ΕΡΕΥΝΑ: Ανοιχτοχέρηδες οι Αμερικανοί ταξιδιώτες | Αυξημένο ταξιδιωτικό budget προγραμματίζει το 26%

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά το γεγονός ότι το αυξημένο κόστος των ταξιδιών και το διαμορφούμενο οικονομικό περιβάλλον έχει επίδραση στις αποφάσεις των Αμερικανών σχετικά με τα ταξίδια, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια αναψυχής το επόμενο τρίμηνο, σύμφωνα με την τριμηνιαία έκθεση της Αμερικανικής Ταξιδιωτικής Ένωσης για τα επαγγελματικά ταξίδια.

Η έρευνα διαπιστώνει ότι, οι ανησυχίες για τον πληθωρισμό εξακολουθούν να επηρεάζουν τα ταξίδια, καθώς οι συνολικές τιμές έχουν αυξηθεί κατά 9%, σε σχέση με το περασμένο καλοκαίρι και κατά 5%, σε σχέση με την έκθεση του Απριλίου.

Ξεκινώντας από την Ημέρα Μνήμης, όταν περισσότεροι από 40 εκατομμύρια Αμερικανοί αναμένεται να ταξιδέψουν, το 26% σχεδιάζει να αυξήσει το ποσό που θα δαπανήσει για ταξίδια αναψυχής τους επόμενους τρεις μήνες, μια αύξηση της τάξης του 19%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο.

Συνολικά, το 81% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ έχουν προγραμματίσει ένα ταξίδι με αυτοκίνητο τους επόμενους έξι μήνες, με τις οικογένειες με παιδιά να είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για καλοκαιρινές διακοπές (74%) από ό,τι τα ζευγάρια χωρίς παιδιά (48%).

Όσον αφορά τα επαγγελματικά ταξίδια, πάνω από το 80% των εταιρικών ταξιδιωτών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για λόγους εργασίας τους επόμενους έξι μήνες, με τους περισσότερους ερωτηθέντες να αναμένουν να ταξιδεύουν συχνότερα.

Τα οικονομικά σημείο αναφοράς για την απόφαση των Αμερικανών να ταξιδέψουν

Τα χρήματα εξακολουθούν να αποτελούν ζήτημα για τους Αμερικανούς, καθώς οι ταξιδιώτες που αναφέρουν προσωπικούς οικονομικούς λόγους ως αιτία για τη μη πραγματοποίηση ταξιδιών αναψυχής υποχώρησαν στο 37% το δεύτερο τρίμηνο, ποσοστό σημαντικά μειωμένο από το 51% που αναφέρθηκε το πρώτο τρίμηνο.

Με τις αυξανόμενες ανησυχίες για τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις πτήσεων, το 52% δήλωσε ότι θα ταξίδευε περισσότερο για αναψυχή τους επόμενους έξι μήνες, εάν η εμπειρία δεν ήταν τόσο κουραστική, μια τεράστια αύξηση από το 29% που δήλωσε το ίδιο στις αρχές του 2023.

Η αυξημένη διαθεσιμότητα πτήσεων, οι επιλογές άμεσων πτήσεων, οι εκπτώσεις στα ταξίδια και τα προγράμματα επιβράβευσης είναι οι κορυφαίοι παράγοντες που ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες αναψυχής και εκείνου που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να πραγματοποιήσουν κάποιο αεροπορικό ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες.

Οι Αμερικανοί θεωρούν τα ταξίδια ως θετικό οικονομικό παράγοντα, με το 68% των ερωτηθέντων να συμφωνούν ότι τα ταξίδια είναι σημαντικά για τις τοπικές επιχειρήσεις και τις θέσεις εργασίας. Σε ποσοστό 62% δήλωσαν ότι οι φόροι που πληρώνουν οι ταξιδιώτες είναι απαραίτητοι για τη χρηματοδότηση δημόσιων υπηρεσιών, όπως οι πυροσβεστική, η αστυνομία και η εκπαίδευση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *