thomas cook logo

Αρνητικοί οι πράκτορες με τον Thomas Cook| «Αναστάτωση» από την απόσυρση της ισοτιμίας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε διαδικασίες διαπραγμάτευσης βρίσκονται ανεξάρτητοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, με τον Thomas Cook, αυτήν την εβδομάδα, ύστερα από την απόφαση του μεγάλου Tour operator, να καταργήσει την ισοτιμία των τιμών, που προσφέρει στην ιστοσελίδα του, με αυτές που πουλάει στους πράκτορες, τα πακέτα.

Ειδικότερα, ο tour opetator απέσυρε την ισοτιμία των τιμών στους ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες καθώς και από τα δικά του καταστήματα στις 21 Δεκεμβρίου μετά από μια δοκιμαστική περίοδο τον Οκτώβριο, στην οποία είχε ανακοινώσει προσφορές για κάποια ξενοδοχεία, σε τιμές φθηνότερες, μέσω διαδικτύου.

Ο Thomas Cook δήλωσε ότι είχε σκεφτεί πολύ πριν πάρει την απόφαση, αλλά έπρεπε να ανταγωνιστεί, σε ένα “ισότιμο παιχνίδι”, τους αντιπάλους.

Υπενθυμίζεται, πως ούτε τη Jet2holidays ούτε η Tui προσφέρουν “ισότητα” τιμών στους πράκτορες. Μάλιστα, μερικοί ανεξάρτητοι πράκτορες, οι οποίοι αποτελούν το 15% των πωλήσεων του Thomas Cook, αντέδρασαν έντονα στην κίνηση.

Ο Simon Morgan, ιδιοκτήτης του welsh miniple Tailor Made Travel, δήλωσε:

«Εισπράτταμε πάνω από 6 έως 7 εκατομμύρια λίρες στερλίνες από τον Thomas Cook ετησίως και έχω ήδη δει μια δραματική αλλαγή στις πωλήσεις. Ας ελπίσουμε ότι θα τροποποιήσει την πολιτική του και θα φέρει τα ελάχιστα επίπεδα προμηθειών στις προσφορές τιμών».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Spear Travels , Peter Cookson δήλωσε: 

«Αδιαμφισβήτητα, ο Thomas Cook θα επιστρέψει στην αγορά, αργότερα με το κύπελλο επαιτείας”.

Ο Alistair Rowland, γενικός διευθυντής στο Midcounties Co-operative Travel, συμφώνησε ότι η κίνηση ήταν ένα “δώρο” στους ανταγωνιστές της Thomas Cook, λέγοντας: “Μπορώ να δω γιατί ο Thomas Cook το έχει κάνει, αλλά είναι μια επικίνδυνη στρατηγική εάν δεν υπάρχει σχέδιο Β”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Baileys Travel, Chris Bailey δήλωσε ότι τα καταστήματα του θα συνεχίσουν να πωλούν τον Thomas Cook, αλλά πιστεύει πως η κίνηση αυτή θα μπορούσε να γυρίσει μπούμερανγκ στον tour operator.

Ο Φιλ Γκάρντνερ, διευθυντής πωλήσεων και ηλεκτρονικού εμπορίου του Thomas Cook, δήλωσε: «Πρέπει να αγωνιστούμε σε ίσους όρους ανταγωνισμού με άλλους φορείς και με ηλεκτρονικούς πράκτορες. Ως αποτέλεσμα, θα ενισχύσουμε την τιμολόγηση στον ιστότοπο μας για να διασφαλίσουμε ότι προσφέρουμε στους πελάτες μας online την καλύτερη δυνατή τιμή».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *