WTM 2019|ΜΑΡΙΤΑ ΚΑΡΑΤΖΗ: Νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Nana Beach, με «χρυσές υπηρεσίες»

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Nana Beach, με «χρυσές υπηρεσίες», μέσα από μια ριζική ανακαίνιση, υλοποιεί η οικογένεια Καράτζη, με στόχο να προσφέρει ένα προϊόν ultra all inclusive, όπως λέει η κα. Μαρίτα Καράτζη.

Η κα.Καράτζη, στο περιθώριο της εφετινής 40ης έκθεσης WTM, μίλησε στην κάμερα του money-tourism.gr, εκφράζοντας την ικανοποίησή της για την ελαφρά αυξητική πορεία της αγγλικής αγοράς, την οποία προσδιορίζει στο 2-3%.

money tourism copyright photo
money tourism copyright photo

Η κα. Καράτζη υπογραμμίζει τις σημαντικές επενδύσεις των Ελλήνων ξενοδόχων, χάρη στις οποίες το ελληνικό τουριστικό προϊόν παραμένει ανταγωνιστικό.

Δείτε την συνέντευξη της κας. Μαρίτας Καράτζη, στο κανάλι του money-tourism.gr, στο youtube.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ