Αναλύοντας ορισμένες από τις βασικές ταξιδιωτικές προβλέψεις της για το 2034, η Booking.com επιδιώκει να βοηθήσει τους ξενοδόχους να τις αξιοποιήσουν, μεγιστοποιώντας τα έσοδά τους.
Παρακάτω οι ταξιδιωτικές τάσεις και προβλέψεις που αναλύει η δημοφιλής πλατφόρμα:
Απευθυνθείτε στους “A La Carte Affluencers”, προσφέροντας στρατηγικές upselling
Η εξισορρόπηση των παγκόσμιων οικονομικών δυσκολιών με την επιθυμία των ταξιδιωτών να φροντίζουν τον εαυτό τους κατά διαστήματα, αποκάλυψε την τάση των “A La Carte Affluencers”.
Η έρευνα της Booking διαπίστωσε ότι πολλοί χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να εξοικονομήσουν χρήματα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους για κάποιες πολυτέλειες. Με το 56% να σχεδιάζει all-inclusive διαμονή για να έχει καλύτερο έλεγχο των δαπανών του και το 51% να επιλέγει να δαπανήσει για ημερήσιες κάρτες που προσφέρουν πρόσβαση στις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων αντί για διαμονή σε αυτό, φαίνεται να υπάρχει διάθεση για ταξιδιωτικές απολαύσεις, αλλά με οικονομικά όρια.
Έτσι, για να είναι η φετινή σεζόν πιο επιτυχημένη από την προηγούμενη, γιατί να μην στοχεύσει κάποιος σε αυτή την αγορά; Διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές κατά την υψηλή περίοδο, οι ξενοδόχοι μπορούν να διατηρήσουν τη ροή των κρατήσεων. Αλλά με τη λειτουργία “Room Upsell”, θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδά τους με ένα δελεαστικό κίνητρο στους πελάτες τους, ώστε να απολαύσουν μερικές από τα πιο εκλεκτές υπηρεσίες που παρέχουν.
Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να συνδυάσουν προσιτές τιμές και premium υπηρεσίες είναι η αποφυγή οικογενειακών αποδράσεων κατά την περίοδο αιχμής. Στην πραγματικότητα, το 47% των γονέων σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές με τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, σε μια προσπάθεια να αποφύγουν την άνοδο των τιμών.
Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει αυτή τη γνώση στην πλατφόρμα της Booking. Μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές για τα παιδιά κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής για να προσελκύσει τους γονείς, βοηθώντας τους έτσι να σχεδιάσουν τις διακοπές τους εντός της περιόδου των σχολικών διακοπών ή να εκμεταλλευτεί την τάση και να ενημερώσει τις τιμές για τις ημερομηνίες που βρίσκονται στο μεταίχμιο της υψηλής περιόδου ώστε να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του.
Δώστε στους “Surrender Seekers” την ελευθερία που επιδιώκουν, με δωρεάν ακυρώσεις
Η ευελιξία είναι επίσης το “κλειδί” για την επιτυχία κατά την περίοδο αιχμής. Οι ταξιδιώτες του 2024 θέλουν μια δόση αυθορμητισμού. Σύμφωνα με έρευνα της Booking, σε ποσοστό 55% δεν επιθυμούν ένα αυστηρό πρόγραμμα πριν από το ταξίδι, επιτρέποντάς τους την ελευθερία να ακολουθήσουν τη ροή. Επιπλέον, το 69% δήλωσε ότι θα προτιμούσε να ένα χαλαρό, ταξιδιωτικό πλάνο και να ζει την κάθε στιγμή.
Έχοντας αυτό κατά νου, η πλατφόρμα παρέχει χαρακτηριστικά που θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους να ανταποκριθούν στην τάση αυτή. Το σημαντικότερο είναι ότι διαθέτει εργαλεία που αποτρέπουν αυτό να έχει επιπτώσεις στην επιχείρηση. Προτρέπε τους ξενοδόχους να προσφέρουν ηρεμία στους επισκέπτες τους μέσω δωρεάν ακυρώσεων με το Smart Flex Reservations.
Σε περίπτωση ακύρωσης της τελευταίας στιγμής, η Booking θα μπορεί να παρέμβει με τη λειτουργία “Ζητήστε έναν εναλλακτικό επισκέπτη”. Στο 35% των περιπτώσεων παγκοσμίως βρίσκεται αντικαταστάτης, χάρη σε αυτή τη λειτουργία, εντός 24 ωρών από την ακύρωση. Ακόμη καλύτερα, οι μισοί από αυτούς τους επισκέπτες βρίσκονται μέσα σε πέντε ώρες.
Το “(Alter) Ego” στο επίκεντρο
Είναι ενδιαφέρον ότι άλλη μία τάση που αποκαλύφθηκε είναι οι λάτρεις του “(Alter) Ego”. Διαπιστώθηκε ότι για πολλούς ταξιδιώτες είναι συναρπαστικό να ενσαρκώνουν μια βελτιωμένη εκδοχή του εαυτού τους όταν κάνουν διακοπές. Για το 62% των ταξιδιωτών, βλέπουν τα ταξίδια ως μια ευκαιρία να ανακαλύψουν τον εαυτό τους εκ νέου.
Αυτή η τάση υποδηλώνει ότι αν θέλουν να ζήσουν καλύτερα όταν ταξιδεύουν, θα θέλουν να το κάνουν στο καλύτερο δυνατό μέρος. Σε αυτό το σημείο έρχεται το Πρόγραμμα Προτιμώμενων Συνεργατών, το οποίο δείχνει στους ταξιδιώτες ποια καταλύματα προτείνονται γι’ αυτούς. Αποκλειστικά διαθέσιμο στο κορυφαίο 30% των συνεργατών σε έναν προορισμό, το εν λόγω πρόγραμμα όχι μόνο παρέχει σαφή καθοδήγηση για τους επισκέπτες, αλλά ανεβάζει τους ξενοδόχους και στην κατάταξη. Κατά μέσο όρο, οι συνεργάτες έχουν έως και 65% περισσότερες προβολές σελίδας και 20% περισσότερες κρατήσεις.
Εάν κάποιος επιδιώκει να βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών και να κερδίσει το 68% των ταξιδιωτών που επιθυμούν να μοιάζουν περισσότερο με τον “εαυτό τους στις διακοπές”, τότε η επιλογή του Guest Insights θα μπορούσε να αποτελέσει άλλη μια σημαντική σκέψη. Αυτή η λειτουργία παρέχει επιπλέον πληροφορίες για τους επισκέπτες πριν από τη διαμονή τους, ώστε οι ξενοδόχοι να μπορούν να μάθουν τι είναι αυτό που τους αρέσει στις διακοπές τους και να βεβαιωθούν ότι ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Από τις αλλεργίες και τους διατροφικούς περιορισμούς μέχρι τα ενδιαφέροντα και τις προηγούμενες κριτικές, με τις πληροφορίες αυτές οι ξενοδόχοι θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καλά τι τους αρέσει και γιατί επέλεξαν το συγκεκριμένο ξενοδοχείο.
“Είτε πρόκειται για ξενοδοχειακή αλυσίδα, είτε για ανεξάρτητο ξενοδόχο, είτε για πάροχο άλλου τύπου διαμονής, θεωρούμε ότι αυτές οι βασικές πληροφορίες και λύσεις θα σας οδηγήσουν σε μια πιο επιτυχημένη περίοδο αιχμής”, υπογραμμίζει η Booking.