Photo by Esther Ann on Unsplash

Best Agers: Στο “μάτι” των tour operators | Από ειδικές προσφορές στην Τουρκία, μέχρι πολυτελείς διαμονές στην “υπηρεσία” τους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έχουν χρόνο, χρήματα και επιθυμία για διακοπές: Oι Best Agers αποτελούν δημοφιλή ομάδα-στόχο για τους τoυριστικούς πράκτορες. Αλλά ποιες ακριβώς είναι οι ανάγκες και τα “θέλω” του συγκεκριμένου πελατολογίου δυσκολεύουν τους πάροχους διακοπών, αφού δεν πρόκειται για μια ομοιογενή, ταξιδιωτική ομάδα. Ωστόσο, μια σειρά από προϊόντα, από ειδικές προσφορές στην Τουρκία, μέχρι υψηλής ποιότητας διαμονές, βρίσκονται στη διάθεσή τους.

Ο τουριστικός πράκτορας FTI με έδρα το Μόναχο, ο οποίος δεν καθορίζει απαραίτητα τους Best Agers ως τη βασική ομάδα-στόχο του, προσφέρει στη συγκεκριμένη ταξιδιωτική ομάδα ειδικές προσφορές στην Τουρκία. Τα λεγόμενα Best Agers δωμάτια μπορούν να κλειστούν σε τουρκικά πολυτελή θέρετρα όπως το Titanic Beach Lara, το Sunris Evren Beach Resort & Spa και το Suneo Hotels Deluxe Belek. Αυτά τα δωμάτια διαθέτουν τυπικές παροχές και είναι φθηνότερα από τις άλλες κατηγορίες δωματίων.

Ο ανταγωνιστής Schauinsland-Reisen πιστεύει ότι οι Best Agers θα διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια λόγω της δημογραφικής αλλαγής. Καθώς η ομάδα-στόχος είναι συνήθως εκείνη με την ισχυρότερη αγοραστική δύναμη, μια τάση που έχει ήδη γίνει εμφανής φέτος, ο tour operator παρέχει διακοπές σε ξενοδοχεία υψηλότερης ποιότητας και μεγαλύτερης ευρυχωρίας.

Ο Alltours, από την άλλη, γνωρίζει ότι οι Best Agers δεν αποτελούν μια ομοιογενή, αλλά, σίγουρα, μια σημαντική ομάδα-στόχο. Κατά συνέπεια, οι απαιτήσεις και οι επιθυμίες τους για διακοπές είναι πολύ διαφορετικές. Όπως ο Schauinsland, έτσι και ο Alltours έχει παρατηρήσει μια τάση προς διακοπές υψηλότερης ποιότητας.

Αναφερόμενος στη συγκεκριμένη ταξιδιωτική ομάδα, ο Steffen Boehnke, επικεφαλής της διαχείρισης προϊόντων για το τμήμα Sun & Beach της TUI, λέει: “Οι Best Agers συχνά δεν επιθυμούν μια ειδική προσέγγιση ομάδας-στόχου ή ακόμη και ειδική διαμονή. Οι συμπεριφορές και οι ανάγκες διακοπών είναι πιο σημαντικές από την ηλικία των επισκεπτών. Θέλουν να αναζητήσουν οι ίδιοι τα κατάλληλα γι’ αυτούς έντυπα διακοπών από την ποικιλία της TUI, μερικές φορές ακόμη και να περάσουν συνειδητά τις διακοπές τους όχι μόνο μεταξύ των συνομηλίκων τους”.

Οι Best Agers είναι μια ομάδα-στόχος που η τουριστική-ταξιδιωτική βιομηχανία δεν πρέπει να υποτιμά. Εξάλλου, οι 49-69χρονοι είναι μια απαιτητική ομάδα πελατών που απολαμβάνουν τα ψώνια και τις διακοπές. Σύμφωνα με μελέτη της BRmedia, οι Best Agers έχουν πάνω από το μέσο όρο ενδιαφέρον για προϊόντα υψηλής ποιότητας και δείχνουν έντονη προθυμία για αγορές.

Οι Best Agers έχουν σημαντική αγοραστική δύναμη, με περίπου δώδεκα δισεκατομμύρια ευρώ -και αυξάνεται. Μέχρι το 2030, οι μισοί από τους Γερμανούς θα είναι άνω των 50 ετών, σύμφωνα με μελέτη της Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας. Και οι Best Agers γίνονται όλο και πλουσιότεροι: σύμφωνα με μελέτη του Γερμανικού Ινστιτούτου για την Πρόνοια στη Σύνταξη (Deutsches Institut für Altersvorsorge), θα κληρονομήσουν περισσότερα από 3.000 δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα χρόνια. Αυτό το δυναμικό είναι κάτι που οι tour operators δεν πρέπει να υποτιμούν.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *