Η ενίσχυση των ενεργειών μάρκετινγκ των Βρετανών τουριστικών πρακτόρων προς το τέλος κάθε μήνα οδηγεί σε αύξηση των κρατήσεων ταξιδιών τις ημέρες γύρω από την ημέρα καταβολής της μισθοδοσίας στους εργαζόμενους στο Ην. Βασίλειο, δημιουργώντας μια νέα περίοδο κορύφωσης των κρατήσεων, γεγονός που απομακρύνει τις παραδοσιακές περιόδους “αιχμής”.
Στο συνέδριο του The Travel Network Group (TTNG), στο Βουκουρέστι, ο εμπορικός διευθυντής του δικτύου, Vim Vithaldas, δήλωσε ότι η ημέρα πληρωμής αποτελεί μία από τις πολλές περιόδους “αιχμής” των ταξιδιωτικών κρατήσεων που παρατηρούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ενισχύουν τις ενέργειες μάρκετινγκ γύρω από την ημέρα πληρωμής.
Όπως είπε απευθυνόμενος στους συνέδρους, “όταν μιλάμε για περιόδους “αιχμής”, έχουμε τις “αιχμές” της ημέρας πληρωμής, όπου παρατηρείται αύξηση της διαφημιστικής προβολής γύρω από την ημέρα αυτή για την ενίσχυση των επιχειρηματικών συναλλαγών”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι παραδοσιακές περίοδοι “αιχμών” των ταξιδιωτικών κρατήσεων δεν θα επιστρέψουν, αφού υπάρχουν, επίσης, οι “αιχμές” κατά τους “μήνες κρουαζιέρας” και τους “τουριστικούς μήνες”, κι έτσι οι ενέργειες μάρκετινγκ κατανέμονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Με τον κ. Vim φάνηκε να συμφωνεί ο εμπορικός διευθυντής της Advantage Travel Partnership, John Sullivan, τονίζοντας ότι, “καθώς πλησιάζει η ημέρα πληρωμής, η κοινοπραξία συμβουλεύει τα μέλη της να προετοιμαστούν για το «κύμα της ημέρας πληρωμής»”.
“Η πλειονότητα των προμηθευτών και των επιχειρηματικών μας εταίρων ξεκινά στρατηγικά στοχευμένες δράσεις προβολής για να κερδίσει αυτούς τους bookers της ημέρας πληρωμής. Αυτό το φαινόμενο επεκτείνεται πέρα από τις παραδοσιακές αιχμές, δημιουργώντας ένα κυματιστό φαινόμενο ζήτησης σε όλη τη βάση των μελών μας, στο τέλος κάθε μήνα, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους”, πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό το μοτίβο αντικατοπτρίζει αυτό που παρατηρείται σε άλλους τομείς που σχετίζονται με τους καταναλωτές, όπως η φιλοξενία και η ψυχαγωγία, όπου η αγοραστική συμπεριφορά λόγω της ημέρας πληρωμής επηρεάζει τις μηνιαίες συναλλαγές.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ταξιδιωτικού πρακτορείου Blue Bay Travel, Alistair Rowland, ανέφερε ότι “η κορύφωση των πωλήσεων ταξιδιών το διάστημα γύρω από την ημέρα καταβολή της μισθοδοσίας θεωρείται σίγουρη για το πρακτορείο”. “Είναι κάτι που διαπιστώνουμε κάθε μήνα φέτος”, τόνισε.
Η επικεφαλής του τμήματος επιχειρήσεων και εμπορίου του Seaside Travel, Paula Gleeson, συμφώνησε ότι το πρακτορείο με τα 13 υποκαταστήματα σημειώνει συνήθως μια αύξηση των πωλήσεων ταξιδιών κατά 20% την τελευταία ή την πρώτη εργάσιμη ημέρα του μήνα.
Η ίδια εξήγησε: “Σίγουρα βλέπουμε αύξηση των πωλήσεων γύρω από τις ημερομηνίες της μισθοδοσίας. Εάν πρόκειται να πραγματοποιήσουμε μια εκδήλωση στο κατάστημα ή κάποιο είδος προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνηθίζουμε να τη δρομολογούμε γύρω από τις ημέρες πληρωμής και τα Σαββατοκύριακα”.