check-

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ: Το 80% κάνει online check-in | Καινοτόμα τεχνολογία από την Roiback

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Roiback, ειδική στη διαχείριση στα direct booking των ξενοδοχείων, έκανε ένα ακόμα βήμα στην ψηφιοποίηση του τουριστικού τομέα και ξεκίνησε μια νέα λειτουργικότητα για τους πελάτες της, τα ξενοδοχεία: το online check-in.

Αυτό το νέο προϊόν επιτρέπει στους επισκέπτες να αποφεύγουν τις περιττές ουρές και τους χρόνους αναμονής, ενώ η ρεσεψιόν του ξενοδοχείου είναι πιο γρήγορη και αποτελεσματική. Εν ολίγοις, χάρη στην ψηφιοποίηση, η εμπειρία των αγοραστών βελτιώνεται άμεσα, οι πόροι της υποδοχής βελτιστοποιούνται και προσφέρεται προστιθέμενη αξία.

«Για την Roiback, η κύρια προτεραιότητά μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας καινοτόμα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους, πάντα σύμφωνα με τη δέσμευσή μας να προχωρήσουμε μπροστά και να βελτιώσουμε την εμπειρία του  πελάτη. Τα προϊόντα μας συμβάλλουν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων των ξενοδοχείων, με εξοικονόμηση επενδύσεων και βελτίωση των αποτελεσμάτων», τόνισε η Rebeca González, Διευθύνων Σύμβουλος της Roiback.

Οι Ισπανοί είναι μερικοί από τους τουρίστες που κάνουν check-in online περισσότερο

Αν και αυτό το καινοτόμο σύστημα είναι προσαρμοσμένο σε όλα τα είδη συσκευών, από το σύνολο των επισκεπτών που κάνουν online check-in, το 80% το κάνει μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το 9%  το κάνει μέσω tablet και το 8% μέσω υπολογιστή.

Από όλους τους τουρίστες, Βρετανοί και Αμερικανοί, ακολουθούμενοι από τους Γερμανούς και τους Ισπανούς είναι αυτοί που κάνουν check-in online περισσότερο. Κατά μέσο όρο, κάνουν 2,75 ημέρες πριν την άφιξή τους στο τουριστικό ακίνητο.

Η νέα λειτουργικότητα

Η νέα λειτουργικότητα της Roiback μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους πελάτες χωρίς προβλήματα. Ο σαρωτής εγγράφων (μέσω μιας φωτογραφίας) και η απλή ψηφιακή υπογραφή είναι δύο παραδείγματα.

Μια άλλη βασική επιλογή του νέου συστήματος που παρουσιάστηκε από την Roiback είναι ότι επιτρέπει στο ξενοδοχείο να εκχωρήσει εκ των προτέρων ένα δωμάτιο κατά τη διαδικασία του check-in και, τον επισκέπτη, τη δυνατότητα να επιλέξει τον επιθυμητό τύπο χώρου που διαθέτει το ξενοδοχείο ( ο πελάτης λαμβάνει ειδοποίηση ώθησης όταν είναι διαθέσιμο το δωμάτιο).

Όσον αφορά τη συλλογή προσωπικών δεδομένων του πελάτη, υπάρχει η δυνατότητα να ενσωματωθούν σε προγράμματα πιστότητας και να δημιουργηθεί αυτόματα ένα αρχείο προς αποστολή στις αρχές.

Ο πελάτης είναι πιο ανεξάρτητος

Μόλις τελειώσει η διαδικασία κράτησης, ο πελάτης λαμβάνει το ηλεκτρονικό κλειδί του δωματίου ή έναν κωδικό πρόσβασης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλη τη διαμονή. Για να ολοκληρωθεί η υπηρεσία και να επιταχυνθεί η διαδικασία, η Roiback περιλαμβάνει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω του online check-in.

Επί του παρόντος, αυτή η λειτουργία είναι ήδη ενσωματωμένη με πάνω από 30 τύπους PMS και είναι διαθέσιμη για όλα τα ξενοδοχεία που εργάζονται με την Roiback.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *