©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Αυξημένο το ταξιδιωτικό budget των Γερμανών φέτος | Κοντά στα 2.000 ευρώ η μέση δαπάνη ανά νοικοκυριό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η μία έρευνα μετά την άλλη, πιστοποιεί ότι οι Γερμανοί αυξάνουν τον προϋπολογισμό τους για ταξίδια εφέτος, παρά το υψηλότερο κόστος διαβίωσης, γεγονός που επιβεβαιώνει ο Δείκτης Εμπιστοσύνης Διακοπών της Allianz Partners International, σύμφωνα με τον οποίο, η μέση δαπάνη ανά νοικοκυριό ανέρχεται σε 1.962 ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 282 ευρώ, σε σχέση με πέρυσι. 

Σύμφωνα με τον δείκτη, που συνέταξε η Allianz Partners International για την αγορά της Γερμανίας, σε έρευνα που διεξήγαγε για λογαριασμό της η OpinionWay, σε δείγμα 1.050 Γερμανών, από τις 3 έως τις 9 Μαΐου 2023, αυξημένη είναι η ζήτηση στη γερμανική αγορά για διεθνή ταξίδια. Την ίδια στιγμή, οι Γερμανοί δείχνουν να μην ανησυχούν για θέματα υγείας και την επικρατούσα γεωπολιτική κατάσταση, αλλά εκφράζουν ανησυχία για περιβαλλοντικούς κινδύνους, όπως πυρκαγιές και πλημμύρες.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 80% των συμμετεχόντων σχεδιάζει ένα ταξίδι διακοπών αυτό το καλοκαίρι, σε σύγκριση με το 78% πέρυσι. Η πρόθεση για ταξίδια στο εξωτερικό έχει επίσης αυξηθεί, με το 44% να σχεδιάζει αποδράσεις εκτός συνόρων το καλοκαίρι του 2023, ποσοστό αυξημένο κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες, έναντι του 2022.

Στο πλαίσιο της κλιματικής κρίσης, υπάρχει πλέον ένας νέος κίνδυνος που η πλειοψηφία των ερωτηθέντων εξετάζει κατά την επιλογή των καλοκαιρινών διακοπών: Περιβαλλοντικές καταστροφές όπως πυρκαγιές και πλημμύρες, με το 57% των ερωτηθέντων να εξετάζει αυτούς τους κινδύνους όταν επιλέγει προορισμό διακοπών.

Άλλα σημαντικά ευρήματα:

-Το 38% των Γερμανών δείχνουν να προτιμούν περισσότερο ταξίδια περιπέτειας, σε σύγκριση με την περασμένη πενταετία. Ενώ, το 70% εξέφρασε την επιθυμία να δοκιμάσει νέες εμπειρίες στις διακοπές.
-Ανησυχούν σε μικρότερο βαθμό για γεωπολιτικά ζητήματα και θέματα υγείας. Μόνο το 29% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί για τη γεωπολιτική κατάσταση, ποσοστό μειωμένο κατά 22 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το περασμένο καλοκαίρι. Παρομοίως, μόνο το 28% δήλωσε ότι ανησυχεί για θέματα υγείας, ποσοστό που μειώθηκε κατά 19 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με πέρυσι.
-Περισσότεροι από τους μισούς (52%) σκοπεύουν να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους στις μετακινήσεις για να μειώσουν τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον και είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα για τις μεταφορές και τη διαμονή τους προκειμένου να μειώσουν το δικό τους περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
-Η χαλάρωση και η ξεκούραση είναι ο κύριος λόγος για διακοπές για το 59% των Γερμανών, ποσοστό αυξημένο κατά 13 ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με το 2022.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο Stefan Kirchner, επικεφαλής του τμήματος τουριστικών πωλήσεων της Allianz Partners Germany, λέει: “Μετά από ένα έτος που χαρακτηρίστηκε από υψηλό πληθωρισμό και αύξηση του κόστους ζωής, θα περίμενε κανείς ότι οι ταξιδιώτες θα μείωναν τους προϋπολογισμούς τους το 2023. Στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο: η ταξιδιωτική “όρεξη” παραμένει εξαιρετικά υψηλή και οι ταξιδιώτες ανταποκρίνονται στις υψηλότερες τιμές, αυξάνοντας τους προϋπολογισμούς τους. Ταυτόχρονα, η μείωση των γεωπολιτικών ανησυχιών και των ανησυχιών για την υγεία προκαλεί την εκ νέου αύξηση των προθέσεων για διεθνή ταξίδια”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *