Photo by Katarina Šikuljak on Unsplash
Photo by Katarina Šikuljak on Unsplash

Ξενοδοχεία: Πώς να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία κράτησης για τους πελάτες σας που συνδέονται μέσω κινητών συσκευών

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Κάθε ταξιδιώτης περιμένει μια ομαλή online εμπειρία τόσο στο κινητό όσο και όταν χρησιμοποιεί τον υπολογιστή. Ωστόσο, οι κλάδοι των διαδικτυακών ταξιδιών και των ξενοδοχείων ξεχωρίζουν επειδή συχνά δεν ανταποκρίνονται σε αυτές τις προσδοκίες. Αυτό είναι αρκετά σοκαριστικό αν σκεφτείτε ότι περίπου 6,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο διαθέτουν smartphone.

Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι το κατάλυμά σας είναι βελτιστοποιημένο για τους σύγχρονους ταξιδιώτες που συνδέονται μέσω κινητής συσκευής σε κάθε στάδιο της online κράτησής τους;

Η Trivago στο άρθρο της στο businessblog.trivago.com, αναλύει το σημαντικό αυτό θέμα:

“Ρίχνουμε μια ματιά βήμα προς βήμα και προσφέρουμε πρακτικούς τρόπους σχετικά με το πώς να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο του καταλύματός σαςτη διαδικασία κράτησης και την εμπειρία πελάτη για την απόλυτη εμπειρία πελάτη για κινητές συσκευές.

Δημιουργήστε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητές συσκευές για το στάδιο αναζήτησης

Σύμφωνα με μια έρευνα της Google , το 87% των «ψηφιακών στιγμών» που σχετίζονται με την οργάνωση διακοπών πραγματοποιούνται σε κινητή συσκευή. Το πρώτο βήμα αναζήτησης ταξιδιωτών σε αυτό το στάδιο είναι να εξασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί άψογα. Οι κύριες πτυχές στις οποίες θα πρέπει να εστιάσετε είναι η ταχύτηταη ευκολία χρήσης και το ελκυστικό περιεχόμενο.

Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι αρκετά ελαφρύς για να φορτώνεται γρήγορα σε τρία δευτερόλεπτα ακόμη και σε πιο αργές συνδέσεις μέσω κινητών συσκευών. Ένας πρακτικός τρόπος για να το πετύχετε είναι να εξασφαλίσετε ότι οι διαστάσεις των φωτογραφιών του καταλύματός σας δεν είναι μεγαλύτερες από όσα θα έπρεπε να προβάλλονται στον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε επίσης πως τα αρχεία είναι κατάλληλα συμπιεσμένα για βέλτιστη ποιότητα και μέγεθος.

Να θυμάστε ότι οι επισκέπτες μέσω κινητών συσκευών πλοηγούνται στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας από μια μικρή οθόνη μόνο με τα δάχτυλά τους. Ένας ιστότοπος εύκολος στη χρήση είναι αυτός με μεγάλα σημεία που μπορείτε να κάνετε εύκολα κλικ με τα δάχτυλά σας, όπως κουμπιά, συνδέσμους και πεδία φόρμας. Επιπλέον, φροντίστε όλες οι πληροφορίες με τη συχνότερη πρόσβαση, όπως ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνσή σας, να βρεθούν όσο το δυνατόν ευκολότερα και στην κινητή έκδοση.

Τέλος, βεβαιωθείτε πως ο ιστότοπος για κινητές συσκευές προβάλλει το κατάλυμά σας με εντυπωσιακές εικόνεςελκυστικές κριτικές και προτάσεις, καθώς και λεπτομερείς περιγραφές των παροχών σας και των ειδικών προσφορών σας.

Προσελκύστε πελάτες που πραγματοποιούν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής

Οι ταξιδιώτες που πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω κινητής συσκευής είναι πιο πιθανό να είναι ταξιδιώτες που πραγματοποιούν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής συγκριτικά με εκείνους μέσω υπολογιστή. Δεδομένα από την Criteo δείχνουν ότι όσο μικρότερος είναι ο χρόνος μεταξύ κράτησης και διαμονής, τόσο πιθανότερο είναι οι πελάτες να κάνουν μια κράτηση δωματίου μέσω του smartphone τους. Στην πραγματικότητα, πάνω από το 70% από τις κρατήσεις ξενοδοχείων την ίδια μέρα πραγματοποιούνται με αυτόν τον τρόπο.

Εκμεταλλευτείτε το, χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο για κινητές συσκευές για να προσελκύσετε ταξιδιώτες που πραγματοποιούν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής με ελκυστικές προσφορές που είναι υπερβολικά καλές για να τις χάσουν.

Αποκτήστε μια μηχανή κρατήσεων που είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές

Για να επωφεληθείτε πλήρως από τις απευθείας κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών, ο ιστότοπός σας θα χρειαστεί μια μηχανή κρατήσεων που είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές. Καθώς οι κινητές συσκευές είναι υπεύθυνες για το 53% της επισκεψιμότητας των ιστότοπων ξενοδοχείων, θέλετε να προσφέρετε μια εύκολη διαδικασία κράτησης. Πρέπει να είναι γρήγορη και απλή, καθώς και να μειώσει την ταλαιπωρία της εισαγωγής δεδομένων (μια συχνά επίπονη διαδικασία κατά τη χρήση κινητών συσκευών). Μια έξυπνη μηχανή κρατήσεων μπορεί να πληροί αυτές τις προϋποθέσεις.

Αυξήστε τις απευθείας κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών με τη χρήση μηχανής metasearch

 Η μηχανή metasearch είναι άλλη μια επιλογή για εσάς ώστε να εξασφαλίσετε μια απρόσκοπτη εμπειρία κρατήσεων μέσω κινητών συσκευών για τους ταξιδιώτες. Χάρη στη φιλική προς τις κινητές συσκευές δυνατότητα σύγκρισης πολλών προσφορών σε έναν ιστότοπο ή εντός μιας εφαρμογής, οι ιστότοποι metasearch έχουν υψηλότερα ποσοστά επισκεψιμότητας μέσω κινητών συσκευών. Αυτό μπορεί σίγουρα να βοηθήσει στην αύξηση των πιθανοτήτων να κερδίσει το κατάλυμά σας απευθείας κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών. Ας δούμε πώς λειτουργεί αυτό.

Το Rate Connect της trivago, για παράδειγμα, σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε ενεργά τις τιμές του ιστοτόπου σας στο προφίλ σας στην trivago. Μόλις οι πιθανοί πελάτες σας κάνουν κλικ σε αυτές τις τιμές (όσο πιο ακαταμάχητες είναι, τόσο το καλύτερο)η trivago θα τους ανακατευθύνει απευθείας στον ιστότοπό σας. Επιπλέον, τα πρωτεύοντα δεδομένα πελατών με κάθε απευθείας κράτηση είναι δικά σας. Αυτό θα σας δώσει τη δυνατότητα να ξεκινήσετε να χτίζετε μια πελατειακή σχέση που θα φτάσει έως το check-in, καθώς και να εξασφαλίσετε σταθερή πελατεία.

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να «ξεκλειδώσουν» τη διαμονή τους

Κάντε το επόμενο βήμα για να ικανοποιήσετε τους πελάτες που είναι λάτρεις των smartphone, προσφέροντάς τους μια εξατομικευμένη εφαρμογή ξενοδοχείου για κινητές συσκευές. Μπορεί να τους δώσει τη δυνατότητα να πραγματοποιούν check-in, να χρησιμοποιούν την κινητή συσκευή τους σαν κλειδί δωματίου, καθώς και να ρυθμίζουν τον φωτισμό και τη θερμοκρασία του δωματίου.

Ακόμα και τα καταλύματα που δεν διαθέτουν τους πόρους για παροχή της δικής τους εφαρμογής, μπορούν να προσελκύσουν πελάτες που βασίζονται στις κινητές συσκευές. Το Δωρεάν Wi-Fi υψηλής ταχύτητας για να παραμείνουν συνδεδεμένοι, μαζί με άφθονες θύρες φόρτισης και πρίζες ηλεκτρικού ρεύματος, σίγουρα θα τους κάνει καλή εντύπωση. Επιπλέον, δώστε στους πελάτες σας περισσότερες επιλογές κατά το check-out, παρέχοντας υπηρεσίες πληρωμής μέσω κινητών συσκευών , όπως το Apple Pay και το Google Pay.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ελέγξετε την απόδοση του ιστοτόπου σας. Χρησιμοποιήστε το smartphone σας για να ζήσετε την εμπειρία κράτησης σαν πιθανός πελάτης”.

Tagged

1 σχόλιο στο “Ξενοδοχεία: Πώς να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία κράτησης για τους πελάτες σας που συνδέονται μέσω κινητών συσκευών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *