airways

Η British Airways κατηγορείται για μη επιστροφή χρημάτων σε επιβάτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η British Airways έρχεται αντιμέτωπη με κατηγορίες για άρνηση επιστροφής χρημάτων σε μετρητά για τις ακυρωμένες πτήσεις κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με καταγγελίες πελατών στο BBC, οι οποίοι δεν επιθυμούσαν να λάβουν κουπόνια.

Ένα ζευγάρι σύμφωνα με πληροφορίες ξόδεψε 4.748 £ για τους ίδιους και μέλη της οικογένειας, για να πετάξουν από το Newcastle στο Las Vegas. Ήθελαν επιστροφή χρημάτων, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να επικοινωνήσουν με την BA.

Η αεροπορική εταιρεία είχε μια διαδικτυακή εφαρμογή, μέσω της οποίας οι επιβάτες μπορούσαν να ζητήσουν πίσω τα χρήματα τους για τις ακυρωμένες πτήσεις. Ωστόσο αυτή η επιλογή καταργήθηκε από τον ιστότοπο της εταιρείας, όταν ο κορωνοϊός “χτύπησε” μαζικά  και χιλιάδες πτήσεις ακυρώθηκαν.

Η ΒΑ υποστήριξε ότι αυτό έγινε, επειδή το σύστημά τηςς δεν μπορούσε να ανταποκριθεί σε τέτοια κίνηση, οπότε οι επιβάτες που ήθελαν να λάβουν επιστροφή χρημάτων, έπρεπε να καλέσουν την εταιρεία.

ksd British Airways
adv

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, πολλοί επιβάτες δυσκολεύτηκαν να επικοινωνήσουν με τις τηλεφωνικές γραμμές.

Άλλοι πελάτες της BA, οι οποίοι ζήτησαν επιστροφή χρημάτων, τελικά τους δόθηκαν κουπόνια αυτόματα.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι η διαδικασία του κουπονιού είναι ξεκάθαρα διατυπωμένη, αλλά απέτυχε να εξηγήσει το γιατί το πεδίο της ιστοσελίδας για επιστροφή χρημάτων, οδήγησε τους επιβάτες σε μια φόρμα αίτησης κουπονιού.

Η BA δήλωσε στο BBC:” Πάντα θα παρέχουμε επιστροφή χρημάτων εάν κάποιος πελάτης το ζητήσει, ενώ προσφέρουμε και ευελιξία εάν κάποιος από τους πελάτες μας επιθυμεί να αλλάξει τις πτήσεις του. Από τον Μάρτιο έχουμε παράσχει σε πάνω από 1.67 εκατομμύρια πελάτες, επιστροφές χρημάτων και πάνω από 1.3 εκατομμύρια κουπόνια για να πετάξουν με εμάς μέχρι τον Απρίλιο του 2022″.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *