«Ζητείται χασομέρης», η πρωτότυπη αγγελία της TUI !!!

«Ζητείται χασομέρης», η πρωτότυπη αγγελία της TUI !!!

0
tui

Αίσθηση προκάλεσε πριν ένα μήνα περίπου η αγγελία της TUI η οποία ζητούσε να προσλάβει τέσσερις «χασομέρηδες», των οποίων η μοναδική αρμοδιότητα θα ήταν να αράζουν σε μια εικονική παραλία (βασικά σε έναν γυάλινο θάλαμο εννέα τετραγωνικών μέτρων, σε πολυσύχναστο σημείο της Στοκχόλμης)…

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι ενδιαφερόμενοι, που θα πληρώνονταν με την ώρα (περίπου 17 ευρώ την ώρα – για έξι ώρες) και για δύο συνολικά εβδομάδες, δεν χρειαζόταν καν να στείλουν βιογραφικό, απλώς να στείλουν μία φωτογραφία και να γράψουν δύο-τρεις αράδες για τον εαυτό τους. Θα μετρούσε ιδιαίτερα αν οι «επαγγελματίες χασομέρηδες», όπως εύστοχα τους αποκάλεσαν τα ΜΜΕ, θα χαρακτηρίζονταν από τεμπελιά και θα ήταν λάτρεις του να κάθονται και να μην κάνουν τίποτα (π.χ. μπορούν να διαβάζουν ένα βιβλίο ή να κοιμηθούν). Στα συν θα ήταν και το να έχουν κατά το παρελθόν πάρει τακτικά έναν υπνάκο εν ώρα εργασίας, αλλά και να αδιαφορούν για τα αδιάκριτα βλέμματα των περαστικών.

Fakeations, η νέα μόδα;

Ουσιαστικά, αυτό που επιχειρεί να κάνει ο μεγάλος τουρ οπερέιτορ με τη δημιουργία της Fakeation Beach (fakeation – σύντμηση των όρων fake και vacation), αμμουδιάς που παραπέμπει σε καλοκαιρινούς μεσογειακούς προορισμούς, είναι να ξυπνήσει την ανάγκη για διακοπές σε ένα λαό που βιώνει έναν κρύο χειμώνα και ονειρεύεται μια καλοκαιρινή απόδραση.

Η πρωτότυπη αυτή προωθητική ενέργεια στηρίζεται στο μοντέλο πώλησης AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), σύμφωνα με το οποίο ένα μήνυμα θεωρείται επιτυχημένο όταν τραβάει την προσοχή, διεγείρει το ενδιαφέρον και την επιθυμία και, τέλος, παρακινεί τον χρήστη να αγοράσει.

Γνώστης της δύναμης του διαδικτύου και των social media, η TUI κάλεσε τους επισκέπτες να τραβήξουν selfie και να την ανεβάσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να συμμετέχουν σε κλήρωση για ένα ταξίδι.

Η μόδα των «ψεύτικων διακοπών», βέβαια, υπάρχει εδώ και χρόνια, με αρκετούς χρήστες του διαδικτύου να ανεβάζουν παραποιημένες φωτογραφίες για να πείσουν τους φίλους τους ότι κάνουν διακοπές σε κάποιον εξωτικό προορισμό ή για να καυχηθούν για τα επιτεύγματά τους, όπως για παράδειγμα την ανάβαση στο Έβερεστ – μόνο στην Ιταλία υπάρχουν δύο εκατομμύρια χρήστες που προσποιούνται ότι κάνουν διακοπές…

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ