check-

«Xάνουν τη δύναμή τους» τα ταξιδιωτικά πρακτορεία στη Γερμανία από τις online πωλήσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Γερμανία σημείωσαν χαμηλή ανάπτυξη πέρυσι, καθώς αυξήθηκαν οι online πωλήσεις, σύμφωνα με το FVW Travel Sales Dossier 2019.

Μετά από μια δυναμική πορεία μέχρι το 2018, οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων έχασαν τη δυναμικότητα τους. Την άνοιξη, μάλιστα, έκλεισαν και το οικονομικό έτος με μέτρια αύξηση μόλις 2% στα 26,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Werner Sülberg, επικεφαλής της επιτροπής έρευνας αγοράς DRV και με την έρευνα της GfK στην παρακολούθηση των 40.000 καταναλωτών.

Αντίθετα, η online αγορά ταξιδιωτικών πωλήσεων, που καλύπτει κρατήσεις μέσω ΟΤΑ, ταξιδιωτικών πρακτορείων και ταξιδιωτικών γραφείων, αυξήθηκε κατά 13% στα 29,3 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 43% της συνολικής αγοράς των  ταξιδιών αναψυχής ύψους 67,9 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ οι παραδοσιακές πωλήσεις έχουν μειωμένο μερίδιο αγοράς 57% (38,6 δισεκατομμύρια ευρώ).

Υπήρξαν επίσης σημαντικές διαφορές στους ρυθμούς ανάπτυξης στην αγορά των ταξιδιωτικών πρακτορείων πέρυσι, σύμφωνα με την εις βάθος ετήσια ανάλυση της FVW, η οποία καλύπτει τόσο τις αγορές αναψυχής όσο και τις πωλήσεις επαγγελματικών ταξιδιών.

Οι πωλήσεις σε ιδιώτες πελάτες αυξήθηκαν κατά 3% σε μόλις πάνω από 19 δισ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις στον τουρισμό (κυρίως πακέτα διακοπών) αυξήθηκαν κατά 3,8%, φτάνοντας τα 15,4 δισ. ευρώ. Ωστόσο, οι πωλήσεις επιχειρηματικών ταξιδιών μειώθηκαν κατά μέσο όρο σε 7,8 δισ. ευρώ.

fvw

Οι μεγαλύτερες γερμανικές αλυσίδες ταξιδιωτικών πρακτορείων και συστήματα franchise αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 2,1% στα 12,8 δισ.ευρώ, ενώ οι πιο χαλαρές ομάδες συνεργασίας αυξήθηκαν κατά 3,1% σε περίπου 9,8 δισ. ευρώ, σύμφωνα με την έρευνα.

Η DER Touristik παρέμεινε καθαρά, ο ηγέτης της αγοράς, αυξάνοντας τις συνολικές πωλήσεις κατά 7,1% στα 4,95 δισ. ευρώ. Τα έσοδα από τα ταξίδια αναψυχής αυξήθηκαν έντονα κατά 10% σε 3,7 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα από επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν ελαφρά σε 1,24 δισ. ευρώ.

Η TUI Γερμανίας παρουσίασε επίσης καλή απόδοση με έσοδα (κυρίως ταξίδια αναψυχής) κατά 5,5%, φθάνοντας στα € 3,63 δισ. και ανεβαίνοντας  στη δεύτερη θέση στο top5.

Ο όμιλος RT, που περιλαμβάνει κυρίως τη συνεργασία με τη RTK με περισσότερους από 4.600 συνεργάτες ταξιδιωτικών πρακτόρων, είχε πωλήσεις ύψους 3,5 δισ. ευρώ και έπεσε στην τρίτη θέση.

Αντίθετα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες της TSS αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους κατά 3% σε πάνω από 3,1 δισ. ευρώ, ενώ η Schmetterling είχε ένα ισχυρό έτος με έσοδα 9,7% στα μόλις 2,5 δισ. ευρώ.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *