corfu money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Wizz Air διατηρεί τα “ηνία” στις καθυστερήσεις πτήσεων για δεύτερη χρονιά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με τις αναχωρήσεις της να καθυστερούν κατά μέσο όρο 46 λεπτά και έξι δευτερόλεπτα, η Wizz Air αναδείχθηκε για δεύτερη χρονιά το 2022 η χειρότερη αεροπορική εταιρία από πλευράς ακρίβειας πτήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με νέα στοιχεία.

Τα ευρήματα αυτά βασίστηκαν σε ανάλυση των στοιχείων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) του Ην. Βασιλείου από το πρακτορείο ειδήσεων PA που μετέδωσε το BBC.

Ο ουγγρικός οικονομικός αερομεταφορέας το 2022 σημείωσε καθυστέρηση πάνω από τρεις φορές μεγαλύτερη από το προηγούμενο έτος, όταν η αεροπορική εταιρεία είχε επίσης καταταγεί στην τελευταία θέση για την ακρίβειά της.

Η Wizz Air πραγματοποιεί πτήσεις μικρών αποστάσεων από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως το Μπέρμιγχαμ, το Εδιμβούργο, το Αμπερντίν, το Γκάτγουικ, το Λούτον, το Λίβερπουλ και το Μπρίστολ.

Η ανάλυση έλαβε υπόψη όλες τις προγραμματισμένες και ναυλωμένες αναχωρήσεις από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου από αεροπορικές εταιρίες με περισσότερες από 2.500 πτήσεις. Οι ακυρωμένες πτήσεις δεν συμπεριλήφθηκαν.

Η μέση καθυστέρηση για όλες αυτές τις πτήσεις ήταν 23 λεπτά.

Μετά τη Wizz Air, η ΤUΙ κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μέση καθυστέρηση 40 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα και η Qatar Airways την τρίτη θέση με 31 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα.

Η British Airways κατέγραψε μέση καθυστέρηση 23 λεπτών, ενώ η Norwegian Air πέτυχε την καλύτερη επίδοση με μέση καθυστέρηση μόλις 13 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα.

Ο περασμένος Μάιος και ο Ιούνιος ήταν οι χειρότεροι μήνες για την συνέπεια των αεροπορικών πτήσεων, καθώς ο τομέας των αερομεταφορών δεν κατάφερε να προσλάβει και να εκπαιδεύσει αρκετό προσωπικό για να αντιμετωπίσει την αύξηση της ζήτησης για διακοπές μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών για τον Covid-19 στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο διευθυντής καταναλωτών της CAA Paul Smith υποστήριξε ότι “πάρα πολλοί επιβάτες αντιμετώπισαν απογοητευτικά επίπεδα καθυστερήσεων” πέρυσι.

“Η ΥΠΑ έχει ζητήσει επανειλημμένα αυστηρότερες αρμοδιότητες επιβολής της νομοθεσίας για τους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιβολής προστίμων στις αεροπορικές εταιρίες”, δήλωσε.

“Όταν τα πράγματα δεν εξελίσσονται ικανοποιητικά, αναμένουμε από τις αεροπορικές εταιρίες να παρέχουν προληπτικά στους επιβάτες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους όταν οι πτήσεις ακυρώνονται, καθώς και να προσφέρουν έγκαιρη υποστήριξη και βοήθεια. Έχουμε ήδη εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την Wizz Air και συνεργαζόμαστε στενά με την αεροπορική εταιρία για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα για τους καταναλωτές”, πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο ταξιδιωτικός συντάκτης της Which?, Rory Boland, είπε: “Τα στοιχεία αυτά είναι ανησυχητικά, αλλά δεν αποτελούν έκπληξη για τους επιβάτες που έπρεπε να υπομείνουν την κακή μεταχείριση από τις αεροπορικές εταιρίες εδώ και χρόνια”. ενώ, εκπρόσωπος του εμπορικού οργανισμού Airlines UK, συμπλήρωσε πως όλος ο κλάδος γνωρίζει πόσο σημαντική είναι η ακρίβεια για τους πελάτες.

“Το περασμένο έτος δεν ήταν αντιπροσωπευτικό λόγω της καθυστερημένης άρσης των περιορισμών του Covid, η οποία προκάλεσε μια πολύ απότομη αύξηση. Έκτοτε, ο κλάδος έχει επενδύσει τεράστιους πόρους σε αυξημένη προσαρμοστικότητα για το φετινό καλοκαίρι και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους ανθρώπους πίσω για τις καλοπληρωμένες διακοπές τους”, επισήμανε.

Η Wizz Air δεν απάντησε σε αίτημα σχολιασμού του πρακτορείου ειδήσεων PA.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *