money_tourism_photo "κλείδωμα"
Αεροδρόμιο Heathrow | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Απίστευτες δηλώσεις: Για τις ουρές στο Heathrow ευθύνονται το… μακιγιάζ και οι… μαϊμού ανάπηροι

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι τρομακτικές καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο Heathrow προκαλούνται εν μέρει από επιβάτες που χρησιμοποιούν… μακιγιάζ και από άλλους που προσποιούνται προβλήματα κινητικότητας (άκουσον – άκουσον), όπως ισχυρίστηκε το “αφεντικό” του αεροδρομίου, John Holland-Kaye, χωρίς ίχνος ντροπής…

Τους τελευταίους μήνες, οι επιβάτες στο βρετανικό αεροδρόμιο έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά με ατελείωτες ουρές στον έλεγχο ασφαλείας, ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και “βουνά” χαμένων αποσκευών, μια πραγματική Οδύσσεια, δίχως τέλος!

Για να περιορίσει το χάος, το αεροδρόμιο εισήγαγε πρόσφατα ένα ημερήσιο ανώτατο όριο 100.000 επισκεπτών και ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρίες να σταματήσουν να πωλούν νέα εισιτήρια για πτήσεις κατά τη διάρκεια του Αυγούστου.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος του Heathrow John Holland-Kaye επέμεινε σήμερα ότι η καλοκαιρινή “φυγή” έχει “ξεκινήσει καλά”.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό “Leading Britain’s Conversation”, υποστήριξε ότι τα μεγέθη των υπαλλήλων στον τομέα του ελέγχου ασφαλείας των αεροδρομίων αντιστοιχούν στα προ της πανδημίας επίπεδα, αλλά ότι οι επιβάτες “ταξιδεύουν με περισσότερες αποσκευές απ’ ότι συνήθως”.

“Έχουν μαζί τους περισσότερες τσάντες και περισσότερα υγρά στις τσάντες τους, οπότε ο έλεγχος διαρκεί λίγο επιπλέον. Πολλοί, για παράδειγμα, δεν τοποθετούν τα προϊόντα μακιγιάζ όπως επιβάλλουν οι κανόνες στις αποσκευές τους επειδή ανησυχούν για το αν η τσάντα τους θα καταφέρει να ταξιδέψει μαζί τους, οπότε όλο αυτό δημιουργεί προβλήματα”, είπε.

Δεδομένου ότι μακιγιάζ τείνουν να χρησιμοποιούν οι γυναίκες, θεωρείται ότι τα σχόλιά του απευθύνονται στις γυναίκες ταξιδιώτισσες.

Τι συμβαίνει πραγματικά στο αεροδρόμιο Heathrow;

Το ανώτατο όριο πτήσεων που επιβλήθηκε από το Heathrow προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων. Τη Δευτέρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Michael O’Leary, κατηγόρησε τη διοίκηση του αεροδρομίου για ανικανότητα διαχείρισής του. Ωστόσο, το αεροδρόμιο αντεπιτέθηκε, κατηγορώντας τις αεροπορικές εταιρίες ότι δεν έχουν προχωρήσει στις απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού εδάφους.

“Οι υπάλληλοι εδάφους είναι η ραχοκοκαλιά αυτού που νομίζετε ότι είναι το αεροδρόμιο, αλλά προσλαμβάνονται από τις αεροπορικές εταιρίες”, δήλωσε ο κ. Holland Kaye.

“Έκαναν πολύ καλή δουλειά μέχρι τις αρχές Ιουνίου [2022], αλλά η ζήτηση ήταν υπερβολική γι’ αυτούς, οπότε έπρεπε να αναλάβουμε δράση”, πρόσθεσε.

Τη Δευτέρα, το Heathrow ανακοίνωσε ότι περισσότεροι από 750 εθελοντές θα αφιερώσουν 10.000 ώρες και 2.200 βάρδιες αυτό το καλοκαίρι, για να βοηθήσουν το επιβατικό κοινό να διακινηθεί μέσω του αεροδρομίου.

Τα αεροδρόμια απογοητεύουν τα άτομα με κινητικά προβλήματα

Όλο αυτό το χάος επηρεάζει μερικούς ανθρώπους περισσότερο από άλλους. Σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, τα άτομα με αναπηρία επωμίζονται δυσανάλογα το βάρος των αδυναμιών των παρεχόμενων υπηρεσιών των βρετανικών αεροδρομίων.

“Είναι αυτονόητο ότι τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα θα δυσκολευτούν περισσότερο να έχουν πρόσβαση σε υποστήριξη στα αεροδρόμια όταν τα πράγματα πάνε στραβά”, προειδοποίησε η ΥΠΑ τον Ιούνιο.

Τον ίδιο μήνα, ένας άνδρας σκοτώθηκε από πτώση στο Gatwick, αφού τον άφησαν να περιμένει έναν βοηθό και αποβιβάστηκε μόνος του από το αεροπλάνο.

Σήμερα, ο κ. Holland-Kaye υπερασπίστηκε το ιστορικό του Heathrow όσον αφορά την παροχή βοήθειας σε πελάτες με κινητικά προβλήματα.

Ερωτηθείς σχετικά με ένα περιστατικό όπου 20 επιβάτες σε αναπηρικό αμαξίδιο φέρεται να έμειναν να περιμένουν σε μη κλιματιζόμενο τμήμα του αεροσταθμού, υποστήριξε ότι ορισμένοι επιβάτες προσπαθούσαν να παρακάμψουν την ουρά προσποιούμενοι προβλήματα κινητικότητας.

“Κάποια από αυτά συμβαίνουν επειδή ορισμένοι χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια στην προσπάθειά τους να παρακάμψουν τη σειρά για περάσουν γρήγορα τον έλεγχο ασφαλείας. Αυτό είναι απολύτως λάθος και πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε να διαφυλάξουμε τα προνόμια, που απευθύνονται σε εκείνους που τα έχουν πραγματικά ανάγκη. Αν μπείτε στο TikTok θα δείτε ότι αυτό είναι ένα από τα ταξιδιωτικά hacks που συνιστάται”, είπε ο Holland-Kaye. (Τι άλλο θα ακούσουμε…).

Tagged

1 σχόλιο στο “Απίστευτες δηλώσεις: Για τις ουρές στο Heathrow ευθύνονται το… μακιγιάζ και οι… μαϊμού ανάπηροι

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *