Wyndham: “Διψασμένοι” για ταξίδια και διακοπές οι Γερμανοί το 2023 | Στο “μικροσκόπιο” το ταξιδιωτικό budget | ΕΡΕΥΝΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά τον πληθωρισμό, η επιθυμία των Γερμανών για ταξίδια δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα του προγράμματος επιβράβευσης της Wyndham, Wyndham Rewards.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν περίπου 6.000 ταξιδιώτες από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική τον Σεπτέμβριο, συμπεριλαμβανομένου ενός αντιπροσωπευτικού δείγματος σχεδόν 1.000 Γερμανών, η επιθυμία των Γερμανών για διακοπές και ταξίδια παραμένει υψηλή, όμως η  αύξηση του κόστους διαβίωσης αποτελεί ζήτημα μείζονος σημασίας γι’ αυτούς.

Ενώ στην πλειοψηφία τους (περίπου το 61%) οι Γερμανοί ανυπομονούν να πάνε ξανά διακοπές, σε ποσοστό περίπου 55% αναμένουν ότι θα πρέπει να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το επόμενο έτος λόγω του υψηλού πληθωρισμού.

Το 36% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι το υψηλότερο κόστος ταξιδιού δεν αποτελεί λόγο για να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, το 29% εξακολουθεί να θέλει να ταξιδέψει, αλλά με μικρότερο προϋπολογισμό από ό,τι πριν και περίπου το 33% θεωρεί ότι το υψηλότερο κόστος διαβίωσης θα επηρεάσει τα ταξιδιωτικά του σχέδια.

Για να αντισταθμίσει τις υψηλότερες τιμές, περίπου το 24% σχεδιάζει να πάει διακοπές με μικρότερη συχνότητα, αλλά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αντί να κάνει πολλά ταξίδια μικρής διάρκειας.

Μια άλλη στρατηγική είναι η επέκταση των ιδιωτικών διακοπών μέσω των “workations”, που συνδυάζουν εργασία με αναψυχή κατά τη διάρκεια των ταξιδιών. Σχεδόν το 15% εξετάζει το ενδεχόμενο αυτό για το επόμενο έτος.

Το είδος ταξιδιού και η επιλογή ξενοδοχείου

Όσον αφορά το είδος του ταξιδιού, σύμφωνα με την έρευνα, τα ταξίδια αναψυχής, στην παραλία ή στο βουνό, διάρκειας μιας εβδομάδας ή περισσότερο (48%) και τα ταξίδια στην πόλη (31%) είναι ιδιαίτερα περιζήτητα για το επόμενο έτος. Σχεδόν το 36% εξετάζει νέους προορισμούς και περίπου το 15% σκέφτεται να μετακινηθεί με αυτοκίνητο ή τρένο, αντί για αεροπλάνο, στον προορισμό διακοπών του.

Στην ερώτηση σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή ξενοδοχείου, οι ειδικές προσφορές στο πλαίσιο των προγραμμάτων επιβράβευσης παίζουν πράγματι σημαντικό ρόλο, με το το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων να επηρεάζεται από τέτοιες προσφορές. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, οι ευέλικτοι όροι ακύρωσης των ξενοδοχείων και η τοποθεσία είναι ακόμη πιο σημαντικοί.

“Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι, παρά το τρέχον οικονομικό κλίμα, οι Γερμανοί επιθυμούν και πάλι να ταξιδέψουν και να ανακαλύψουν τον κόσμο”, εξηγεί ο Sascha Dalig, περιφερειακός διευθυντής Κεντρικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts. ”

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι παραθεριστές γνωρίζουν ακριβώς πώς να αξιοποιήσουν περισσότερο τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό, για παράδειγμα κάνοντας λιγότερα, αλλά μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια ή συνδυάζοντας την εργασία με τις διακοπές.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *