Η Emirates ανανεώνει το corporate loyalty πρόγραμμά της

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Emirates ανανέωσε το Emirates Business Rewards που αποτελεί το corporate loyalty πρόγραμμά της, δίνοντας ακόμη περισσότερα κίνητρα και ανταποδοτικά οφέλη για τους πελάτες της.

Το νέο πρόγραμμα απλοποιήθηκε και έγινε πιο ανταγωνιστικό, με στόχο να κάνει ευκολότερη την εξαργύρωση πόντων και τις αναβαθμίσεις θέσεων, ακόμα και για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του ανανεωμένου προγράμματος Emirates Business Rewards, είναι η δυνατότητα κράτησης διαθέσιμης θέσης ανά πάσα στιγμή, προσφέροντας εξαιρετική ευελιξία στους πελάτες της, βελτιώνοντας έτσι κατά πολύ τη σχέση κόστους και αποτελεσματικότητας σε επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και αυτονομία για τους επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, το πρόγραμμα Emirates Business Rewards ενισχύει την εμπειρία τους με φιλικά προς τον χρήστη dashboards, τα οποία περιλαμβάνουν εργαλεία για την καλύτερη διαχείριση των υπηρεσιών και την ευκολότερη online κράτηση, καθώς και συνεχή παρακολούθηση ανά πάσα στιγμή των ανταποδοτικών πόντων που έχουν συλλεχθεί στο πρόγραμμα Emirates Business Rewards.

Παράλληλα η Emirates απλοποίησε κατά πολύ τη διαδικασία εγγραφής στο πρόγραμμα, ανεξάρτητα από το μέγεθος της κάθε επιχείρησης. Η εισαγωγή του πεδίου ‘Guest Traveller’ δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να συμπεριλάβουν και φιλοξενούμενους στο πρόγραμμα, όπως για παράδειγμα συμβούλους ή πελάτες που εκπροσωπούν την επιχείρηση και να κερδίζουν, ακόμη και τότε, τους Business Rewards πόντους.

Η Emirates σε πρόσφατη ανεξάρτητη έρευνα σε περισσότερους από 800 επιβάτες που πραγματοποιούν συχνά επαγγελματικά ταξίδια, αλλά και σε decision makers του κλάδου του επαγγελματικού τουρισμού στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, διερεύνησε σε βάθος τις ανάγκες και τις συνήθειες των πελατών της. Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν τρεις βασικούς παράγοντες που οι επιβάτες λαμβάνουν υπόψη τους για την επιλογή αεροπορικής εταιρείας και είναι η τιμή των εισιτηρίων (30%), οι ώρες πτήσεων (26%) και η σχέση ποιότητας-τιμής (value for money) (23%), η οποία και αντανακλάται πλήρως στα νέα χαρακτηριστικά του προγράμματος Emirates Business Rewards. Στην ίδια έρευνα προκύπτει επιπλέον ότι οι περισσότεροι ερωτηθέντες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, κάνουν online κράτηση απευθείας με την αεροπορική εταιρεία (29%). Αντίστοιχα και οι επιχειρήσεις μικρού ή μεσαίου μεγέθους φαίνεται πως προτιμούν επίσης τις απευθείας online κρατήσεις, αφού περισσότερο από το 50% των κρατήσεων εισιτηρίων επαγγελματικών ταξιδιών πραγματοποιούνται με αυτόν τον τρόπο.

Η Emirates παρέχει απευθείας σύνδεση με το Dubai για περισσότερους από 150 προορισμούς και στις έξι ηπείρους, με προϊόντα αυξημένης σχέσης ποιότητας – τιμής. Οι υπερπολυτελείς ιδιωτικές σουίτες στην Πρώτη Θέση, τα επίπεδα κρεβάτια και το εξαιρετικό A380 Onboard Lounge στην Business Class, οι μεγαλύτερες οθόνες ενσωματωμένες σε κάθισμα στον κόσμο (13,3 ίντσες) στην Οικονομική Θέση, καθώς και ένα δίκτυο με πάνω από 2.500 κανάλια on-demand, συνοδεύονται με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες εν πτήσει από το διεθνές πλήρωμα καμπίνας της Emirates.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *