ryanair

Επιβάτης της Ryanair απομακρύνθηκε από πτήση αφού δεν είχε κάνει κράτηση θέσης

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ένας επιβάτης της Ryanair που δεν πλήρωσε για να κάνει κράτηση θέσης βρέθηκε να μένει εκτός αεροσκάφους σε πτήση προς τη Μαγιόρκα, αφού η αεροπορική εταιρία άλλαξε αεροπλάνο την τελευταία στιγμή για ένα αεροσκάφος με λιγότερες θέσεις.

Ο Βρετανός Scott McCormick και η φίλη του επρόκειτο να πετάξουν με την Ryanair, με την πτήση FR1954, από το αεροδρόμιο του Μπέρμιγχαμ προς την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, την 1η Μαΐου.

Το ζευγάρι δήλωσε ότι όταν έκλεισε την πτήση του, επέλεξε να μην πληρώσει για κράτηση θέσης -κόστος το οποίο μπορεί να κυμαίνεται από 4,50 ευρώ (3,85 λίρες) έως 33 ευρώ (28,20 λίρες) ανά πτήση.

Δεδομένου ότι το ζευγάρι δεν πλήρωσε για να κρατήσει θέσεις, θα τους έδιναν μια τυχαία θέση χωρίς χρέωση μετά τον έλεγχο των εισιτηρίων.

Ο κ. McCormick δήλωσε ότι έκαναν check in διαδικτυακά πριν από την αναχώρηση, ωστόσο, μόλις έφτασαν στην πύλη του αεροδρομίου, τους ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να περιμένουν.

“Πήγαμε να κάνουμε check-in στην πύλη μας και μετά μας είπαν να περιμένουμε σε μια άκρη”, ανέφερε ο κ. McCormick σε ένα βίντεο στο TikTok, που τράβηξε στο αεροδρόμιο.

“Όλοι έκαναν check-in στις θέσεις τους… δεν κάναμε κράτηση θέσεων, ποτέ δεν το συνηθίζαμε και ποτέ δεν υπήρχε θέμα”, είπε.

Το ζευγάρι κλήθηκε τελικά να περάσει μόλις πέρασαν οι υπόλοιποι επιβάτες από την πύλη.

“Μας πέρασαν στο τέλος και μας είπαν: “καθώς είστε οι τελευταίοι που κάνατε check-in και δεν έχετε κάνει κράτηση θέσης, μας έχει απομείνει μία θέση”.

Ωστόσο, διαπίστωσαν ότι μόνο ο ένας από τους δύο θα μπορούσε να πετάξει δωρεάν στην επόμενη πτήση, δεδομένου ότι τον απομάκρυναν από την αρχική του, ενώ ο άλλος θα έπρεπε να πληρώσει.

“Δεν υπάρχει συμπόνια, δεν υπάρχει ενσυναίσθηση. Δεν υπάρχει πραγματική φροντίδα από κανέναν για τίποτα από αυτά”, δήλωσε ο κ. McCormick στο βίντεο του.

Το ζευγάρι πλήρωσε τελικά άλλες 100 λίρες για ένα νέο εισιτήριο και περίμενε περίπου τέσσερις ώρες για να επιβιβαστεί στην επόμενη πτήση για την Πάλμα.

Ενώ ο επιβάτης ισχυρίστηκε στο βίντεό του ότι το πρόβλημα οφειλόταν στην υπεράριθμη κράτηση της πτήσης της Ryanair, η αεροπορική εταιρία δήλωσε ότι το αεροσκάφος αντικαταστάθηκε την τελευταία στιγμή με ένα αεροπλάνο με λιγότερες θέσεις.

Ως πολιτική, η Ryanair αναφέρει ότι δεν κάνει overbooking στις πτήσεις της, αλλά προσθέτει ότι εάν δεν υπάρχει διαθέσιμη θέση για επιβάτη με επιβεβαιωμένη κράτηση, θα αναζητήσει εθελοντές να παραχωρήσουν τις θέσεις τους με αντάλλαγμα.

Εάν δεν υπάρχει κανείς εθελοντής, η αεροπορική εταιρία θα επιλέξει αυτή τους επιβάτες που θα απομακρυνθούν από την πτήση και θα τους προσφέρει αποζημίωση, επιστροφή χρημάτων και φροντίδα.

Δεν είναι σαφές αν η έκκληση για εθελοντισμό έγινε πριν ο κ. McCormick πληροφορηθεί από το προσωπικό της πύλης ότι είχε απομείνει μόνο μία θέση στο αεροπλάνο.

Εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε στην εφημερίδα Independent: “Η πτήση αυτή από το Μπέρμιγχαμ προς την Πάλμα ντε Μαγιόρκα (1 Μαΐου) δεν ήταν «overbooked», ήταν προγραμματισμένη να εκτελεστεί με αεροσκάφος 737-8200 (197 θέσεις), αλλά για λειτουργικούς λόγους έπρεπε να αντικατασταθεί με αεροσκάφος 737-800 (189 θέσεις). Ως αποτέλεσμα, ένας επιβάτης δεν μπόρεσε να ταξιδέψει με αυτή την πτήση και μετεπιβιβάστηκε στην επόμενη διαθέσιμη πτήση για την Πάλμα ντε Μαγιόρκα”.

“Στη συνοδό του κ. McCormick δεν αρνήθηκε η επιβίβαση, αλλά επέλεξε να μην επιβιβαστεί και να μην ταξιδέψει με αυτή την πτήση από το Μπέρμιγχαμ προς την Πάλμα ντε Μαγιόρκα και κλήθηκε να πληρώσει τέλος αναβολής αναχώρησης (£100) για να κλείσει θέση στην επόμενη διαθέσιμη πτήση”, πρόσθεσε ο κ. McCormick.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *