Photo Adrian Agawin on Pexels

American Express Travel: Αυτές είναι οι 6 ανερχόμενες, ταξιδιωτικές τάσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις 6 ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια παρουσιάζει σε άρθρο της στο ehotelier η πρόεδρος της American Express Travel, ενός από τα μεγαλύτερα δίκτυα ταξιδιωτικών γραφείων για διακοπές αναψυχής, Audrey Hendley, η οποία ανέλαβε το “τιμόνι” της εταιρίας το 2018, φέρνοντας “αέρα” ανανέωσης μέσω της καινοτομίας, της ψηφιοποίησης και της εστίασης στον πελάτη.

Οι έξι νέες ταξιδιωτικές τάσεις είναι:

1.Η “αναζωπύρωση” των τουριστικών γραφείων

Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν τον επόμενο προορισμό διακοπών τους, απευθύνονται σε ταξιδιωτικούς συμβούλους για να τους βοηθήσουν να περιηγηθούν στο περίπλοκο ταξιδιωτικό περιβάλλον. Ακόμα και οι πιο έμπειροι ταξιδιώτες αναζητούν μια δεύτερη γνώμη κατά την κράτηση διακοπών και επιζητούν να μιλήσουν απευθείας με κάποιον τον οποίο μπορούν να εμπιστευτούν. Τα νέα δεδομένα της έρευνας Amex Trendex  διαπίστωσαν ακόμη ότι, το 36% των Millennials θεωρούν ότι είναι πιο πιθανό να καλέσουν τον ταξιδιωτικό τους πάροχο λόγω της πανδημίας.

2.Επιθυμία για μεγαλύτερα ταξίδια, αλλά λιγότερες αγορές

Οι ταξιδιώτες θέλουν να μάθουν και να προσφέρουν μια θετική εμπειρία στα μέρη που ταξιδεύουν και αναζητούν οδηγίες από ταξιδιωτικές μάρκες για το πώς να υποστηρίξουν και να συνεργάζονται με μικρές επιχειρήσεις ενώ ταξιδεύουν. Στην πραγματικότητα, τα δεδομένα της έρευνας Amex Trendex διαπίστωσαν πως το 83% των ερωτηθέντων καταναλωτών συμφωνούν ότι, πάντα ψωνίζουν και γευματίζουν σε μικρές επιχειρήσεις ενώ ταξιδεύουν, για να υποστηρίξουν την τοπική οικονομία και το 82% δηλώνουν ότι αναζητούν προορισμούς όπου μπορούν να γίνουν ένα με την τοπική κουλτούρα.

3.Αναδύεται νέο νόμισμα

Οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους δαπανών για τα ταξίδια τους με πιστώσεις και κουπόνια, όπως τα eCredits και τα ταξιδιωτικά κουπόνια, τα οποία έγιναν πρόσφατα προσβάσιμα στο AmexTravel.com, όπου οι καταναλωτές μπορούν εύκολα να δουν τι πιστώσεις έχουν και πότε λήγουν. Στην πραγματικότητα, οι 4 κορυφαίες, αμερικανικές, αεροπορικές εταιρίες (American, United, Delta και Southwest) είχαν 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε μη χρησιμοποιημένες ταξιδιωτικές πιστώσεις στα βιβλία τους στο τέλος του 2020, σύμφωνα με τις καταθέσεις της εταιρίας στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

4.Στροφή προς τη βιωσιμότητα και τον υπεύθυνο τουρισμό

Η νοοτροπία των καταναλωτών έχει αλλάξει -είναι πιο στοχευμένη στις αγοραστικές τους αποφάσεις, ειδικά όταν πρόκειται για ταξίδια. Η έρευνα της Amex Trendex δείχνει ότι το 50% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για το υπεύθυνο τουρισμό και το 87% θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτονται.

5.Ευκαιρίες για συμμετοχή των brands

Σύμφωνα με την έρευνα Amex Trendex, 2 στους 5 καταναλωτές δηλώνουν ότι δεν λαμβάνουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ταξιδιών τους. Στο πλαίσιο αυτό, προκύπτει πως υπάρχει μια ισχυρή ευκαιρία για τα brands να αλληλεπιδράσουν άμεσα με τους πελάτες τους και να τους εκπαιδεύσουν. Η American Express Travel διαπίστωσε επίσης ότι, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικά brands και lifestyle, που επιδεικνύουν περιβαλλοντική υπευθυνότητα ή για να αντισταθμίσουν το αποτύπωμα άνθρακα, και αναζητούν ταξιδιωτικά brands για να τονίσουν τον θετικό αντίκτυπο που έχουν όταν ταξιδεύουν.

6.Η ευελιξία είναι το “κλειδί”

Με το μέλλον των ταξιδιών να εξακολουθεί να είναι αβέβαιο λόγω των διακυμάνσεων των ταξιδιωτικών περιορισμών, είναι σημαντικό να έχουμε ένα σχέδιο Α, Β και Γ και να είμαστε προετοιμασμένοι να περιστρέψουμε όπως απαιτείται.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *