Photo by Rob Wilson on Unsplash

Έρευνα: Πρόκληση για την αγορά MICE το υψηλό κόστος | Επιστροφή των δια ζώσης εκδηλώσεων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το υψηλότερο κόστος παραμένει ο ισχυρότερος λόγος για τον οποίο ο τομέας των συνεδρίων και των εκδηλώσεων (MICE) της ταξιδιωτικής βιομηχανίας έχει σημειώσει βραδύτερη ανάκαμψη από την πανδημία, σύμφωνα με την Έρευνα Παλμού Συνεδρίων κι Εκδηλώσεων, του τέταρτου τριμήνου, την οποία διεξήγαγε η Global DMC Partners (GDP). 

Η έρευνα του κορυφαίου παγκόσμιου δικτύου ανεξάρτητων εταιριών διαχείρισης προορισμών (DMC) και εξειδικευμένων παρόχων υπηρεσιών εκδηλώσεων, διεξήχθη από τις 10 Νοεμβρίου έως τις 16 Δεκεμβρίου 2022 και παρουσιάζει τα πιο πρόσφατα θέματα γύρω από τις τρέχουσες προκλήσεις στα ταξίδια MICE, από τη βιωσιμότητα έως τις τάσεις πρόσληψης και πολλά άλλα.

Το υψηλότερο κόστος είναι μια πραγματική πρόκληση

Το 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο προϋπολογισμός τους έχει αυξηθεί λόγω του πληθωρισμού, από 68% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων να επηρεάζει την πλειονότητα των διοργανωτών εκδηλώσεων (68%).

Ορισμένοι διοργανωτές εκδηλώσεων έχουν επιλέξει να διοργανώνουν εκδηλώσεις σε προορισμούς που είναι πιο κοντά στον τόπο όπου βρίσκεται η πλειονότητα των συμμετεχόντων για να αντισταθμίσουν αυτό το κόστος ή έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους μεταφοράς, όπως το ταξίδι με τρένο αντί για πτήσεις.

Ένα άλλο 47% των διοργανωτών εκδηλώσεων ανέφεραν αύξηση του προϋπολογισμού τους κατά το τελευταίο έτος. Περίπου το 15% των διοργανωτών βλέπουν επίσης να αυξάνεται ο προϋπολογισμός τους για το 2023. Αυτό συχνά οφείλεται στα υψηλότερα λειτουργικά έξοδα που συνδέονται με τον πληθωρισμό.

“Οι πελάτες μας παρείχαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα της αύξησης του κόστους, σε σχέση με τον προϋπολογισμό τους”, δήλωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Global DMC Partners, Catherine Chaulet.

Ορισμένοι από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, πρόσθεσε, σχολίασαν ότι τους ζητείται να βρουν τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων προκειμένου να προσφέρουν την βέλτιστη πρόταση με τον ίδιο διαθέσιμο προϋπολογισμό, ενώ άλλοι ανέφεραν ότι τώρα καλούνται να επιτύχουν να εφαρμόσουν στο σημερινό περιβάλλον τους προϋπολογισμούς που είχαν οριστεί πριν από ένα χρόνο.

Σύμφωνα με την κα. Chaulet, χάρη στο εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο της GDP, σχεδόν σε κάθε προορισμό, η εταιρία είναι σε θέση να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από ορισμένες από αυτές τις τρέχουσες προκλήσεις.

Οι προσωπικές εκδηλώσεις επέστρεψαν

Αυτό που δεν αποτελεί έκπληξη για τον τομέα MICE αυτή τη στιγμή είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία των σχεδιαστών (66%) ανέφεραν ότι οι προσωπικές εκδηλώσεις εμφανίζουν τα ίδια ή υψηλότερα επίπεδα συμμετοχής από ό, τι πριν από την πανδημία.

Οι ερωτηθέντες παρατηρούν επίσης ότι οι συμμετέχοντες σε συνέδρια κι εκδηλώσεις εγγράφονται κυρίως την τελευταία στιγμή.

Η δημοτικότητα των προσωπικών εκδηλώσεων έχει ωθήσει πολλούς διοργανωτές (53%) να πραγματοποιούν μόνο προσωπικές εκδηλώσεις, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα εικονικών. Τα υβριδικά στοιχεία, ωστόσο, εξακολουθούν να ενσωματώνονται, αλλά πολλές εκδηλώσεις θα διοργανώνονται δια ζώσης από φέτος κι έπειτα.

Ακυρώσεις και πολιτικές επανακρατήσεων

Όταν οι διοργανωτές διαπραγματεύονται ένα συμβόλαιο με έναν χώρο εκδηλώσεων, μόλις οι μισοί γνωρίζουν ότι οι πολιτικές ακύρωσης ή επανακράτησης είναι τα πιο σημαντικά μέρη του συμβολαίου. Ειδικότερα, περίπου το 48% των διοργανωτών αναγνωρίζουν ότι αυτό είναι το κύριο μέλημά τους κατά τη σύναψη ενός συμβολαίου.

Τα ξενοδοχεία ζητούν υψηλότερη προκαταβολή κατά τον προγραμματισμό μιας εκδήλωσης και έχουν επίσης αυστηροποιήσει τις πολιτικές ακύρωσής τους μετά την πανδημία, δημιουργώντας δισταγμό στους διοργανωτές.

Στο επίκεντρο η βιωσιμότητα

Οι διεθνείς διοργανωτές εκδηλώσεων ανησυχούν πολύ περισσότερο για τη βιωσιμότητα στον προγραμματισμό εκδηλώσεων, απαιτώντας ακόμη και από τους προμηθευτές να διαθέτουν σχετικό επίπεδο πιστοποίησης. Το ενδιαφέρον για τη βιωσιμότητα μεταξύ των διεθνών ερωτηθέντων αυξήθηκε κατά 28% από τα μέσα του 2022 έως το τέλος, με 73% να αναφέρουν πλέον ότι έχουν στόχους βιωσιμότητας για τους πελάτες τους.

Οι Αμερικανοί διοργανωτές ενδιαφέρονται λιγότερο για τη βιωσιμότητα συνολικά, με το ενδιαφέρον να αυξάνεται από 31% σε 38% από τα μέσα έως το τέλος του έτους.

“Ανοικτοί” στις προσλήψεις οι διοργανωτές MICE

Ενώ ο αριθμός των εταιριών διοργάνωσης εκδηλώσεων που προσλαμβάνουν προσωπικό έχει μειωθεί από τα μέσα του 2022, το 45% εξακολουθεί να αναφέρει ότι συνεχίζει ενεργά τις προσλήψεις ή θα προχωρήσει σε νέες προσλήψεις σύντομα.

Οι θέσεις που είναι διαθέσιμες είναι κατά κύριο λόγο μεσαίου και εισαγωγικού επιπέδου και 10% περισσότεροι σχεδιαστές (32% συνολικά) προσλαμβάνουν ελεύθερους επαγγελματίες για εκδηλώσεις, αριθμός αυξημένος από τα μέσα του 2022.

Με σκοπό να ενθαρρύνουν περισσότερες προσλήψεις 12% περισσότεροι διοργανωτές έχουν αυξήσει τους μισθούς ή τα πακέτα αποζημίωσης που προσφέρουν.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Πρόκληση για την αγορά MICE το υψηλό κόστος | Επιστροφή των δια ζώσης εκδηλώσεων

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *