Photo by Kampus Production on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Αυτές είναι οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για το Φθινόπωρο του 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι σύντομες αποδράσεις τα Σαββατοκύριακα κυριαρχούν στα φθινοπωρινά ταξίδια, που βρίσκονται στο μεταίχμιο μεταξύ της καλοκαιρινής πολυκοσμίας και της επικείμενης ψυχρής, χειμωνιάτικης “εισβολής”. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα που διεξήγαγε η Allison+Partners Research για λογαριασμό της Vacasa, κορυφαίας πλατφόρμας διαχείρισης ενοικίασης διακοπών στη Βόρεια Αμερική.

Τα σύντομα ταξίδια το Σαββατοκύριακο μπορεί να προτιμώνται καθώς οι μέρες μικραίνουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι διακοπές είναι στο περιθώριο. Το 58% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει διακοπές κατά τη διάρκεια της φθινοπωρινής περιόδου του 2022 και το 72% σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περισσότερα ταξίδια εφέτος το φθινόπωρο από ό,τι το φθινόπωρο του 2021.

Ενώ τα καλοκαιρινά ταξίδια εξακολουθούν να κυριαρχούν, πολλοί προτιμούν τις φθινοπωρινές αποδράσεις, επειδή ο καιρός είναι πιο κατάλληλος (34%), έχει λιγότερο κόσμο (23%) και/ή επειδή είναι λιγότερο απασχολημένοι τώρα απ’ ό,τι το καλοκαίρι (22%).

Αναφορικά με τους προτιμώμενους προορισμούς, τα στοιχεία της Vacasa αποκαλύπτουν πέντε προορισμούς που σημειώνουν αξιοσημείωτη αύξηση των φθινοπωρινών κρατήσεων, σε σχέση με πέρυσι. Από τις παραλίες της Χαβάης μέχρι τις ακτές της λίμνης Τάχοε και τα δάση του Βόρειου Ουισκόνσιν,οι άνθρωποι αναζητούν ποικιλία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Έτσι, καθώς οι άνθρωποι ετοιμάζονται για φθινοπωρινά ταξίδια, η Vacasa παρουσιάζει τα βασικά ευρήματα της έκθεσής της 2022 Fall Travel Trends. Σύμφωνα με αυτά:

-Η ευελιξία στην εργασία εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό παράγοντα στα εποχικά σχέδια των ταξιδιωτών: Το 76% όσων εργάζονται με υβριδική ή πλήρως απομακρυσμένη μορφή σχεδιάζουν να φύγουν αυτό το φθινόπωρο, αλλά αυτή δεν είναι η μόνη ομάδα που παρουσιάζει την τάση να ταξιδέψει περισσότερο. Συνδυαστικά, η Gen Z και οι Millennials είναι πιο πιθανό από τις παλαιότερες γενιές -Gen X και Boomers- να έχουν περισσότερα ταξιδιωτικά σχέδια αυτό το φθινόπωρο (64%, έναντι 50%) και το ίδιο ισχύει και για τους γονείς, σε σύγκριση με όσους δεν έχουν παιδιά (63%, έναντι 50%).

-Περίπου 4 στους 5 ταξιδιώτες του φθινοπώρου σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό (79%) -ποσοστό που είναι ελαφρώς αυξημένο, σε σχέση με το καλοκαίρι του 2022 (74%). Και, από εκείνους που πρόκειται να επισκεφθούν κάποιον προορισμό εντός των Ηνωμένων Πολιτειών, το 46% σχεδιάζει να μείνει κοντά στο σπίτι του, ταξιδεύοντας περίπου 300 μίλια ή λιγότερο.

-Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) εκείνων που επιλέγουν να ταξιδέψουν το φετινό φθινόπωρο σχεδιάζουν να κάνουν ένα γρήγορο ταξίδι το Σαββατοκύριακο (2 ή λιγότερες διανυκτερεύσεις), ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από το καλοκαίρι του 2022 (33%) και σχεδόν τριπλάσιο από το φθινόπωρο/αρχές χειμώνα του 2021 (22%).

-Περισσότερες αποδράσεις το Σαββατοκύριακο μπορεί να σημαίνουν και περισσότερο αυθορμητισμό. Οι μισοί από τους ταξιδιώτες βρίσκονται, επί του παρόντος, στη διαδικασία κράτησης/σχεδιασμού των επερχόμενων φθινοπωρινών ταξιδιών τους, ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) πιθανότατα να κλείσει μια απόδραση της τελευταίας στιγμής.

-Αυτοί που δεν σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για διακοπές το φετινό φθινόπωρο προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα (37%), δεν είναι αυτή τη στιγμή σε οικονομική θέση να κάνουν διακοπές (36%) ή περιμένουν μέχρι να μειωθεί η τιμή της βενζίνης (27%).

-Ο κορωνοϊός δεν αποτελεί σημαντικό λόγο ώστε να μην ταξιδέψει κάποιος, καθώς μόλις το 16% είπαν ότι δεν θα ταξιδέψουν εξαιτίας της πανδημίας αυτό το φθινόπωρο, σε σύγκριση με ποσοστό 20% το καλοκαίρι του 2022 και  35% την άνοιξη του 2022.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2022 από την Allison+Partners Research, σε δείγμα 1.000 ατόμων ηλικίας άνω των 18 ετών, στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *