Photo by Kampus Production on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Ποιοτικό χρόνο και value for money αναζητούν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με προτεραιότητα στον ποιοτικό χρόνο, τη χαλάρωση, την εξερεύνηση και το value for money, ο αριθμός των Αμερικανικών οικογενειών που αναζητούν καταλύματα αυτό το καλοκαίρι έχει αυξηθεί σημαντικά.

Νέα στοιχεία από την Booking.com δείχνουν αύξηση 64% στις αναζητήσεις οικογενειακών καταλυμάτων, σε σύγκριση με πέρυσι.

Επιπλέον, τα οικογενειακά ταξίδια στο εσωτερικό φαίνεται να αυξάνονται, με το 41,5% των οικογενειών να επιλέγουν πτήσεις εντός των ΗΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Πέρα από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, οι οικογένειες παγκοσμίως δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για ταξίδια, με τις αναζητήσεις καταλυμάτων να σημειώνουν αύξηση κατά 8% και τις αναζητήσεις πτήσεων να αυξάνονται κατά 21%, σε σύγκριση με πέρυσι.

Η ανάλυση αποκαλύπτει επίσης μερικές πρόσθετες εξελίξεις που, σύμφωνα με την Booking.com, “διαμορφώνουν τα οικογενειακά ταξίδια” για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των “κορυφαίων κινήτρων” για οικογενειακά ταξίδια -αν και δεν είναι σαφές πώς αυτά τα κίνητρα διαφέρουν από τα προηγούμενα χρόνια και πολλά από αυτά είναι επίσης αρκετά συνηθισμένα κίνητρα για ταξίδια, γενικά:

-Ποιοτικός χρόνος: Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) των αμερικανικών οικογενειών κατατάσσουν το να περάσουν ποιοτικό χρόνο ως το κύριο κίνητρο για να ταξιδέψουν φέτος.
-Αναψυχή: Το 51% των οικογενειών αναζητούν χαλάρωση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
-Εξερεύνηση: Το 48% των ταξιδιωτών με οικογένεια στοχεύουν να ανακαλύψουν νέα μέρη.
-Γαστρονομική εξερεύνηση: Το 40% των οικογενειών παγκοσμίως εμπνέεται να ταξιδέψει για να δοκιμάσει κάποιο φαγητό που είδε σε μια εκπομπή ή ταινία, αναδεικνύοντας την επιρροή των δημοφιλών μέσων ενημέρωσης στις ταξιδιωτικές επιλογές.

Σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα της έκθεσης της Booking.com, φαίνεται ότι τα οικογενειακά ταξίδια αυτό το καλοκαίρι θα “επαναπροσδιορίσουν την έννοια των καλά ταξιδεμένων παιδιών”.

Τα στοιχεία της Booking.com αποκαλύπτουν ότι το 32% των παγκόσμιων αναζητήσεων πτήσεων από τους Αμερικανούς περιλαμβάνουν σχέδια για ταξίδια με τουλάχιστον ένα παιδί, γεγονός που σύμφωνα με την πλατφόρμα υπογραμμίζει “την τάση των οικογενειών να αναζητούν σημαντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες μαζί”.

Οι κορυφαίοι προορισμοί

Υπάρχουν επίσης μερικοί προορισμοί που αποτελούν τάση στις αναζητήσεις για οικογενειακά ταξίδια. Αυτοί περιλαμβάνουν παραθαλάσσιους προορισμούς όπως το Siesta Key και το St. Pete Beach στη Φλόριντα, το Nags Head στη Βόρεια Καρολίνα και το Gulf Shores στην Αλαμπάμα.

Οι κορυφαίοι, trending προορισμοί για οικογένειες παγκοσμίως αυτό το καλοκαίρι περιλαμβάνουν την Αλβανία, το Μαρόκο, την Ισπανία, την Ιαπωνία, τη Βραζιλία και την Κροατία.

Η σχέση ποιότητας – τιμής στο επίκεντρο

Οι φιλικοί προς τον προϋπολογισμό προορισμοί παρουσιάζουν επίσης αυξημένη δημοτικότητα αυτό το καλοκαίρι, καθώς ο πληθωρισμός εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για πολλές οικογένειες. Τα στοιχεία της Booking.com δείχνουν ότι το 51% των αμερικανικών οικογενειών αναζητούν καλή σχέση ποιότητας – τιμής για τα χρήματά τους, καθώς αναζητούν προορισμούς διακοπών.

Επιπλέον, πάνω από τους μισούς (58%) Αμερικανούς ταξιδιώτες σκοπεύουν να επισκεφθούν προορισμούς όπου το κόστος ζωής είναι χαμηλότερο από τη γενέτειρά τους, ενώ το 69% σχεδιάζει αυστηρότερους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς για τις διακοπές τους, παραμένοντας εντός των δυνατοτήτων τους.

Εξίσου αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των Αμερικανών ταξιδιωτών δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις ταξιδιωτικές προσφορές και το 70% εστιάζει στις εκπτώσεις μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *