Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Στο 1,5 δισ. δολάρια η αγορά πολυτελών ταξιδιών μέχρι το 2028 | Οι Baby Boomers “σέρνουν” την ανάπτυξη | “Μαγνήτης” η Ευρώπη

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια θα φθάσει η αγορά των πολυτελών ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο έως το 2028, σημειώνοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 6,3% μεταξύ 2018 και 2028, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έκθεση του ResearchAndMarkets.com. Σημείο αναφοράς αποτελεί η Ευρώπη λόγω και της βελτιωμένης ταξιδιωτικής συνδεσιμότητας.

Υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των πολυτελών ταξιδιών και των μοναδικών, ανεπανάληπτων εμπειριών και της εξυπηρέτησης κατά παραγγελία. Ο κλάδος καθοδηγείται από τις αυξανόμενες δαπάνες από εύπορους τουρίστες που παρακινούνται από την επιθυμία να δουν ανεξερεύνητα μέρη και να συμμετάσχουν σε νέες δραστηριότητες κι εμπειρίες.

Την ίδια στιγμή, η αυξανόμενη δημοτικότητα των αποδράσεων του Σαββατοκύριακου και η διεύρυνση της τουριστικής βιομηχανίας παγκοσμίως συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κλάδου.

Σύμφωνα με την έκθεση, τα πολυτελή ταξίδια διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην παγκόσμια κατανομή του πλούτου, εφόσον οι τουρίστες ξοδεύουν χρήματα για την αγορά τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών -δαπάνες για τέχνη, εστίαση, πολιτισμό, ξεναγήσεις και αθλητικές εκδηλώσεις.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ευέλικτα χρονοδιαγράμματα, που συνδυάζουν ψυχαγωγία και χαλάρωση προκειμένου να “χτίσουν” τις δικές τους ιδιαίτερες, ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Αναδυόμενες τάσεις

Πολλοί τουρίστες, ιδιαίτερα πλούσιοι, ελκύονται από την αυξανόμενη δημοτικότητα των κρουαζιέρων, των σκαφών αναψυχής και των μικρών πλοίων. Είναι ευρέως διαδεδομένη η πεποίθηση ότι οι εξαιρετικά πλούσιοι καταναλωτές αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα του πελατολογίου αυτής της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν επικεντρωθεί περισσότερο στις κρουαζιέρες και σε άλλα πολυτελή ταξίδια με αφετηρία τη θάλασσα.

Επιπλέον, η επικράτηση της έρευνας στο διαδίκτυο έχει αυξηθεί κατακόρυφα με την πάροδο του χρόνου. Η ζήτηση για ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών και διακοπές αναμένεται να σημειώσει περαιτέρω άνοδο καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης.

Η αυξημένη πρόσβαση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν την ανάπτυξη του τομέα. Επίσης, έχει πολλαπλασιαστεί ο αριθμός των ταξιδιωτικών περιγραφών που κοινοποιούνται σε διαδικτυακά μέσα όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram, καθώς και σε ιστολόγια.

Οι Baby Boomers συνεισφέρουν τα μέγιστα στην αγορά πολυτελών ταξιδιών

Με βάση την ηλικιακή ομάδα, η αγορά των πολυτελών ταξιδιών είναι κατακερματισμένη σε Millennial, Gen Χ, Baby Boomers και στους γηραιότερους ταξιδιώτες (silver hair). Το 2021, η κατηγορία των Baby Boomers κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο εσόδων στην αγορά πολυτελών ταξιδιών. Οι άνθρωποι αυτής της ηλικίας έχουν τον χρόνο, τα χρήματα και την επιθυμία να ταξιδέψουν, να επισκεφτούν μια σειρά από συναρπαστικές τοποθεσίες, να κάνουν μια πολυτελή κρουαζιέρα σε όλο τον κόσμο, μεγάλης διάρκειας διακοπές, στοιχεία που επιταχύνουν την ανάπτυξη του κλάδου των πολυτελών ταξιδιών.

Η Ευρώπη κορυφαία επιλογή

Με βάση την περιοχή, η Ευρώπη ηγήθηκε της αγοράς πολυτελών ταξιδιών δημιουργώντας το μέγιστο μερίδιο εσόδων το 2021. Ακόμα και οι πιο απομονωμένες περιοχές της Γηραιάς ηπείρου είναι πλέον πιο διαθέσιμες για τους επισκέπτες πολυτελών διακοπών λόγω της βελτιωμένης ταξιδιωτικής συνδεσιμότητας και της γρήγορης διάδοσης του διαδικτύου υψηλής ταχύτητας. Αυτό ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν σε νέα, συναρπαστικά μέρη σε ολόκληρη την περιοχή, γεγονός που προάγει την ανάπτυξη της αγοράς πολυτελών ταξιδιών στην ήπειρο.

 

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Στο 1,5 δισ. δολάρια η αγορά πολυτελών ταξιδιών μέχρι το 2028 | Οι Baby Boomers “σέρνουν” την ανάπτυξη | “Μαγνήτης” η Ευρώπη

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *