Στην αντικατάσταση του μακροχρόνιου συστήματος ενιαίων πληρωμών της (SPS) προχωράει η Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA), τις επόμενες εβδομάδες, με ένα νέο, σύγχρονο σύστημα, που επιτρέπει μεγαλύτερο αριθμό ασφαλών, συγκεντρωτικών πληρωμών.
Το νέο σύστημα της ένωσης αναπτύσσεται από την εταιρία Travel Ledger και θα τεθεί σε λειτουργία αργότερα αυτό το καλοκαίρι, αντικαθιστώντας το παλαιό σύστημα, που χρονολογείται εδώ και περίπου 20 χρόνια, και το οποίο, πέρυσι, δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τον μεγάλο όγκο των επιστροφών που εκδόθηκαν εξαιτίας της πανδημίας.
Το νέο σύστημα της Travel Ledger δοκιμάστηκε σε μία μεγάλη μερίδα μελών της ABTA, τους τελευταίους μήνες, και προσαρμόστηκε με βάση τα σχόλια των χρηστών. Πρόκειται για ένα σύστημα άμεσης χρέωσης, που επιτρέπει online πληρωμές μεταξύ ταξιδιωτικών γραφείων και τουριστικών πρακτόρων. Οι πληρωμές ενοποιούνται, επί του παρόντος, κάθε εβδομάδα, για τη δημιουργία μιας μόνο πληρωμής εντός ή εκτός του τραπεζικού λογαριασμού του μέλους της ABTA. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2019, τα μέλη της Ένωσης χρησιμοποίησαν το SPS για να εξοφλήσουν περισσότερες από 600.000 κρατήσεις, αξίας άνω των 900 εκατομμυρίων λιρών.
Με το νέο σύστημα της Travel Ledger, τα μέλη της ABTA θα μπορούν να ελέγχουν όχι μόνο με ποιους συναλλάσσονται, αλλά και να διευκολύνουν τις καταθέσεις υπολοίπων από ταξιδιωτικά γραφεία σε τουριστικούς πράκτορες και επιστροφές χρημάτων από τουριστικούς πράκτορες σε ταξιδιωτικά γραφεία.
Με την πάροδο του χρόνου, τα μέλη που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα μπορούν να επεξεργάζονται τις πληρωμές πιο συχνά, με περισσότερους από τον τρέχοντα κύκλο πληρωμών την εβδομάδα.
Τι είπαν για το Travel Ledger
Μιλώντας για το νέο σύστημα, ο John de Vial, ειδικός σύμβουλος της ABTA, δήλωσε: “Το νέο σύστημα χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, επιτρέποντας γρήγορες, ακριβείς και ασφαλείς, συγκεντρωτικές πληρωμές και επιστροφές χρημάτων. Είμαστε βέβαιοι ότι θα υποστηρίξει, σε μεγάλο βαθμό, τις επιχειρήσεις των χρηστών του και θα διευκολύνει τις πληρωμές”.
Η ABTA είπε ότι, επέλεξε το Travel Ledger, αφού αξιολόγησε πολλά συστήματα, με βάση την τεχνογνωσία του ταξιδιωτικού τομέα και διευκρίνισε πως θα χρησιμοποιήσει την ίδια διαδικασία με την παλαιότερη πλατφόρμα, προκειμένου να αποφευχθεί η διακοπή των λειτουργιών back-office των υπαρχόντων χρηστών.
Το Travel Ledger, ένα ηλεκτρονικό σύστημα τιμολογίων και εμβασμάτων, που συνδέεται με τις τράπεζες του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης, θα παρέχει, επίσης, τεχνική υποστήριξη στα μέλη της ABTA, τα οποία θα μπορούν να αναθεωρήσουν τα δικά τους δεδομένα και να εντοπίσουν πιθανά προβλήματα με μελλοντικές πληρωμές, πριν από την έγκριση.
“Έχοντας δοκιμάσει το σύστημα με επιτυχία σε μια μεγάλη μερίδα μελών της ABTA, είμαστε στην ευχάριστη θέση να το προσφέρουμε στο σύνολο των μελών της Ένωσης, τις επόμενες εβδομάδες, και προσβλέπουμε σε γόνιμη συνεργασία μαζί τους”, είπε από την πλευρά του για το νέο σύστημα ο ιδρυτής της Travel Ledger, Roberto De Ra.