Ο κ. S. Heapy με το τεύχος του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στο χέρι | ©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τι λέει ο S. Heapy – Jet2 σε μήνυμά του για τις πτήσεις και την σεζόν | ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η μοναδική αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου που δεν ακύρωσε ούτε μία πτήση τον Ιούλιο, είναι η Jet2 τονίζει ο Steve Heapy, Chief Executive Officer του ομίλου Jet2, σε επιστολή που απευθύνει στους συνεργάτες του ομίλου, ταξιδιωτικούς πράκτορες, ξενοδόχους, κ.λπ., ενώ εκφράζει την αισιοδοξία του για την εξέλιξη της σεζόν.

Το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ δημοσιεύει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ολόκληρη την επιστολή του CEO του ομίλου Jet2, ο οποίος έχει την δεύτερη μεγαλύτερη άδεια ATOL στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Όπως αναφέρει ο κ. Heapy στην επιστολή του, “…Είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ μερικά εξαιρετικά νέα από την κορυφαία εταιρεία ταξιδιωτικών πληροφοριών OAG σήμερα, που δείχνουν ότι η Jet2.com ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου που δεν ακύρωσε καμία πτήση κατά τη διάρκεια του με υψηλή κίνηση, μήνα Ιουλίου.

Παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήσαμε χιλιάδες πτήσεις και μεταφέραμε πάνω από δύο εκατομμύρια πελάτες κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, τα στοιχεία της OAG δείχνουν ότι η Jet2.com πραγματοποίησε κάθε πτήση χωρίς να προβεί σε ούτε μία ακύρωση.

Αυτό επιτεύχθηκε κατά τη διάρκεια ενός μήνα κατά τον οποίο ξεκινήσαμε το μεγαλύτερο καλοκαιρινό μας πρόγραμμα”

Και συνεχίζει ο επικεφαλής του ομίλου: “Όπως ίσως γνωρίζετε, τον Ιούλιο είχαμε επίσης το πιο “πολυσύχναστο” Σαββατοκύριακο στην ιστορία μας, όταν πραγματοποιήσαμε πάνω από 800 πτήσεις μόνο το Σαββατοκύριακο 23/24 Ιουλίου.

Συγκριτικά, τα στοιχεία της OAG δείχνουν την έκταση στην οποία ορισμένες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου ακύρωσαν πτήσεις τον Ιούλιο – με ορισμένες να ακυρώνουν έως και μία στις πέντε πτήσεις! Τα στοιχεία μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Αναλάβαμε δράση για την προληπτική πρόσληψη προσωπικού πολύ πριν από την ανάκαμψη και ως εκ τούτου έχουμε μια πολύ μεγάλη παρουσία (που αναφέρεται ως Κόκκινη Ομάδα) στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και στα κυριότερα αεροδρόμια του εξωτερικού και στα θέρετρα. Αυτή η ομάδα αποτελείται από χιλιάδες συναδέλφους και είναι σε ετοιμότητα για να βοηθήσουν, να καθοδηγήσουν και να φροντίσουν τους πελάτες μας – και τους δικούς σας – καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Με την έναρξη των ενεργών προσλήψεων το Φθινόπωρο του 2021, καταφέραμε να μην έχουμε καμία ακύρωση λόγω έλλειψης προσωπικού.

Η ύπαρξη αυτής της ομάδας σημαίνει ότι συνεχίσαμε να πραγματοποιούμε ένα τεράστιο πρόγραμμα πτήσεων και διακοπών από δέκα βάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων των Λονδίνου Stansted και Μάντσεστερ”.

Η σεζόν

Και καταλήγει ο Steve Heapy: “Έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην αναστάτωση που επηρεάζει τον ευρύτερο κλάδο μας, αλλά τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι δεν υπάρχουν μόνο άσχημα νέα. Χάρη στη συνεχή σκληρή δουλειά μας, μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι πραγματοποιήσαμε κάθε πτήση, παρά το γεγονός ότι ο Ιούλιος ήταν ο πιο πολυάσχολος μήνας σε ολόκληρη την ιστορία της επιτυχημένης εταιρείας μας. Είμαι πολύ περήφανος για αυτό το επίτευγμα και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, τον πολύτιμο συνεργάτη μας, για να δείξω πόσο αφοσιωμένοι είμαστε στην παροχή κορυφαίων προτύπων εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο.

Η επιστολή

Ολόκληρη η επιστολή του CEO της Jet2, έχει ως εξής:

“Dear Partner,

I am pleased to share some excellent news from leading travel intelligence company OAG today, showing that Jet2.com was the only UK airline not to cancel any flights during the busy month of July.

Despite operating thousands of flights and carrying over two million customers during July, the OAG data shows that Jet2.com operated every flight without making a single cancellation.

This was achieved during a month which saw us kick off our biggest ever summer programme. As you may know, July also saw busiest weekend in our history, when we operated over 800 flights on the weekend of 23rd/24th July alone.

In comparison, the OAG data shows the extent to which some UK airlines cancelled flights in July – with some cancelling up to one in five flights! The data can be viewed here: https://www.oag.com/en/on-time-performance-airlines-july-2022

We took action to proactively recruit well ahead of the bounce back and as such have a very visible uniformed presence in place (referred to as the Red Team) in UK airports as well as in main overseas airports and in resorts. This team is made up of thousands of colleagues, and they are on hand to assist, guide and look after our – and your – customers throughout their journey. By commencing active recruitment in Autumn 2021 it means we have not made any cancellations due to staff shortages.

Having this team in place means that we have continued to operate a huge programme of flights and holidays from ten UK bases across the UK, including London Stansted and Manchester. It has also seen us continue to receive positive feedback from customers and independent travel agents, whilst also winning more awards for our industry-leading customer service, including Which? Travel Brand of the Year and being recognised as the best airline and best tour operator for customer satisfaction according to July’s UKCSI published by the Institute of Customer Service.

There has been an awful lot of focus on the disruption affecting our wider industry, but this data shows that it is not all bad news. Thanks to our continued hard work, we can proudly say that we operated every single flight, despite July being the busiest month in the entire history of our successful company.

I am very proud of this achievement and I wanted to share this with you, our valued partner, to show how committed we are to providing an industry-leading standard of customer service.

Kind regards,

Steve Heapy
Chief Executive Officer”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *