expedia

Ξενοδοχεία: Marketing στα χρόνια του… Κορωνοϊού

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στην εποχή της κρίσης του Κορωνοϊού το πρώτο ερώτημα που τίθεται στα ξενοδοχεία είναι η διαχείριση του προϋπολογισμού marketing. Ο γενικός κανόνας είναι, ότι αν μπορεί να διατηρηθεί ο προϋπολογισμός σε περιόδους κρίσης, τότε το καλύτερο που έχουν να κάνουν οι ιδιοκτήτες είναι να τον εκμεταλλευτούν.

Η ιστορία και τα δεδομένα από έρευνες αποδεικνύουν, ότι οι επιχειρήσεις που διατήρησαν τον προϋπολογισμό των τμημάτων marketing, σημείωσαν περισσότερες πωλήσεις και έσοδα. Για αυτό το λόγο δεν πρέπει να περικοπεί περισσότερο από το 50% του προϋπολογισμού marketing ακόμα και σε περιόδους κρίσης.

Παρακάτω προτείνονται από το έγκριτο ehotelier, μερικές ιδέες που μπορούν εφαρμοστούν αυτή την περίοδο.

Κάντε ένα σύντομο έλεγχο του περιεχομένου σας

Ελέγξτε το χαρτοφυλάκιο σας, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει email, blogs, ηλεκτρονικά βιβλία, παρουσιάσεις βίντεο, infographics και άρθρα που έχετε δημοσιεύσει.

  • Αξιολογήστε προσεκτικά καθένα από τα παραπάνω
  • Εντοπίστε ποια αντικείμενα και εικόνες υψηλής ποιότητας  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και σε άλλα κανάλια
  • Εξετάστε ποια άρθρα έλαβαν τα πιο πολλά shares και χρησιμοποιήθηκαν ως backlinks
  • Ποιες δημοσιεύσεις σημειώνουν τη μεγαλύτερη “κίνηση” στην ιστοσελίδα σας

Τα παραπάνω μπορούν να αποτελέσουν ευκαιρίες για:

  • Ανανέωση με φρέσκο υλικό
  • Νέα CTA (Calls to Action) και λέξεις-κλειδιά
  • Προσθήκη επιπλέον συνδέσμων για νέα προϊόντα και υπηρεσίες
  • Επαναπροώθηση μόλις ξεκινήσει επιχειρηματική δραστηριότητα
Βίντεο και φωτογραφήσεις που να αναδεικνύουν το brand 

Η “αναδουλειά” αποτελεί την κατάλληλη ευκαιρία για να πραγματοποιηθούν εργασίες που όλο αναβάλαμε, όπως η μαγνητοσκόπηση και η φωτογράφηση χώρων του ξενοδοχείου.

Ένα άλλο θετικό είναι οι οικονομικές προσφορές, που θα λάβετε από φωτογράφους λόγω της επιβράδυνσης της εργασίας τους, αλλά και το γεγονός ότι θα τους βοηθήσετε να αποκτήσουν εισόδημα.

Συνεντεύξεις με εργαζόμενους και πελάτες

Χρησιμοποιήστε το Zoom ή το Google Hangouts για να πραγματοποιήσετε συνεδρίες με τους εργαζομένους και τους πελάτες σας, ώστε να ενημερωθείτε για τις εμπειρίες τους και τη γνώση των προϊόντων, των υπηρεσιών και της εταιρικής σας κουλτούρας.

Στους ερχόμενους μήνες οι πληροφορίες από αυτές τις συνεδρίες  θα αποτελέσουν σημαντικό σκελετό για τα blog posts σας και το περιεχόμενο στα social media μεταξύ άλλων.

Διοργανώστε διαδικτυακά σεμινάρια ή κάνετε βίντεο ερωτήσεων- απαντήσεων

Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι η τέλεια ευκαιρία για φέρετε το κοινό σας σε επαφή με νέα προϊόντα, υπηρεσίες, μέλη της ομάδας σας, και χαρακτηριστικά. Μπορείτε, επίσης, να “εμπνεύσετε” το κοινό σας να πραγματοποιήσει ταξίδια αναψυχής αργότερα μέσα στο χρόνο.

Πρόκειται για επιτυχημένη B2B Marketing τακτική, και το 91% των επαγγελματιών αναφέρει, ότι τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ο αγαπημένος τους τρόπος για να μαθαίνουν νέα πράγματα.

Αν τα σεμινάρια σας τρομάζουν μπορείτε να κάνετε  βίντεο ερωτήσεων-απαντήσεων και να τα δημοσιεύετε σε διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Youtube και το LinkedIn.

Ξεκινήσετε να δημιουργείτε βίντεο για τα κοινωνικά δίκτυα

Τα βίντεο είναι ένα σημαντικό εργαλείο στη φαρέτρα του Search Engine Optimization και μπορεί να αποτελέσει βάση για άλλα είδη περιεχομένου:

  • Ενσωματώστε το βίντεο σε blog post και συμπεριλάβετε κείμενο
  • Χρησιμοποιήστε screenshots για εικόνες στα social media
  • Χρησιμοποιείστε 5-10 “ατάκες” από τα βίντεο και δημοσιεύσετε τις στο Instagram στους ερχόμενους μήνες.
  • “Ανακυκλώστε” τις ατάκες

Δουλέψτε πάνω στην τακτική προσέγγισης των online κριτικών

Δημιουργήστε μια καλή πολιτική απόκρισης στις διαδικτυακές κριτικές και εκπαιδεύστε κάποιον εργαζόμενο πάνω σε αυτόν τον τομέα. Γράψτε μερικές έτοιμες απαντήσεις και χρησιμοποιήστε το brandname σας.

Εκπαιδεύστε τους εργαζομένους στη διαχείριση αρνητικών κριτικών και δώστε τα κατάλληλα εργαλεία για την καταγραφή των κριτικών. Δείξτε στους εργαζόμενους τι περιμένετε από την αξιολόγηση των κριτικών και τι λαμβάνετε υπόψη στις μηνιαίες αναφορές.

Παραμείνετε ή γίνεται “ψηφιακοί”

Το ψηφιακό marketing έχει το πλεονέκτημα ότι είναι γρήγορο, πιο οικονομικό και ανάλογα την περίσταση πιο οικονομικό από το παραδοσιακό marketing. Χρησιμοποιήστε εκστρατείες email ή social media marketing για να απευθυνθείτε στο κοινό που ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ανανεώστε τις πληροφορίες σας στο “Google My Business”

Ενημερώστε τους πελάτες σχετικά με το τι άλλαξε στην εταιρία σας λόγω της πανδημίας. Ανανεώστε τις ώρες λειτουργίας, την περιγραφή της επιχείρησής σας και τις πληροφορίες επικοινωνίας.

Επικεντρώστε στην ιστοσελίδα σας

Ανανεώστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας ή φτιάξτε τα προβλήματά της. Μπορεί ακόμα και να χρειάζεται να δημιουργήστε μια νέα ιστοσελίδα.

Παραμείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας

Σκεφτείτε να εφαρμόσετε τα παρακάτω:

  • SEO και ψηφιακό marketing: Δημιουργήστε άμεσες σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό
  • Αφιερώστε μία μέρα στην εβδομάδα, κατά την οποία θα κάνετε χαλαρή κουβέντα με το κοινό σας.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *