Photo by Anna Shvets on Pexels

Booking.com: Οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, μια νέα, δυναμική ταξιδιωτική αγορά

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι μισοί ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ έχουν βιώσει κάποια μορφή διάκρισης όταν ταξιδεύουν, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Booking.com, σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας, πάνω από τους μισούς θεωρούν ότι κάποιοι προορισμοί δεν ενδείκνυται για τη φιλοξενία μελών της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+. Ενώ ορισμένοι υποστηρίζουν ότι, είχαν κάποιες άβολες στιγμές στα καταλύματα, κατά τη διάρκεια της διαμονή τους.

Η νέα έρευνα της κορυφαίας, ψηφιακής, ταξιδιωτικής πλατφόρμα, στην οποία συμμετείχαν 3.052 ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+, σε τρεις ηπείρους, φωτίζει τις τάσεις, τις ανησυχίες και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις, καθώς και τις εμπειρίες διαμονής στο παρελθόν, τις τρέχουσες πραγματικότητες και τις ελπίδες για ένα πιο ολοκληρωμένο ταξιδιωτικό μέλλον.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 65% των ταξιδιωτών ΛΟΑΤΚΙ+ δήλωσε πως στην επιλογή προορισμού προτεραιότητα αποτελούν η ασφάλεια και η ευημερία και πάνω από τους μισούς (58%) πιστεύουν ότι κάποιοι προορισμοί δεν ενδείκνυνται για να φιλοξενήσουν μέλη της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+.

Επιπλέον ευρήματα της έρευνας:

-Το 56% των συμμετεχόντων στην έρευνα πιστεύει ότι το γεγονός πως ανήκει στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ επηρεάζει τις αποφάσεις που λαμβάνει κατά τον σχεδιασμό του ταξιδιού του, με το 51% να λέει ότι επηρεάζει ακόμη και τη λίστα με τους επιθυμητούς, ταξιδιωτικούς προορισμού, με πάνω από τους μισούς (55%) να επισημαίνουν ότι επηρεάζει ακόμη και την επιλογή συνταξιδιώτη.
-Το 57% θεωρεί ότι ως άτομο ΛΟΑΤΚΙ+ επηρεάζεται η συμπεριφορά του απέναντι στον συνταξιδιώτη του, με πάνω από τους μισούς (52%) να λένε ότι επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους (π.χ. ρούχα, επιλογές μακιγιάζ κ.λπ.).

Ενώ αυτές οι πληροφορίες αποκαλύπτουν τις ανησυχίες που βαραίνουν στο μυαλό πολλών ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών, συχνά πριν καν κλείσουν το ταξίδι τους ή φτάσουν στον προορισμό τους, υπάρχουν, εντούτοις, πολλά θετικά σημάδια και ενδείξεις προόδου στον κλάδο. Για παράδειγμα, το 87% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στο ΛΟΑΤΚΙ+ πιστεύουν ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών εμπειριών που είχαν μέχρι στιγμής ήταν θετική. Παρά τα εμπόδια και τις προκλήσεις που παραμένουν, αυτό υποδεικνύει μια υποκείμενη αισιοδοξία μεταξύ των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών και μια αυξανόμενη ευκαιρία για τον ταξιδιωτικό κλάδο να κάνει τα ταξίδια ακόμη καλύτερα, δημιουργώντας πιο φιλόξενες εμπειρίες για όλους.

Φιλόξενη και αμήχανη η εμπειρία στα καταλύματα διαμονής

Κεντρικό στοιχείο της ευρύτερης ταξιδιωτικής τους εμπειρίας, σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ αναφέρουν ότι είχαν ένα μείγμα φιλόξενων και αμήχανων συναντήσεων όσον αφορά την εμπειρία στα καταλύματα που διέμεναν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, με περισσότερους από τους μισούς (53%) να λένε ότι είχαν λιγότερο από φιλόξενες ή άβολες εμπειρίες. Ειδικότερα:

-Ένας στους πέντε ταξιδιώτες (20%) λέει ότι, το προσωπικό υπέθετε πως θα χρειαζόταν ξεχωριστά δωμάτια ή κρεβάτια κατά το check in, ενώ στην πραγματικότητα ταξίδευαν ως ζευγάρι.
-Το 20% αισθάνθηκε την ανάγκη να αλλάξει τη συμπεριφορά του και το 16% να αλλάξει την εμφάνισή του, για να αποφύγει την κριτική ή τις αμήχανες αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό ή τους ιδιοκτήτες του καταλύματος.
-Το 19% αναφέρει ότι το προσωπικό ή ιδιοκτήτες των καταλυμάτων, κατά το check-in, υπέθεταν λανθασμένα τη σχέση τους με τον/ την σύντροφό τους.
-Το 17% έχει βιώσει ανεπιθύμητες ή άβολες εμπειρίες ενώ δειπνεί σε ξενοδοχεία ή εστιατόρια καταλυμάτων.
-Το 17% αισθάνθηκε άβολα να ζητήσει τοπικές συμβουλές ή συστάσεις για ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
-Το προσωπικό ή οι ιδιοκτήτες του καταλύματος έχουν λανθασμένα υποθέσει για το φύλο του 13% των ταξιδιωτών, στην αλληλογραφία που προηγήθηκε της άφιξης και το 12% αυτών αναφέρει το ίδιο και κατά την άφιξή του.

Photo by cottonbro on Pexels

Οι αλληλεπιδράσεις με άλλους επισκέπτες αποτελούν την πιο συχνά αναφερόμενη πηγή λιγότερο ευπρόσδεκτων ή δυσάρεστων εμπειριών, που αναφέρθηκε από σχεδόν το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (24%).

Παρά τις αρνητικές αυτές εμπειρίες, είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ ένιωσαν ευπρόσδεκτοι τις περισσότερες φορές (57%) κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, με τους ερωτηθέντες να επισημαίνουν ότι οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους (50%) και το check-in (44%) είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τη δημιουργία μιας άνετης, φιλόξενης διαμονής. Άλλες θετικές εμπειρίες διαμονής που αποκαλύφθηκαν από την έρευνα περιλαμβάνουν:

-Ένας στους τρεις (36%) έχει βιώσει μια καλή πρώτη εντύπωση κατά την άφιξη, όπως ποτά καλωσορίσματος και/ή φιλικό προσωπικό.
-Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) είχε φιλική και ενημερωτική αλληλογραφία με το κατάλυμα πριν από την άφιξη/check-in.
-Το 28% έχει λάβει καθοδήγηση/πληροφορίες για την περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής του, με το 25% να τη λαμβάνει κατά το check-in.
-Στο 21% έχουν προσφερθεί συγκεκριμένες συμβουλές ή καθοδήγηση για την περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής του, με σχεδόν ένας στους πέντε (18%) να τη λαμβάνει κατά το check-in.

Νέο πρόγραμμα Proud Hospitality από την Booking.com για πιο ευπρόσδεκτες διαμονές

Όπως αποδεικνύεται από αυτήν την έρευνα των ταξιδιωτών ΛΟΑΤΚΙ+, παρά ορισμένα θετικά σημεία, ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού δεν αισθάνεται ότι μπορεί να εμφανιστεί ως ο εαυτός του όταν ταξιδεύει. Η Booking.com πιστεύει ότι αυτό προσφέρει στον κλάδο μια πραγματική ευκαιρία να κάνει την ταξιδιωτική εμπειρία ευκολότερη, πιο περιεκτική και πιο φιλόξενη για τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ και τελικά για όλους.

Για τον σκοπό αυτό, η Booking.com παρέχει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Proud Hospitality για τους συνεργάτες της. Ο πυρήνας της πρωτοβουλίας Travel Proud και το πρώτο βήμα για να έναν πάροχο καταλυμάτων να γίνει Proud Certified στην πλατφόρμα της Booking.com είναι μια διαδικτυακή εκπαίδευση 75 λεπτών, που έχει αναπτύξει η εταιρία σε συνεργασία με το HospitableMe.

Εστιάζοντας στις μοναδικές προκλήσεις και τα εμπόδια που αντιμετωπίζει η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ όταν ταξιδεύει, ο στόχος της εκπαίδευσης είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες της φιλοξενίας να δουν τα πράγματα από μια δυνητικά, διαφορετική οπτική γωνία και να παρέχουν κάποιες πρακτικές τεχνικές, που μπορούν να εφαρμόσουν αμέσως στην πράξη. Μετά την ολοκλήρωση του διαδικτυακού μαθήματος και τη δέσμευση να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία, οι συνεργάτες της Proud Certified θα λάβουν ένα σήμα Travel Proud στη σελίδα του καταλύματός τους, για να δείξουν στους πιθανούς επισκέπτες ότι μπορούν να βασίζονται σε μια φιλόξενη εμπειρία. Οι πόλεις με πολλαπλές ιδιοκτησίες Proud Certified θα εμφανίζονται επίσης σε μια καθορισμένη σελίδα Travel Proud, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την πρωτοβουλία, καθώς και να βρουν και να κάνουν κράτηση για ακίνητα που είναι πιστοποιημένα.

“Όλα όσα κάνουμε στην Booking.com αφορούν την ομαλότερη και πιο ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία για όλους, ανεξάρτητα από πού προέρχονται, ποιον αγαπούν ή πώς αναγνωρίζουν”, δήλωσε ο Arjan Dijk, CMO και Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Booking.com. “Ως ομοφυλόφιλος ταξιδιώτης, μοιράζομαι μερικές από αυτές τις ίδιες ανησυχίες, αλλά και αντίστοιχη αισιοδοξίας για ένα καλύτερο μέλλον. Ένας στους πέντε ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ δηλώνει αισιόδοξος ότι, θα μπορεί να ταξιδέψει χωρίς περιορισμούς ή και με περιορισμούς, τα επόμενα πέντε χρόνια”.

Η εκπαίδευση διατίθεται δωρεάν στους συνεργάτες ιδιοκτήτες της Booking.com και περιλαμβάνει πρόσβαση σε πρόσθετους πόρους, όπως το Travel Proud Customer Toolkit, το οποίο μπορεί να διατεθεί σε όλο το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με τους επισκέπτες, έτσι ώστε να μπορούν να απαντήσουν με σιγουριά ερωτήσεις τους και να υποστηρίξει καλύτερα τους ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+.

Το πρόγραμμα είναι, αυτή τη στιγμή, διαθέσιμο στα αγγλικά και θα κυκλοφορήσει σε συνεργάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τις Κάτω Χώρες, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, με νέα εδάφη και γλώσσες να προστίθενται κατά τη διάρκεια του 2021 και το 2022.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *