ksd photo

Ξεκίνησε στην Κρήτη το πρόγραμμα «Η TUI φροντίζει για την Κρήτη – βιώσιμη διατροφή»

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Την πρωτοβουλία που ανακοίνωσε η TUI, σε συνεργασία με το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού στο Βερολίνο τον Μάρτιο, στο περιθώριο της ITB, παρουσιάζει πλέον live από χθες στην μεγαλόνησο, ομάδα στελεχών του πολυεθνικού κολοσσού, υπό τον Thomas Ellerbeck, διευθυντή Εταιρικών Υποθέσεων του ομίλου και μέλος του Executive Committee.

ksd_photo
ksd photo
ksd photo
ksd photo

H πρωτοβουλία με τον τίτλο «Η TUI φροντίζει για την Κρήτη – βιώσιμη διατροφή»,που έχει αναληφθεί από το Ίδρυμα TUI Care και την Futouris, έχει σαν στόχο να συνδέσει τους σημαντικότερους οικονομικούς πυλώνες του νησιού, τον Τουρισμό και τη Γεωργία.

ksd photo
ksd photo
ksd photo
ksd photo

Χθες, πρώτη ημέρα της επίσκεψης, η αποστολή στην οποία συμμετέχουν και δημοσιογράφοι από ολόκληρη την Ευρώπη, επισκέφθηκε το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου Επανωσύφη, την οινοποιϊα Μιχαλάκη και το ελαιοτριβείο Μποτζάκης.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το ίδρυμα TUI Care δικτυώνει 47 οινοπαραγωγούς, 2 αμπελοκαλλιεργητές, 25 καλλιεργητές ελιάς και 1 ελαιοτριβείο, με τον τομέα του τοπικού τουρισμού, με σκοπό την ανάπτυξη του ελληνικού νησιού σε έναν ιδιαίτερο προορισμό βιώσιμης διατροφής.

Στην εκδήλωση πριν από λίγο, στο ξενοδοχείο Atlantica Sensatori, παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη του προέδρου του Ιδρύματος της TUI Thomas Ellerbeck, του εντεταλμένου συμβούλου τουρισμού της Περιφέρειας Μιχάλη Βαμιεδάκη, ξενοδόχων, εκπροσώπων ελαιοπαραγωγών, οινοποιών, επιχειρηματιών, εξαγωγέων, παρουσιάστηκε από υψηλόβαθμα στελέχη της TUI η υλοποίηση του έργου που θα προωθεί τα Κρητικά ποιοτικά προϊόντα στα ξενοδοχεία, και θα φέρνει σε επαφή τους ξένους επισκέπτες μας με την παραγωγική διαδικασία και τυποποίηση των προϊόντων.

Τον Μάρτιο

Στην παρουσίαση του Μαρτίου, η Ελληνίδα υπουργός Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά, είχε δηλώσει: «Το 2017 είναι μια χρονιά δυναμικής ανάπτυξης για την Ελλάδα, ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό, μετά από δύο συναπτά έτη ρεκόρ σε αυτό τον τομέα. Αυτή η αύξηση επιτυγχάνεται σταθερά, με μια μακρόπνοη στρατηγική.

ksd photo
ksd photo

Αυτή η αειφόρος προσέγγιση μέσω της εθνικής πολιτικής για τον τουρισμό, εγγυάται ότι η Ελλάδα και ο λαός της, καθώς επίσης και οι επισκέπτες από όλο τον κόσμο, επωφελούνται από τον τουρισμό. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που μαζί με το ίδρυμα TUI Care και την Futouris, μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα, και μπορούμε να ηγηθούμε με ένα καινοτόμο πρόγραμμα, που έχει σαν στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την Ελλάδα ως έναν αειφόρο προορισμό διακοπών, ο οποίος προσφέρει μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες, 365 ημέρες τον χρόνο».

«Μαζί με το ίδρυμα TUI Care, έχουμε δεσμευτεί να βοηθήσουμε τους ανθρώπους σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Είμαστε τώρα στην διαδικασία ενίσχυσης της Κρήτης ως μελλοντικού προορισμού διακοπών, δημιουργώντας νέες προοπτικές για τους παραγωγούς ελιάς και κρασιού. Με την ανάπτυξη του μεγαλύτερου ελληνικού νησιού ως βιτρίνας αειφόρου γεωργίας και τουρισμού, θα θέλαμε επίσης να βοηθήσουμε στο να γίνει η Ελλάδα ακόμα πιο ελκυστικός τουριστικός προορισμός», είχε τονίσειο Thomas Ellerbeck, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ιδρύματος TUI Care.

Λάδι και κρασί!!!

Στο επίκεντρο του προγράμματος βρίσκονται δύο κύρια προϊόντα της Κρήτης, το κρασί και το ελαιόλαδο, όπως και η οικολογική καλλιέργεια και οι διαδικασίες της.

Επιπλέον, επτά παραδοσιακά κρητικοί αμπελώνες θα προωθηθούν κυρίως μέσω της παραγωγής τοπικών οίνων. Ο Bart Λυραράκης, διευθύνων σύμβουλος του Αμπελώνα Λυραράκη στην Κρήτη, τονίζει τη σημασία του έργου για τη διατήρηση των τοπικών ποικιλιών κρασιών. Ο αμπελώνας του έχει ήδη συμμετάσχει στην πιλοτική φάση «Αειφόρος Αμπελουργία» το 2016, στην οποία βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με τους 47 τοπικούς αμπελουργούς και βραδιές κρασιού διεξήχθησαν σε επιλεγμένα ξενοδοχεία.

ksd photo
ksd photo

Για να μπορέσουν οι επισκέπτες να περιηγηθούν στις τοπικές εγκαταστάσεις παραγωγής και να επικοινωνούν απευθείας με τους οινοπαραγωγούς και τους ελαιοπαραγωγούς, ένα πρωτοποριακό και διαδραστικό πρόγραμμα αναπτύχθηκε, ενώ μέτρα ενημέρωσης και επικοινωνίας θα συνοδεύουν το πρόγραμμα.

Μακροπρόθεσμα, η βελτίωση της τοπικής ποιότητας και ποσότητας των τροφίμων στα ξενοδοχεία θα πρέπει να επιτευχθεί, οι αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στη γεωργία θα πρέπει να μειωθούν, καθώς και η τοπική οικονομία θα ενισχυθεί. Επιπλέον, οι επισκέπτες θα επωφεληθούν από μία διευρυμένη προσφορά τοπικών εδεσμάτων στα ξενοδοχεία και στις εκδρομές.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *