Εννέα παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις καταγράφονται στην έρευνα Global Trends Report 2016 που παρουσιάστηkε στη WTM με τη συνεργασία της Euromonitor.
1. Αμερική -Συζώντας σε νομάδες: Καθώς οι προσδοκίες για την ισορροπία δουλειάς/ζωής αλλάζουν, τα ταξίδια σε όλο τον κόσμο με διαμονή σε συμβιωτικές κοινότητες καθίστανται δημοφιλή.
2. Ηνωμένο Βασίλειο -Έξαρση υπερηχητικών ταξιδιών: Οι υπερηχητικές πτήσεις θα επανέλθουν σύντομα, μειώνοντας τις ώρες πτήσης σε δημοφιλή δρομολόγια και ανοίγοντας νέους προορισμούς.
3. Ευρώπη -Μικρή περιπέτεια, μέγιστος αντίκτυπος: Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν υγιέστερο τρόπο ζωής, αλλά διαθέτουν λιγότερο χρόνο, οι μικρές περιπέτειες παρέχουν σύντομα, περιπετειώδη διαλείμματα απόδρασης από όλα.
4. Ταξιδιωτική τεχνολογία -παλιό και νέο: Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες συνδυάζουν τις παραδοσιακές πρακτικές με τις ψηφιακές καινοτομίες, όπως η Εικονική Πραγματικότητα, προκειμένου να παρέχουν μια πιο συναρπαστική εμπειρία ταξιδιωτικής κράτησης.
5. Μέση Ανατολή -Πεζοπορώντας στην Ιστορία: Οι εθνικές τουριστικές επιτροπές ανατρέχουν στην Ιστορία αναζητώντας αξιοθέατα για τους επισκέπτες, με την εξέλιξη και προώθηση μονοπατιών πεζοπορίας που έχουν αναπάντεχη επιτυχία.
6. Aφρική -Διαλογισμός στην άγρια φύση: Το ταξίδι ευεξίας βρίσκεται σε άνοδο και, στην Αφρική αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένας αυξανόμενος αριθμός παραδοσιακών σαφάρι αποδράσεων, να συνοδεύονται πλέον από διαλογισμό, γιόγκα και υπηρεσίες spa.
7. Παγκόσμιο Χωριό -Ξεκούραστο ταξίδι άνευ αποσκευών: Καθώς η ενοικίαση γίνεται mainstream, οι πάροχοι καταλυμάτων και start-ups προσφέρουν υπηρεσίες ενοικίασης ή αγοράς ρούχων στα δωμάτια των ξενοδοχείων.
8. Ασία -Περίπατοι στα Κινέζικα θεματικά πάρκα της Wanda: Τα θεματικά πάρκα αποτελούν σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα στην Κίνα, αλλά ο μεγαλύτερος παίκτης της χώρας, ο όμιλος Wanda έχει σχέδια επέκτασης εκτός συνόρων με στόχο το διεθνή ανταγωνισμό.
9. Ινδία -νέο ταξιδιωτικό όχημα για τις γυναίκες: Ο τουρισμός ενδυναμώνει τις γυναίκες προσφέροντάς τους ευκαιρίες εισόδου στην Οικονομία με την υποστήριξη της κυβέρνησης και τα start-ups να εστιάζονται στις γυναίκες.
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ