Ο Mark Tanzer αναγνωρίζει το δικαίωμα των πελατών και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί να τους το στερήσει. Ωστόσο, ζητάει την κατανόησή τους και τη στήριξη της κυβέρνησης,  προσπαθεί να προωθήσει την επέκταση της καταβολής των αποζημιώσεων προς τα τέλη του Ιουλίου και επιδιώκει να πείσει τα αρμόδια Υπουργεία να προχωρήσουν σε ειδικές νομοθετικές αλλαγές λόγω της έκτακτης ανάγκης.

Σχετικά με το διάλογο, που έχει ξεκινήσει με τη βρετανική κυβέρνηση, δηλώνει ότι έχει δώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία, αλλά δε γνωρίζει πότε θα ληφθεί η απόφαση. Στόχος του είναι η παράταση ή οι εγγυήσεις εκ μέρους της Κυβέρνησης, ώστε να μπορέσουν οι πελάτες να λάβουν τις αποζημιώσεις χωρίς να τεθεί ζήτημα επιβίωσης για τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους tour operators.

Τα όποια κυβερνητικά μέτρα, επίσης, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν και δάνεια προς τις εταιρίες του κλάδου, ώστε να υπάρχει διαθέσιμη ρευστότητα, ενώ πρέπει να ληφθούν και μέτρα σχετικά με τις αποζημιώσεις των αεροπορικών εταιρειών προς τους tour operators.

Ο Mark Tanzer εκφράζει την άποψη, ότι ο κλάδος θα αντέξει την κρίση αυτή, γεγονός το οποίο αποδείχθηκε και από τη χρεοκοπία του Thomas Cook. Λόγω όμως της έκτακτης ανάγκης και της πρωτοφανούς κατάστασης χρειάζεται η συνεργασία όλων των παραγόντων.

Θεωρεί πως το 2020 στο σύνολό του θα είναι μια δύσκολη χρονιά. Το μείζον ζήτημα θα είναι η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών προς τους tour operators, αλλά και προς τα ταξίδια γενικά. Ωστόσο, από τα προ-ύφεσης δεδομένα προκύπτει, ότι η διάθεση για ταξίδια ήταν αυξημένη και τίποτα δεν απαγορεύει την επιστροφή της με το πέρας της λήξης της κρίσης. Η τάση αυτή καθιστά την ανάκαμψη του κλάδου δυνατή.

Σχετικά με την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών αναφέρει ότι θα πρέπει να τους γίνει κατανοητό γιατί συμβαίνει όλο αυτό, τι κάνουν οι tour operators σχετικά με την προστασία των πελατών και του κλάδου, καθώς και να τονιστεί ο κίνδυνος για τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους. Δεν πρόκειται απλά για μια κρίση του κλάδου, αλλά για μία ύφεση της εθνικής και της παγκόσμιας οικονομίας στο σύνολό της.

Οι πελάτες έχουν κάθε έννομο δικαίωμα βάσει των κανονισμών της ΕΕ να ζητούν άμεσα τις χρηματικές αποζημιώσεις, αλλά εάν αυτές δοθούν τότε ο κλάδος θα καταρρεύσει και οι tour operators θα κινδυνεύσουν με εξαφάνιση. Αυτό που ζητάει είναι μια πίστωση χρόνου, ώστε να μπορούν να δοθούν όλες οι αποζημιώσεις και για αυτό το λόγο προωθεί τη χορήγηση πιστωτικών.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩmony-tourism.gr
ΠΗΓΗmony-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ