money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βρετανία: Αυξημένη η ζήτηση για φθινοπωρινές και χειμερινές διακοπές

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ώθηση στη ζήτηση για χειμερινές και φθινοπωρινές διακοπές παρατηρείται στην Βρετανία, μετά την απόφαση της κυβέρνησης της χώρας να προχωρήσει στην κατάργηση της “πορτοκαλί” κατηγορίας, που θα τεθεί σε ισχύ από τις 4 Οκτωβρίου, όπως και στην κατάργηση της υποχρεωτικής διενέργειας τεστ PCR για τον Covid πριν την αναχώρηση και κατά τη δεύτερη ημέρα της άφιξης. Η τάση, μάλιστα, αυτή ενισχύεται περαιτέρω από το “άνοιγμα” των αμερικανικών συνόρων για τους πλήρως εμβολιασμένους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, από τις αρχές Νοεμβρίου.

Η πρόσφατη, μεγάλη αναπροσαρμογή του βρετανικού συστήματος για τα διεθνή ταξίδια και η ανακοίνωση των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής ότι χαλαρώνουν τους περιορισμούς στα ταξίδια από την Ε.Ε. και το Ην. Βασίλειο, για πρώτη φορά μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, για τους πλήρως εμβολιασμένους ταξιδιώτες, άρχισαν να έχουν τα πρώτα αποτελέσματα στη βρετανική, τουριστική βιομηχανία, σύμφωνα με εκπροσώπους της αγοράς.

Με βάση τα στοιχεία της Advantage Travel Partnership, οι κρατήσεις της αυξήθηκαν κατά 31% το περασμένο Σαββατοκύριακο, σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο και οι συνολικές συναλλαγές την περασμένη εβδομάδα έφτασαν το 75% του όγκου του 2019.

Από την πλευρά της η ιδιοκτήτρια του Designer Travel, Amanda Matthews περιέγραψε την κατάργηση των τεστ PCR πριν από την αναχώρηση ως “το μεγαλύτερο πλεονέκτημα”. Ενώ είπε πως η εταιρία είχε την πιο “δυνατή” εβδομάδα εδώ και μήνες, ξεπερνώντας ακόμη και το 2019.

Η πρόεδρος του Barrhead Travel, Jacqueline Dobson, δήλωσε ότι ο Οκτώβριος 2021 έχει ξεπεράσει τον Ιούνιο του 2022 ως τον πιο δημοφιλή μήνα για ταξίδια, με εκπρόσωπο της Not Just Travel να αναφέρει ότι οι μέσες τιμές κρατήσεων αυξήθηκαν κατά 1.088 λίρες την προηγούμενη εβδομάδα, με τις επικείμενες αναχωρήσεις να αντιπροσωπεύουν το 41% ​​των αναχωρήσεων και οι πωλήσεις γα τη χειμερινή περίοδο 2021/22 να αποτελούν το 23% των πωλήσεων.

Ενδεικτικό της τάσης είναι πως τα ξενοδοχεία στις ΗΠΑ στον ιστότοπο κρατήσεων trivago ανέφεραν 149% περισσότερα κλικς τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με την ίδια ημέρα της προηγούμενης εβδομάδας από χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Βεβαίως, εκπρόσωποι της βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας επιμένουν ότι πρέπει να “ξεκοκκινίσουν” κι άλλες χώρες. Επίσης, πρέπει να τονισθεί ότι τα νέα μέτρα βρίσκονται ακόμη υπό εξέταση στη Σκωτία, τη Βόρεια Ιρλανδία και την Ουαλία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *