λογο

Αmadeus: 8 τάσεις στα ταξίδια του 2019 | Πρωταγωνιστούν οι millennial business travelers

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία είναι αντιμέτωπη με μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο πωλούνται τα ταξίδια και στον τρόπο, με τον οποίο εξυπηρετείται ο ταξιδιώτης.

Η Amadeus, παρουσιάζει οκτώ τάσεις για τα ταξίδια του 2019, όπου:
1. Η εξατομίκευση θα παραμείνει η κορυφαία προτεραιότητα για όλους τους τομείς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες θέλουν τώρα μια εξατομικευμένη εμπειρία. Οι εταιρείες που θέλουν να επιτύχουν πρέπει να προβλέψουν αυτές τις ανάγκες των ταξιδιωτών, να κατανοήσουν προηγούμενες προκλήσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα, αναλύσεις και επιχειρησιακές πληροφορίες.

2. Συνεχής αύξηση του πλούσιου περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου NDC

Το 2019 είναι η χρονιά εκβιομηχάνισης του NDC (New Distribution Capability=η διανομή περιεχόμενου) με τη χρήση πολλών βελτιωμένων λύσεων. Αυτό το περιεχόμενο θα προέρχεται από πολλαπλές πηγές, ενδεχομένως με διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα, γι’ αυτό είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις ταξιδιών να έχουν τους μοχλούς για να αποφασίζουν και να προσαρμόζουν τον τρόπο διαχείρισης αυτού του περιεχομένου για τη δική τους επιχείρηση. Η πρόσβαση σε ένα μεγάλο εύρος πλούσιου περιεχομένου σημαίνει ότι οι πωλητές ταξιδιών θα έχουν όλα όσα χρειάζονται για να προσωποποιήσουν τις υπηρεσίες σε κάθε ταξιδιώτη.

3. Η αυξημένη πολυπλοκότητα εγείρει την ανάγκη συγκέντρωσης, αναζήτησης και σύγκρισης

Οι σημερινοί ταξιδιώτες είναι έξυπνοι και τεχνολογικά ικανοί καταναλωτές που αναζητούν μοναδικές εμπειρίες με το πάτημα ενός κουμπιού. Απαιτούν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και συνέπεια, ώστε να μπορούν να συγκρίνουν και να επιλέξουν. Χρειάζονται τα σωστά εργαλεία που τους επιτρέπουν να ανταγωνίζονται αποτελεσματικά και να τους παρέχονται αυτά τα επιθυμητά ταξίδια. Επομένως, το 2019, η συγκέντρωση όλων αυτών των περιεχομένων θα είναι το κλειδί για να εξασφαλιστεί ότι οι πωλητές θα μπορούν εύκολα να συγκρίνουν και να βρουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι πελάτες τους.

4. Καλύτερη συνεργασία σε όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία

Οι νέες τεχνολογίες και οι νέοι τρόποι χρήσης τους εμφανίζονται παντού. Για να παραμείνει μπροστά και να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των ταξιδιωτών, η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να συνεργαστεί με τα νέα μέσα.

5. Η άνοδος των millennial business travelers

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Boston Consulting Group, οι millennial business travelers θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 50% των ταξιδιωτικών δαπανών μέχρι το 2020. Αυτά τα στοιχεία υπογραμμίζουν την αναγκαιότητα των «παικτών» της τουριστικής βιομηχανίας να μάθουν πώς να εξυπηρετήσουν τις μοναδικές ταξιδιωτικές ανάγκες των millennial.

6. Οι πολιτικές ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης της ξεκούρασης και της ευημερίας των ταξιδιωτών,σημαντική προτεραιότητα για τους διαχειριστές ταξιδιών

Καθώς τα επιχειρηματικά μοντέλα γίνονται όλο και πιο παγκόσμια, τα επαγγελματικά ταξίδια θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Σύμφωνα με την GBTA, οι εταιρείες αναμένεται να ξοδέψουν 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022 για να στείλουν τους υπαλλήλους τους να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο. Καθώς αυξάνονται τα επαγγελματικά ταξίδια, θα ακολουθήσει να αυξάνεται και η τάση για «ξεκούραση» με περισσότερους εργαζομένους να επιθυμούν να επωφεληθούν από τα επαγγελματικά ταξίδια και τις βελτιωμένες ταξιδιωτικές πολιτικές.

Επιπλέον, η ευημερία των επαγγελματιών ταξιδιών – η υγεία, η ευτυχία και η παραγωγικότητα των εργαζομένων – θα αποτελέσουν κορυφαία προτεραιότητα για τους διαχειριστές ταξιδιών το 2019. Σύμφωνα με στοιχεία της Amadeus και της Lonergan για το 2018, το 44% business travelers θα άφηνε μια θέση εργασίας εξαιτίας της κακής ταξιδιωτικής πολιτικής, ενώ το 50% δηλώνει ότι η ταξιδιωτική πολιτική μιας εταιρείας θα επηρεάσει την απόφασή τους να αναλάβουν μια δουλειά.

7. Οι παίκτες ταξιδιού θα αναπτύξουν περισσότερες τεχνολογίες για να αντισταθμίσουν πιθανές διαταραχές

Το 2019 θα δει την ταξιδιωτική βιομηχανία να συνεχίσει να αναπτύσσει μια σειρά από νέες τεχνολογίες για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και να ελαχιστοποιήσει τις πιθανες διαταραχές. Οι βελτιώσεις στις τεχνολογικές δυνατότητες θα επιτρέψουν σε αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικούς πωλητές και όλους τους άλλους παίκτες να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες των ταξιδιωτών.

8. Οι «έξυπνες» πόλεις θα ενισχύσουν τον τουρισμό

Η άνοδος των έξυπνων πόλεων φαίνεται πως θα επηρεάσει σημαντικά τις εξελίξεις στον τουριστικό τομέα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *