SDXR

Webinar του ΣΔΞ Ρόδου: Μάρκετινγκ ξενοδοχείων εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου σε συνεργασία με τον καθηγητή Δρα. Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό, διοργάνωσε την Δευτέρα 06.04, στις 18:30 διαδικτυακό σεμινάριο – webinar, με τίτλο: Μάρκετινγκ ξενοδοχείων εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού.

Οι ενότητες του σεμιναρίου που αναπτύχθηκαν ήταν οι παρακάτω:

  • Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του κορονοϊού
  • Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του κορονοϊού
  • Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
  • Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και των τοπικών αρχών.

Το σεμινάριο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και το παρακολούθησαν περισσότεροι από 70 στελέχη ξενοδοχείων. Ήταν η πρώτη φορά που διοργανώθηκε διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) και δόθηκε η ευκαιρία σε όλα τα μέλη να ανταλλάξουν προτάσεις και ιδέες με τον Καθηγητή και τον Πρόεδρο του Συλλόγου.

Ο Σύλλογος δεσμεύεται να συνεχίσει τις διαδικτυακές του δράσεις το αμέσως επόμενο διάστημα, με στόχο την συνεχή επιμόρφωση των μελών του.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *