greece

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Marketing Greece

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ
Σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 550.000 ευρώ, προχωρά η Marketing Greece.
Όλοι οι μέτοχοι της εταιρίας θα συμμετάσχουν στην αύξηση.
Ως γνωστόν μέτοχοι είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) με ποσοστό 80%, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) με ποσοστό 17.5%, ενώ συμμετέχει και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) με ποσοστό 2.5%.
To 2015 η Marketimg Greece είχε πωλήσεις 672.000 ευρώ, έναντι 697.000 το 2014 και εμφάνισε ζημιές 604.409 ευρώ, έναντι ζημιών 522.919 το 2015.
Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, αποστολή της Marketing Greece είναι η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη στην Ελλάδα, εδραιώνοντάς τη ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές-στόχους.

Οι ευρύτεροι στόχοι της εταιρίας είναι:

  • Η προώθηση του brand “Greece”
  • Η προσέλκυση πελατών υψηλής ποιότητας
  • Το “άνοιγμα” των ελληνικών προορισμών στα κανάλια πωλήσεων
  • Η αξιοποίηση και ενίσχυση χαρακτηριστικών & δεξιοτήτων που σχετίζονται με το ελληνικό τουριστικό προϊόν
  • Η ενίσχυση νέων μορφών τουρισμού & η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Η στρατηγική κατεύθυνση της Marketing Greece είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάγκη για πλήρη ευθυγράμμιση αλλά και συμβολή στην Εθνική Στρατηγική για τον Τουρισμό. Προκειμένου να υλοποιηθεί ο μακροπρόθεσμος στόχος του οργανισμού και η αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ορίστηκαν πέντε στρατηγικές προτεραιότητες:

  1. Η δημιουργία ενός σύγχρονου και «ισχυρού» χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις και θα οδηγήσει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τη μείωση της εποχικότητας, την αύξηση των εσόδων και την προσέλκυση πελατών υψηλής ποιότητας.
  2. Ο ολοκληρωμένος και αποτελεσματικός σχεδιασμός μάρκετινγκ με συστηματικά στοχευμένες ενέργειες και ο προσδιορισμός συγκεκριμένων ποσοτικών στόχων.
  3. Ο σχεδιασμός προωθητικών προϊοντικών ενεργειών, με τη χρήση σύγχρονων προωθητικών μέσων, ο εμπλουτισμός και η συστηματική προώθηση του brand «Ελλάδα», μέσω της δομημένης «προϊοντικής» επικοινωνίας.
  4. Η ενεργητική διαχείριση της εμπειρίας του επισκέπτη.
  5. Ο προσδιορισμός των δράσεων και του ρυθμιστικού πλαισίου που θα οδηγήσουν στη βελτίωση των υποδομών και των δεξιοτήτων της τουριστικής βιομηχανίας.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρία για την υλοποίηση της στρατηγικής του είναι:

  • Δημόσιες σχέσεις και διάδοση συναρπαστικών ιστοριών
  • Διαδικτυακή παρουσία με υποστήριξη κρατήσεων
  • Οργάνωση και συμμετοχή σε διεθνή τουριστικά events
  • Δικτύωση των ελληνικών προορισμών με την τουριστική βιομηχανία και τις αγορές-στόχους

Υπενθυμίζεται ότι η Marketing Greece Α.Ε. είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η οποία ιδρύθηκε το 2013 και έχει ως πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, στόχος της Marketing Greece Α.Ε. είναι να υποστηρίξει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στη δημιουργία μιας νέας τουριστικής ταυτότητας για την Ελλάδα. Παράλληλα, στοχεύει, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι το ανώτατο όργανο της εταιρείας, μετά τη Γενική Συνέλευση των μετόχων και είναι επιφορτισμένο με τη διοίκηση, τη διαχείριση και την εκπροσώπηση της.
Αποτελείται από είκοσι ένα μέλη.
Πρόεδρος είναι ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Αντιπρόεδρος, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ).
Τα μέλη είναι αντιπρόσωποι φορέων του τουρισμού ή ειδικοί σε τουριστικά θέματα, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωπος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Marketing Greece Α.Ε. είναι οι κ.κ.: Ανδρεάδης Ανδρέας (Πρόεδρος), Τσακίρης Γεώργιος (Αντιπρόεδρος), Βασιλάκης Ευτύχιος, Βασιλικός Αλέξανδρος, Βερνίκος Γεώργιος, Καλλίνικος Καλλίνικος, Κοκοτός Φώτης, Κούμανης Δημήτρης,Κωνσταντακόπουλος Αχιλλέας, Μπάκουλα Κάντζα Μαρία, Μπρεντάνος Κωνσταντίνος, Παράσχης Ιωάννης, Πάρσαλης Ιωσήφ (Γενικός Διευθυντής), Ποδηματάς Παναγιώτης, Ρέτσος Ιωάννης, Σκρέτας Στάθης, Σμπώκου Αγάπη, Σουλούνιας Άρης, Στεργίου Χρήστος, Στυλιανόπουλος Ανδρέας, Τετράδη Χριστίνα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *