Unsplash
Photo by Florian Hahn on Unsplash

Deloitte: Το 40% των Αμερικανών σχεδιάζει ταξίδια αναψυχής το Καλοκαίρι

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ταξιδιωτικά σχέδια για αυτό το καλοκαίρι κάνουν ήδη το 40% των Αμερικανών, προγραμματίζοντας να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής, μεταξύ της Ημέρας Μνήμης και του τέλους Σεπτεμβρίου. Αυτό προκύπτει σύμφωνα με νέα έκθεση της Deloitte, με βάση τα ευρήματα της οποίας οι Αμερικανοί όλων των ηλικιών και των επιπέδων εισοδήματος είναι έτοιμοι να… εκδράμουν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης “Keen But Cautious: U.S. Travel in the COVID’s Second Summer”, τέσσερις στους 10 Αμερικανούς σκοπεύουν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι διακοπών φέτος το καλοκαίρι, ποσοστό παρόμοιο με εκείνο πριν από την πανδημία. Τουλάχιστον το 75% των ταξιδιωτών εξετάζει παράγοντες όπως οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, τα επίπεδα εμβολιασμού και οι ταξιδιωτικές οδηγίες του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών – CDC για την επιλογή του προορισμού τους.

Περισσότερο από το 60% των ταξιδιωτών θα ξοδέψουν τα ίδια χρήματα για τα φετινά καλοκαιρινά τους ταξίδια, όπως το 2019, ενώ μόλις το 13% θα ξοδέψει σημαντικά λιγότερα. Ενώ, πάνω από το ήμισυ των ταξιδιωτών που εργάζονται από το σπίτι (56%) θα προσθέσουν τρεις ή περισσότερες ημέρες στα ταξίδια τους, σύμφωνα με τη μελέτη, η οποία διεξήχθη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 17-24 Απριλίου με τη συμμετοχή περισσοτέρων των 2.000 Αμερικανών.

Ανησυχία γύρω από την υγεία 

Ενώ πολλοί Αμερικανοί είναι έτοιμοι για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, η παρατεταμένη ανησυχία για την πορεία της επιδημιολογικής κρίσης συνεχίζει να επηρεάζει τις αποφάσεις για τα ταξίδια. Σύμφωνα με το Global State of the Consumer Tracker της Deloitte, οι εξελίξεις γύρω από τον COVID-19 δημιουργούν άγχος, ακόμη και όταν το οικονομικό άγχος συνεχίζει να μειώνεται. Ως αποτέλεσμα, οι ταξιδιώτες ενσωματώνουν κριτήρια στα ταξιδιωτικά τους σχέδια που δεν θα είχαν λάβει υπόψη πριν από την πανδημία. Και για όσους δεν ταξιδεύουν, όμως, η ανησυχία για την υγεία (41%) είναι ο βασικότερος λόγος, έναντι των οικονομικών προβληματισμών (30%) για να μην κάνουν κάποιο ταξίδι το φετινό καλοκαίρι.

Παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες για την υγεία, περισσότερο από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών (27%) σκοπεύουν να επισκεφθούν μια πόλη στις καλοκαιρινές τους διακοπές. Εντούτοις, οι παραλίες παραμένουν ο βασικός λόγος επιλογής ενός προορισμού (34%) κι ακολουθείται από την υπέροχη ύπαιθρο (18%).

Αυξημένες οι δαπάνες για διακοπές και η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια 

Ανάκαμψη φαίνεται να εμφανίζουν οι δαπάνες για διακοπές , με τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς να ανέρχονται σε εκείνους του καλοκαιριού του 2019. Για όσους επιθυμούν να ξοδέψουν περισσότερα απ’ ότι δύο χρόνια πριν, τα νοικοκυριά μεσαίου έως υψηλού εισοδήματος επαναπροσδιορίζουν τις εμπειρίες (35%), όπως και οι Αμερικανοί χαμηλού εισοδήματος ανακατευθύνουν τις αποταμιεύσεις για τα ταξίδια (41%).

Ενώ οι ανησυχίες σχετικά με τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να υφίστανται σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, η ζήτηση για πτήσεις δείχνει τώρα να αυξάνεται. Στο πλαίσιο αυτό, περισσότεροι από τους μισούς (55%) Αμερικανούς ταξιδιώτες λένε ότι το μεγαλύτερο ταξίδι τους αυτό το καλοκαίρι θα περιλαμβάνει πτήση.
Τα διεθνή ταξίδια αυξάνονται επίσης. Περισσότεροι από 1 στους 4 (27%) ερωτηθέντες σχεδιάζουν να κάνουν διεθνή ταξίδια αυτό το καλοκαίρι, υπογραμμίζοντας το δέλεαρ των παγκόσμιων προορισμών, παρά τις συνεχείς ανησυχίες για την υγεία.

Ενώ το 69% των ερωτηθέντων θα κάνουν κράτηση για την πτήση απευθείας μέσω του ιστότοπου μιας αεροπορικής εταιρίας, περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (57%) δεν έχουν κάνει κράτηση για κανένα μέρος του ταξιδιού τους ακόμη. Μόνο το 18% δηλώνουν πως θα αξιοποιήσουν ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο για να κάνουν κράτηση για την πτήση, για το μεγαλύτερο ταξίδι τους αυτό το καλοκαίρι.

Παρόλο που η τιμή είναι ο κύριος οδηγός αγοράς για αεροπορικά εισιτήρια, νέοι παράγοντες που προκαλούνται από την πανδημία έχουν επίσης αντίκτυπο, όπως οι πολιτικές ακύρωσης ή επανεκκίνησης, η διαθεσιμότητα απευθείας πτήσεων και τα πρωτόκολλα ασφάλειας των αεροπορικών εταιριών.

“Καθώς πολλοί Αμερικανοί επιστρέφουν στα αεροπορικά ταξίδια αυτό το καλοκαίρι, οι επιπτώσεις της πανδημίας συνεχίζουν να επηρεάζουν ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία, από τη στιγμή της κράτησης έως την προσγείωση στον τελικό προορισμό. Και παρόλο που οι ταξιδιώτες προχωρούν με προσοχή, οι αεροπορικές εταιρίες πρέπει να είναι αισιόδοξες, αλλά και ευέλικτες στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις για απευθείας πτήσεις, καθώς και στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και στις αλλαγές πτήσεων”, υποστηρίζει ο Αnthony Jackson, διευθυντής, Deloitte & Touche LLP και ηγέτης των αεροπορικών εταιριών των ΗΠΑ.

Αυξάνεται η ζήτηση για ενοικιαζόμενες κατοικίες

Ενώ τα ξενοδοχεία συνιστούν την κορυφαία μορφή διαμονής για τους περισσότερους ταξιδιώτες, η πανδημία έχει αυξήσει τη ζήτηση για ενοικιαζόμενες κατοικίες. Ωστόσο, η πλειονότητα των καλοκαιρινών ταξιδιωτών (85%) θα μείνει σε ξενοδοχείο, σε σύγκριση με το 23% που θα επιλέξει ιδιωτική κατοικία.

Πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των ταξιδιωτών που επιλέγουν ιδιωτική κατοικία διέμειναν σε τέτοιο κατάλυμα για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας ή προγραμματίζουν να μείνουν αυτό το καλοκαίρι. Επιπλέον, τα δύο τρίτα των ενοικιαστών κατοικιών δηλώνουν ότι προβλέπεται να διαμείνουν σε ενοικιαζόμενη κατοικία για τουλάχιστον τα μισά μελλοντικά τους ταξίδια.

Η επιλογή του τόπου διαμονής είναι κάτι παραπάνω από μια απλή τοποθεσία. Για τους επισκέπτες που επιλέγουν ξενοδοχείο για τη διαμονή τους, το 89% ανέφερε τα βελτιωμένα μέτρα ασφάλειας ως τον κύριο λόγο για την επιλογή τους. Εν τω μεταξύ, για όσους κάνουν κράτηση σε ενοικιαζόμενη κατοικία, το 86% καθοδηγείται από μια ενισχυμένη αίσθηση ελέγχου για τον COVID-19.

ksd PRIMAGEL
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *