Πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη αναμένεται να βάλουν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες το 2024, οι οποίοι προβλέπεται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια τους απ’ ό,τι το 2023, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Squaremouth.
Η κορυφαία πλατφόρμα ταξιδιωτικής ασφάλισης πραγματοποίησε δημοσκόπηση σε περισσότερους από 4.000 πελάτες της, τo διάστημα μεταξύ 29 Αυγούστου και 10 Σεπτεμβρίου 2023, για να διαπιστώσει τις συνήθειες των ταξιδιωτικών τους δαπανών και ανακάλυψε ότι σχεδόν το 90% των ταξιδιωτών ξοδεύουν περισσότερα από ό,τι συνήθως για ταξίδια. Φέτος, οι χρήστες της Squaremouth ξοδεύουν κατά μέσο όρο 20% περισσότερα χρήματα για διακοπές από ό,τι πέρυσι.
Σε ερώτηση για το κόστος του ταξιδιού με αυτό που ξοδεύετε συνήθως σε ένα ταξίδι, σε ποσοστό 45,95% απάντησαν ότι είναι περισσότερο από το συνηθισμένο, 11,82% λιγότερο από το συνηθισμένο και 42,23% περίπου το ίδιο.
Το μέσο κόστος του ταξιδιού τα τελευταία τρία χρόνια τείνει προς τα πάνω, κυρίως εν μέρει λόγω της επιθυμίας των ταξιδιωτών να επισκεφτούν περισσότερους προορισμούς, και γενικά ακριβότερους, καθώς και λόγω του αυξανόμενου κόστους των ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων.
Το 2021, το μέσο ταξίδι κόστιζε 5.189 δολάρια. Αυτό αυξήθηκε σε 5.603 δολάρια το 2022 και έκανε μεγάλο “άλμα” το 2023, στα 6.587 δολάρια.
Το 82% των ταξιδιωτών αναμένουν ότι ο προϋπολογισμός των ταξιδιών τους θα παραμείνει ο ίδιος ή θα αυξηθεί το 2023. Ενώ, όσον αφορά το επόμενο έτος μπορεί κάλλιστα να δούμε άλλο ένα έτος ρεκόρ για τις δαπάνες των ταξιδιωτών.
Πιο συγκεκριμένα, σε ποσοστό 43,63% οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το επόμενο έτος, σε ποσοστό 18,33% λιγότερα χρήματα, ενώ το 38,04% προβλέπουν να ξοδέψουν το ίδιο ποσό για ταξίδια το επόμενο έτος.
Οι ταξιδιώτες αναμένουν ότι θα πληρώσουν περισσότερα το 2024 επειδή σχεδιάζουν ένα ταξίδι της Bucket List (35%), αναγνωρίζουν ότι οι υψηλότερες τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων και άλλων ταξιδιωτικών αναγκών αυξάνουν το πρόσθετο κόστος (31,3%), αναμένουν να ταξιδέψουν σε πιο ακριβούς προορισμούς (19%) και σχεδιάζουν να κάνουν μεγαλύτερα, και επομένως πιο ακριβά, ταξίδια το νέο έτος (15%).