Αισιόδοξα μηνύματα και θετικές προκρατήσεις γα το 2020, αλλά και στάση αναμονής για τις εξελίξεις και λόγω brexit και εκλογών, διαπιστώνει η κα. Αγάπη Σμπώκου, των PHAEA RESORTS, στην αγγλική αγορά.
Η κα. Σμπώκου, στο περιθώριο της εφετινής 40ης έκθεσης WTM, μίλησε στην κάμερα του money-tourism.gr, εκφράζοντας την πεποίθησή της ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν, είναι ανθεκτικό, είναι ισχυρό, έχει brand name, αλλά χρειάζεται αλλαγές.

Παράλληλα, κάνει αναφορά στις νέες επενδύσεις του ομίλου.
Δείτε την συνέντευξη της κας. Αγάπης Σμπώκου, στο κανάλι του money-tourism.gr, στο youtube.