Electra Kefalonia Hotel & Spa

Ξενοδοχεία: 5 “κλειδιά” που επηρεάζουν τις τιμές των δωματίων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Κάθε ξενοδόχος προσπαθεί να βρει συνεχώς νέους τρόπους για να προσελκύσει νέους και παλιούς πελάτες. Για αυτό το λόγο χρειάζεται να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, επενδύοντας σε amenities ή σε επανασχεδιασμό του εσωτερικού του ξενοδοχείου. Κάθε βήμα προς αυτή την κατεύθυνση φέρνει τον ξενοδόχο πιο κοντά στην επιτυχία, αλλά απαιτείται και πλήρης κατανόηση του τι παρέχει το ξενοδοχείο.

Τα εστιατόρια και τα σπα μπορεί να αποφέρουν κέρδη από τους πελάτες, αλλά το πιο σημαντικό είναι οι τιμές των δωματίων. Αυτές επηρεάζονται από ένα πλήθος παραγόντων και, αν ληφθούν υπόψη, θα βελτιώσουν σοβαρά την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων.

Κοντινά σημεία ενδιαφέροντος

Το κλειδί της επιτυχίας για πολλά δημοφιλή ξενοδοχεία είναι το γεγονός, ότι βρίσκονται πολύ κοντά σε τουριστικά αξιοθέατα. Οι επισκέπτες θεματικών πάρκων, μεγάλων πόλεων και θέρετρων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω, ώστε να βρίσκονται κοντά σε ό,τι επιθυμούν να κάνουν.

Αν το ξενοδοχείο σας δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία, τότε μια καλή πρόταση είναι να έχετε το νου σας για εξελίξεις στην περιοχή. Για παράδειγμα, η λειτουργία ενός εστιατορίου από μια μεγάλη αλυσίδα στην περιοχή σας, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των κρατήσεων, καθώς οι τουρίστες θέλουν πάντοτε να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους φαγητό.

Η οικονομική κατάσταση

Την τελευταία δεκαετία η παγκόσμια οικονομία αναπτύσσεται σταθερά και συνέρχεται από την κρίση του 2008. Όταν σημειώνεται οικονομική άνθιση, οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα. Έτσι είναι λογικό να αυξάνονται και οι τιμές των δωματίων.

Μπορείτε, λοιπόν, μέσω της καταγραφής της τοπικής, εθνικής και παγκόσμιας οικονομίας να καταλάβετε, αν οι πελάτες σας είναι σε θέση να ξοδέψουν περισσότερα σε σύγκριση με άλλους μήνες.

Χρήση της τεχνολογίας

Εδώ δεν μιλάμε απλά για παροχές όπως το είδος της τηλεόρασης και η ταχύτητα του Wi-Fi. Η χρήση νέων λογισμικών μπορεί να αυξήσει τις τιμές των δωματίων και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα πρόγραμμα που τους παρέχει ασφάλεια στις διαδικτυακές συναλλαγές τους.

Η παροχή υπηρεσιών ασφαλείας των προσωπικών δεδομένων και η επεξήγηση του τρόπου λειτουργίας του θα δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους τουρίστες και θα τους δώσει ένα παραπάνω κίνητρο για να πληρώσουν περισσότερα για τα δωμάτιά σας.

Η συνολική καθαριότητα

Η καθαριότητα “ανεβάζει” και “κατεβάζει” ξενοδοχεία. Οι κακές συνθήκες υγιεινής έχουν ως αποτέλεσμα κακές κριτικές στο διαδίκτυο, οι οποίες αποτρέπουν τους πιθανούς επισκέπτες. Για να αποφύγετε κάτι τέτοιο, πρέπει να υπάρχει συνεχής αναβάθμιση των standard καθαριότητας και να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας, ώστε να επιβλέπει σώστα τα δωμάτια για παράσιτα.

Αν το πρόβλημα παραμένει, παρά τις επίμονες προσπάθειές σας, τότε θα χρειαστείτε τη βοήθεια κάποιου εξειδικευμένου απολυμαντή. Όσο πιο γρήγορα ξεφορτωθείτε τα παράσιτα, τόσο πιο εύκολα θα αυξήσετε τις τιμές των δωματίων σας.

Ο τύπος του δωματίου

Πρέπει να λάβετε υπ’οψιν τον τύπο του κάθε δωματίου πριν το τιμολογήσετε, καθώς ένα μικρό δωμάτιο με ένα διπλό κρεβάτι και τηλεόραση δεν γίνεται να έχει την ίδια τιμή με μια σουίτα.

Οι τιμές θα πρέπει να αυξάνονται, αν υπάρχουν στο δωμάτιο παροχές, όπως coffee bar, νέα στρώματα ή το εσωτερικό του δωματίου είναι ξεχωριστό. Οι επισκέπτες προσελκύονται από τις “εμπειρίες” αυτές και βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *